בקשה הכל סיפור של פיקסלים להשכרה בבני ברק

מצב
הנושא נעול.

seven up

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אשמח גם
67eli7
תודה
 

מעיין דויד

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
השכרה של ספר היא דבר לא חוקי. להשאיל מספריה מותר - כי הסופרים מקבלים תמלוגים לפי מספר השואלים. להשאיל מחברה חינם זה שימוש הוגן. 'להשכיר' ספר זו הסתכנות בתביעה, ובמקרה הזה אנחנו (=הסופרת והוצאת בין הזמנים, אותה אני מנהלת) בהחלט נפעיל את זכות התביעה הזו. כן, פרוג יהיה חייב במסגרת תביעה לחשוף את כל הפרטי המשתמשים שהיו מעורבים בעסקה.

יש לי בקבצים
אם מענין אותך
אם את שולחת קובץ אחד של כל הפרקים, זו גם עבירה על חוק זכויות יוצרים כי יצרת בעצם ספר דיגיטלי על דעת עצמך. את יכולה לשלוח את כל קבצי בין הזמנים כפי שהפקנו אותם אם את רוצה - זה לא שונה מלהעביר עיתונים. אבל להעביר רק קבצים של פרקי פיקסלים, או קובץ אחד של כולם - זו עבירה על החוק שחושפת אותך לתביעה עם זכות לפיצויים של עשרות אלפי שקלים *בלי הוכחת נזק*.

אבל אני בטוחה שלא נגיע לכך כי בסך הכל אף אחת פה לא רוצה לגנוב, אז אני רק חוזרת ומדגישה: החוק (וההלכה לפי רוב הפוסקים ההולכת לפי החוק בענייני זכויות יוצרים) אוסר השכרת ספרים/יצירת מקבץ של פרקים לכדי כעין ספר דיגיטלי בלי הסכמה של בעלי הזכויות. בעלת הזכויות שהיא הסופרת מתנגדת בתוקף. אגב, מאחר שכל הרווחים מהספר הולכים אליה, זו גם גניבה ישירות ממנה.

תודה על ההבנה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה