דרוש מידע המלצה להורים: פקחו עין על ילדיכם.

מצב
הנושא נעול.

3524

משתמש מקצוען
ביום שישי היה כאן אשכול (שנמחק) אודות הקיצוניים של ירושלים שגרמו לפציעתה הקשה של אשה ירושלמית ע"י דרדור פח בשכונת הבוכרים. הארתי את עיני הקוראים הנזעמים שלא מדובר כאן במעשה רצח של קיצוניים אנרכיסטיים, אלא במעשה שובבות של מיטב בנינו שהסתובבו באותה עת ברחוב מבלי שלהוריהם יהיה מושג מה הם עושים. הדברים לא התקבלו, הציבור היה כאוב מכדי להיישיר מבט אל המציאות הזאת.

כעת מתפרסמת באתרים רבים ההסרטה מדרדור הפח, ניתן לראות בבירור, אין קיצוני אחד בשטח, כולה מספר בחורים צעירים חובבי אקשן, כמעט כולם אף ללא לבוש ישיבתי (מגבעת אחת לא תראו שם). מתברר אכן שהקיצוניים לא ממש נזעקו 'לשרוף את העיר' בעקבות מעצרו של מר דדון.

הורים יקרים, שימו לב איפה מסתובבים ילדיכם, זו אחריותכם. אל תאמרו 'הילד שלי מחונך לא להגיע למקומות כאלו', אין לאף אחד ביטוח.
 

וויינער יואל

משתמש מקצוען
הורים יקרים, שימו לב איפה מסתובבים ילדיכם, זו אחריותכם. אל תאמרו 'הילד שלי מחונך לא להגיע למקומות כאלו', אין לאף אחד ביטוח.
גם אני ראיתי את זה בהפגנה לפני כמה שנים שאחד שהוא נגד ההפגנות ותמיד מתלונן על זה, ופתאום מול העינים שלו הבן שלו דוחף פח זבל.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  10  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה