עזרה הנחה במעונות ומשפחתונים - תמ"ת תשפ"ד

SHEI

משתמש חדש
שבוע טוב לכולם..
אשמח לעזרה, אני נתתי להם להשתמש בנתוני הביטוח לאומי שלי.
אני רשום גם כעובד וגם כאברך שזה מה שאני עושה.
השאלה היא, שהם רשמו שרוצים נספח מס' 8 אישור כולל על מס' השעות + אישור מעסיק על שעות העבודה או 3 תלושים,
מישהו יכול להסביר לי למה הם רוצים את זה הרי מספיק שאני עובד וזכאי לפי ההכנסות שלי, ומה הם בעצם רוצים ממני פה?
 

יוסי_שפיגלר

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
שלום וברכה
אם אני גם שכיר וגם עצמאי צריך להגיש על שניהם או מספיק רק תלושים?
 

צפתית

משתמש מקצוען
עד מתי אפשר להגיש בקשה כדי לקבל את הדרגה רטרואקטיבית מתחילת שנת הלימודים?
 

GTV

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
מישהו נתקל במצב שאחרי שנקבעה דרגה סופית 4 אחרי שמחודש 9 היתה דרגה 4 זמנית, עדכנו לי עכשיו רטרו לדרגה 12? ומחודש דצמבר 4.
המעון רוצה לגבות לי את ההפרש רטרו.
 
נערך לאחרונה ב:

shani123

משתמש מקצוען
מישהו נתקל במצב שאחרי שנקבעה דרגה סופית 4 אחרי שמחודש 9 היתה דרגה 4 זמנית, עדכנו לי עכשיו רטרו לדרגה 12? ומחודש דצמבר 4.
המעון רוצה לגבות לי את ההפרש רטרו.
תבדקו איתם מה גרם לשינוי בדרגה.
 

yudb

משתמש סופר מקצוען
@מלי שיר
@shani123
@המוכשר !!!

האם יש הגבלה על זמן של עדכון טפסים?
אם העלו עד אוקטובר את הטפסים ויש הלוך חזור על עדכון הטפסים.
האם יכולים לבוא ולומר, "זהו, א"א יותר לעדכן"?
משהי אמרה לי ונראה לי שראיתי גם כאן שניתן לעדכן מסמכים עד סוף דצמבר, יכול להיות?
מדברת על דצמבר 2023 כשמדובר על קביעת דרגה לשנה זו.
 

המוכשר !!!

משתמש מקצוען
@מלי שיר
@shani123
@המוכשר !!!

האם יש הגבלה על זמן של עדכון טפסים?
אם העלו עד אוקטובר את הטפסים ויש הלוך חזור על עדכון הטפסים.
האם יכולים לבוא ולומר, "זהו, א"א יותר לעדכן"?
משהי אמרה לי ונראה לי שראיתי גם כאן שניתן לעדכן מסמכים עד סוף דצמבר, יכול להיות?
מדברת על דצמבר 2023 כשמדובר על קביעת דרגה לשנה זו.
לפתוח בקשה עד סוף דצמבר
לעדכן טפסים עד לסיום השנה
 

shani123

משתמש מקצוען
לפתוח בקשה עד סוף דצמבר
לעדכן טפסים עד לסיום השנה
מה הכוונה לעדכן טפסים?
כלומר להוסיף מסמכים חסרים, אכן עד סוף שנה
אבל לעדכן / להגיש מסמכים אחרים במקום מסמכים שהוגשו - רק פעם אחת בשנה (כלומר, חישוב נוסף של דרגה אחרי שנקבעה - רק פעם אחת)
 

חצרון

משתמש מקצוען
עכשיו אני רואה שטיפלו בבקשתי, רק שב'גאונותם' הם לא חשבו לשלוח לי מייל על סיום הטיפול... מומלץ לכל אחד (שהגיש בקשה ועבר כמה ימים) לבדוק האם טיפלו בבקשתו ולא לחכות למייל מהם.

שאלה: איך אני יודע אם הדרגה שאישרו לי היא קבועה או זמנית?
 

qwerrrewq

משתמש מקצוען
הילדה שלנו נכנסה למעון יום לפני כחודש וחצי ולאחר כשבוע כבר הגשתי בקשה, אישרתי סנכרון נתונים.
עד היום בודק כל יום באתר "בירור דרגה" והבקשה עדיין "בטיפול".

האם יותר מחודש ימים זהו פרק זמן סביר בו הבקשה עודנה "בטיפול"?
אגב, גם שלחתי מייל לכתובת שלהם לפני כשבוע עם בקשה ל"זירוז" - למותר לציין שלא נעניתי.

במצב זה כבר יהיה החודש השלישי בו אני משלם מחיר מלא (-3,660 ש"ח!)
 

efrat1992

משתמש רשום
גם אני מצטרפת לשאלה איך יודעים אם הדרגה שאישרו לי היא קבועה או זמנית ?

הגשתי ב 9/2023 בקשה לדרגה - ללא מסמכים, רק בקשה
ולאחר מכן בקשה לדרגה זמנית

קיבלתי מייל על אישור דרגה לא מוזכר בה המילה זמנית
כמו"כ לא פנו אליי עד כה להשלמת מסמכים ..
 

qwerrrewq

משתמש מקצוען
הילדה שלנו נכנסה למעון יום לפני כחודש וחצי ולאחר כשבוע כבר הגשתי בקשה, אישרתי סנכרון נתונים.
עד היום בודק כל יום באתר "בירור דרגה" והבקשה עדיין "בטיפול".

האם יותר מחודש ימים זהו פרק זמן סביר בו הבקשה עודנה "בטיפול"?
אגב, גם שלחתי מייל לכתובת שלהם לפני כשבוע עם בקשה ל"זירוז" - למותר לציין שלא נעניתי.

במצב זה כבר יהיה החודש השלישי בו אני משלם מחיר מלא (-3,660 ש"ח!)

בהמשך להודעה הזו מהבוקר, התפתחות מוזרה בעלילה.
קיבלתי תגובה למייל ששלחתי אליהם, ולטענתם הילדה לא קלוטה במערכות המעון המסונכרנות לתמ"ת.
זה הזוי, כי אם היא לא היתה קלוטה במערכות כלל לא הייתי יכול להגיש בקשה להנחה עבורה - ואת הבקשה הגשתי כאמור לפני יותר מחודש וחצי.

ליתר ביטחון שוחחתי עם מנהלת המעון, היא כמובן אמרה שהיא כבר אז קלטה אותה ושוב - אם היא לא היתה קלוטה במערכות שלהם לא הייתי יכול להגיש עבורה בקשה להנחה.

בקיצור - התמ"ת מתעקשים שהילדה לא קלוטה במערכת כלל ושאם לא תיקלט עד ה 31.12.2023 אז גם אאבד את היכולת לבקש הנחה על שנה זו - למרות שבפועל יש בקשה להנחה קיימת במערכת כבר לפני חודש וחצי.

קרה למישהו ? או שאנחנו במדינת חלם?
 

qwerrrewq

משתמש מקצוען
בהמשך להודעה הזו מהבוקר, התפתחות מוזרה בעלילה.
קיבלתי תגובה למייל ששלחתי אליהם, ולטענתם הילדה לא קלוטה במערכות המעון המסונכרנות לתמ"ת.
זה הזוי, כי אם היא לא היתה קלוטה במערכות כלל לא הייתי יכול להגיש בקשה להנחה עבורה - ואת הבקשה הגשתי כאמור לפני יותר מחודש וחצי.

ליתר ביטחון שוחחתי עם מנהלת המעון, היא כמובן אמרה שהיא כבר אז קלטה אותה ושוב - אם היא לא היתה קלוטה במערכות שלהם לא הייתי יכול להגיש עבורה בקשה להנחה.

בקיצור - התמ"ת מתעקשים שהילדה לא קלוטה במערכת כלל ושאם לא תיקלט עד ה 31.12.2023 אז גם אאבד את היכולת לבקש הנחה על שנה זו - למרות שבפועל יש בקשה להנחה קיימת במערכת כבר לפני חודש וחצי.

קרה למישהו ? או שאנחנו במדינת חלם?

המשך העלילה.

לאחר דין ודברים קשה איתם באמצעות האימייל - ולאחר ששלש פעמים התעקשו שהבקשה לא נקלטה שלחתי להם את אישור קליטת הבקשה שקיבלתי מהמערכת באימייל מיד עם הגשתה.

רק אז הם בדקו את עצמם והתנצלו והודו שאכן הבקשה נקלטה בתאריך ההגשה שלה - עכשיו הם רוצים השלמת מסמכים, אבל זה כבר עניין אחר.

בושה של התנהלות.

לתשומת לבכם, בתקווה שלא תיתקלו במקרים כאלו.
 

DDESIGN

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
המשך העלילה.

לאחר דין ודברים קשה איתם באמצעות האימייל - ולאחר ששלש פעמים התעקשו שהבקשה לא נקלטה שלחתי להם את אישור קליטת הבקשה שקיבלתי מהמערכת באימייל מיד עם הגשתה.

רק אז הם בדקו את עצמם והתנצלו והודו שאכן הבקשה נקלטה בתאריך ההגשה שלה - עכשיו הם רוצים השלמת מסמכים, אבל זה כבר עניין אחר.

בושה של התנהלות.

לתשומת לבכם, בתקווה שלא תיתקלו במקרים כאלו.
איך הצלחת להשיג אותם דרך האימייל ?
 

qwerrrewq

משתמש מקצוען
איך הצלחת להשיג אותם דרך האימייל ?
זה האימייל, הוא מפורסם גם באתר הרשמי (-אני רואה שאין אפשרות לפרסם כאן מיילים, אז הנה קישור לדף שבו מופיע המייל https://www.gov.il/he/service/document_completion_for_request_for_day_care_centers)


תפני בצורה מאוד מסודרת עם מס' הבקשה ות.ז. ועם כל המסמכים מצורפים, ואם הם אומרים דברים לא הגיוניים פשוט תתעקשי איתם, לקח לי 5 פעמים הלוך וחזור והייתי צריך להיות מאוד אסרטיבי כדי לגרום להם להודות בפאשלה שהם עשו לי (-כמו שכתבתי למעלה).
ועוד דבר, את האימייל הראשון שלחתי שבוע שעבר, משלא ענו לי שלחתי שוב היום "תזכורת" ואז ענו לי ומשם כבר היו די מהירים במענה (-למרות שכאמור ענו שטויות), אז פשוט "להציק" להם ברמה יומית, כך גם שמעתי ממנהלת המעון.
 

מלי שיר

משתמש פעיל
המשך העלילה.

לאחר דין ודברים קשה איתם באמצעות האימייל - ולאחר ששלש פעמים התעקשו שהבקשה לא נקלטה שלחתי להם את אישור קליטת הבקשה שקיבלתי מהמערכת באימייל מיד עם הגשתה.

רק אז הם בדקו את עצמם והתנצלו והודו שאכן הבקשה נקלטה בתאריך ההגשה שלה - עכשיו הם רוצים השלמת מסמכים, אבל זה כבר עניין אחר.

בושה של התנהלות.

לתשומת לבכם, בתקווה שלא תיתקלו במקרים כאלו.
אשמח אם תשלחו לי את המכתב שקיבלתם "שהבקשה לא נקלטה"
 

goldi

משתמש צעיר
ניסיתי דרך מייל טלפוני צאט, אני לא מצליחה להשיג אותם בצורה מסודרת לסדר דרגה, מה עושים???
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  102  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה