המשך משעשע לסאגת הקוטג'

ידידיה

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
מודעת פרסומת בביתר
 

קבצים מצורפים

  • 0 ביטים · צפיות: 0

תרצה

משתמש מקצוען
ודווקא בביתר, ידוע לי שאפשר להשיג קוטג' במחיר 4.60 (ברמי לוי)...
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ראיתי די מגוחך.
זה יעיל אך ורק במחינת זה שדחפו בכוח משהו שמעורר ענין להסתכל על המודעה.
 

אוהב0ישראל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שימו לב שהוא מגביל את המבצע לשבוע.
מסקנה: כנראה יש חשש שהקוטג' ימשיך לעלות...
:)
 

מנגו

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אגב, חלק מהכרזות שבוצעו כאן בעניין הקוטג'
רצות ברשת בשרשורי מיילים.
כבר קיבלתי מכמה אנשים, חלקם לא דתיים...
 

פוס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אני בכלל לא בטוח שהמודעה הזו משרתת את המותג.
 
ק

קופירייט

אורח
קנו מזגן ב-2000-6000 ש"ח ןקבלן 50 ש"ח לקוטג'....

זלזול באינטלגנציה של הציבור.
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י קופירייט;591351:
קנו מזגן ב-2000-6000 ש"ח ןקבלן 50 ש"ח לקוטג'....

זלזול באינטלגנציה של הציבור.
בסך הכל בדיחה עונתית, למה זלזול?
 

LMNT

משתמש פעיל
יופי של שימוש במשהו אקטואלי לקדם מכירות.. לא רואה בזה בכלל זלזול כי אם ניצול המציאות לטובת המכירה..
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
נכתב ע"י LMNT;592022:
יופי של שימוש במשהו אקטואלי לקדם מכירות.. לא רואה בזה בכלל זלזול כי אם ניצול המציאות לטובת המכירה..

הזלזול זה בסכום
הנחה של אחוז לאחוז וחצי זה זלזול
 

פ. 770

משתמש רשום
זה יותר בשביל הקטע, לא? לשעשע את הציבור
נראה כמו משהו שנועד להעלות חיוך ולא באמת "מבצע"
 

עדיאל

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום רציני, יכול לפעמים להשתמש בהומור קל ומשעשע.
אך אף פעם לא להשתמש בבדיחה כמוטיב עיקרי בפרסום. זה הופך את כל המודעה למשהו קטנוני, ילדותי ורדוד.
בכלל אין שום טעם להשתמש בקוטג' לפרסום שכלל לא קשור אליו, אף לא במשחק מילים או בצליל דומה וכדומה. סתם למען הבדיחה? לא אהבתי.
אם בוער לו להזכיר את הקוטג', הייתי אומר שיפרסם מבצע רציני, כמו הוזלת המזגן באחוזים רציניים. ואולי לאזכר בשעשוע - כך ישאר לכם כסף לקוטג', או: עם מזגנים כאלו - מי צריך קוטג'? וכן על זה הדרך...
 

Deena

משתמש פעיל
אתם מנתחים את המודעה כאילו שהיא יצאה מאיזשהו משרד פרסום...
אולי מחר נתחיל לנתח את מודעות ההסעות בלוח במקומון.
קרייזמן זו חנות עם בעלים נחמדים שאוהבים הומור ותמיד המודעה שלהם תכלול גם איזושהי "הברקה" תוצרת בית - לפעמים מוצלחת ולפעמים לא כל כך. תכל'ס - הם לא פרסומאים ולא מתיימרים להיות כאלו. הם לקוחות של גל ביתר כמו כל האחרים, שמקבלים את העיצוב של המודעה כחלק מהמחיר של הפרסום במקומון הקטן של ביתר, ומשתדלים להכניס תמיד איזה משפט שיהיה קצת יותר מאשר "קנו מזגנים אצל קרייזמן".

אז תחייכו מההומור של הבנ"א - לא פרסומאי אלא סתם אדם נחמד - ותעברו הלאה :)
אין מה לנתח כי הפרסומת מעולם לא התיימרה להיות מקצועית...
 

מוישי הלר

משתמש צעיר
קרייזמן ממציא את עצמו כל שבוע מחדש.
אין לו משרד הוא שולח לעיתון שירטוט מדוייק + טקסטים.
כך שמעתי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  57  פעמים

לוח מודעות

למעלה