למען השם, מתי יחדלו להשתמש במלה "אגדה" במקום "מעשה'לך"?? זה חילול הקודש!נכתב ע"י maof;266015:ראיתי בספר "אגדות עמי אסיה" שהסיפור מובא בתור אגדה קוריאנית.
נכתב ע"י אפכא מסתברא;265774:קראתי (לא ראיתי במו עיני את המקור שזה לא ממחוזותינו. ליתר דיוק - לא תאמין - זה מ...הקוראן. (כך היה כתוב ב"המודיע" לפני כמה חודשים
נכתב ע"י א.ישראל;265779:שוב מצאתי דיון על זה בפורום נתיב והעולה משם שהמקור לזה הוא לא ממקום קדוש אלא מקור ערבי!!! קוראן!!!
מישהו יודע דברים אחרים?
לינק לנתיב
נכתב ע"י maof;266015:ראיתי בספר "אגדות עמי אסיה" שהסיפור מובא בתור אגדה קוריאנית.
נכתב ע"י אברהם;266078:והיום נלמד, חברים יקרים, איך מתגלגלים ומתנפחים סיפורים:
זאת מעשיה קוריאנית (של עמי קוריאה), ומכאן הגיע השיבוש כאילו זו מעשיה קוראנית...
חחחחחח.................
------------נכתב ע"י gchw;266150:אכן יש להם תורה שבע"פ, להבדיל, והיא הסונה.
נכתב ע"י שלמה;266162:
נכתב ע"י שלמה;266162:http://www.education.gov.il/moe/hagut/spr_jeru.htm
הם כותבים בפירוש שזו אגדה ערבית
אני מנסה לחפש את מקור המידע של האבא שביקש מבניו לשבור מקל אחד ולנסות לשבור כמה מקלות יחד, כשמוסר השכל בצדו, על אחדות אחים שלא תישבר.
רבי @אברהם !לאחר מחקר שנעשה בנושא
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: