הלשון והמאזניים / מוות מוחי קליני

שיילה

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
עמי ישראלי חי את החיים הטובים וצווח יחד עם כולם רק ש"ס והיידה ביבי כי הוא רוצה לגמרי שתהיה לו זכות קיום.

כשיצא מהקלפי פגעה בו בעוצמה משאית של 'נגריית האחים' עת הביט שאנן רק לצד ימין, כוחות ההצלה וזק"א סגרו את האזור בכדי ליטול הקורות מבין עיניו והקיסמים מבין שיניו.

תחושת הריחוף שהרגיש הייתה מוזרה לו, הגוף החומרי נח לו אי שם והוא עולה ועולה, מנהרה חשוכה ותחושת האמת הברורה הביאה אותו לידי מידת הדין.

מאזני צדק אימתניים עמדו שם, וגדודי קטגורים וסניגורים מחכים רושפים ומרחמים להביע את דעתם ולהניחה על המאזניים.

מכירת יוסף, שיעבוד מצרים, חורבן בית ראשון ושני, עבודה זרה, אינקוויזיציה, השתמדות, היטלר, ציונות, כל עבירה מטה לחובה וכל מצווה וכל צרה שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו מטה את הכף לזכות.

לשון הרע, חילול ה', ביטול תורה, התגרות באומות, כמעט ומטין לחובה, 'ועשית ככל אשר יורוך' מטה לזכות. כוחי ועוצם ידי מטה לחובה ושוב, 'ועשית ככל אשר יורוך' מטה לזכות.

מחלוקת ומדון מטין לחובה, ההסתה של ליברמן מטה לזכות, חילולי שבת מטין לחובה ואז שוב בפעם השלישית 'ועשית ככל אשר יורוך' מטה לזכות.

המולה של פרמדיקים קידמה אותו כשהתעורר בגוף דואב, "אתה זוכר למי הצבעת?", שאל החובש בציניות לבדוק את צלילותו של עמי.

"הצבעתי כמו שהורוני החכמים", ענה חלושות.

"אתה יודע שאין לו עדיין רוב?", כך החובש בדאגת מה.

"אנו לא הצבענו עבורו, הצבענו לתורה וללומדיה זו הרי תכלית ההצבעה שלנו", תפס עמי את ידו, "נאמנים, אפילו על שמאל שהוא ימין או על ימין שהוא שמאל".
 

שינדלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
"אנו לא הצבענו עבורו, הצבענו לתורה וללומדיה זו הרי תכלית ההצבעה שלנו", תפס עמי את ידו, "נאמנים, אפילו על שמאל שהוא ימין או על ימין שהוא שמאל".
לא לשכוח!!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה