• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

בקשת תרומה המתנה שחנה הקטנה מבקשת ליום ההולדת: "אני רוצה להיות בריאה"

ישראל פריי

משתמש רשום
השבוע, תחגוג חנה יום הולדת 6, כששליש מחייה היא מסתובבת בין בתי חולים | לפני שנתיים היא כבר התמודדה בגבורה עם מחלת הלוקמיה, ובחסדי שמיים הבריאה | לפני חצי שנה שוב החלו תסמינים, והיא שוב מאושפזת בבית החולים | ובינתיים, האב נאלץ לעזוב את עבודתו. האמא גם היא נאלצה לסיים את משרתה, ולשניהם יש מטרה אחת כעת: שחני המתוקה שוב תהיה בריאה

חנה בת השש3.jpeg


שום דבר במסלול חייהם של הוריה המסורים של חנה בת השש, לא הכין אותם לסיטואציה הזו. האב מלמד בתלמוד תורה כבר 11 שנה. האם סייעת במשך 15 שנה. עובדים קשה ורואים ברכה בעמלם. בבית ישנם שבעה ילדים, כשהגדול כעת עשה בר-מצווה והקטנה רק בת שנה.

לפני שנתיים, מסלול החיים השגרתי שלהם, קיבל תפנית. חנה, אז בת ארבע בלבד, החלה להתלונן על כאבים חזקים ברגליים. רופא הילדים שלח אותם באופן מידי למיון, ומשם לבית החולים שניידר.

לאחר סידרה של בדיקות, הרופאים איששו את החשש. הילדה חלתה בלוקמיה. במשך 11 חודשים, כמעט קרוב לשנה, הייתה הילדה הקטנה סביב בית החולים, אישפוז, תרופות בית, ביקורות, כשהוריה המסורים עוטפים אותה באהבה אין קץ, כשהם לא בוחלים בשום מאמץ כדי לזכות שהילדה תבריא. וב"ה, המאמצים נשאו פרי. התפילות פעלו את פעולתן והתוצאות שהגיעו מהמעבדה בישרו שהילדה הבריאה.

אבל אז, רגע אחרי השמחה הגדולה, החלו שוב פעם הכאבים ברגליים. ושוב פעם בית חולים, ושוב אישפוזים. ומאז, אין להורים יום ולא לילה.

מי יעמוד לעזרת משפחתה של חנה בת השש, שרק רוצה להיות בריאה?>>>

הם נלחמים את המלחמה של אבא ואמא. הם רוצים להחזיר את הילדה הביתה. לחיים.

הם נאלצו לעזוב את עבודתם. כשהם מתרכזים רק בדבר אחד. בבריאות של חנה הקטנה.

ובכל התקופה הזו, החיים נעצרו. בבית ישנם עוד ששה ילדים רכים, שצריכים את אבא ואת אמא. מתקופת המחלה הקודמת, נותרו חובות רבים, שההורים המסורים קיוו לשלם במרוצת השנים. כרגע הכל נעצר. אפילו את שמחת החלאקה של הילד הקטן שהגיע לגיל 3, הם לא יכולים לחגוג כמו שצריך.

ובעוד ימים ספורים, תחגוג חני יום הולדת שש. ויש לה רק בקשה אחת. היא לא רוצה מתנות ליום ההולדת. היא מבקשת רק להיות בריאה.

כשהגיע הסיפור לועד הרבנים, הבינו כולם כי חייבים להתעשת במהרה ולסייע למשפחה. הורים שנזרקו ברגע אחד מחייהם השלווים, אל תוך מציאות בלתי אפשרית, חייבים את העזרה של כולנו.

אי אפשר לעצור ליד מקרה כזה, ולא להושיט יד וסיוע. המשפחה כולה, הילדים, ההורים, כולם צריכים את הסיוע שלנו.

כי אם אנחנו לא נהיה שם בשבילם, לסייע להם לעבור את התקופה הקשה הזו, ושיוכלו להתעסק רק בבריאות של חנה הקטנה, אז מי יהיה שם?

מסייעים עכשיו לחנה בת השש ומצילים את המשפחה מקריסה>>>
 

ישראל פריי

משתמש רשום
כל מי שיכול לתרום או לפחות להפיץ קמפיין חשוב זה לחברים, משפחה, וכדו' יזכה למצוות ותבוא עליו הברכה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה