מידע שימושי היזהרו לפני שאתם קונים מוצרי חשמל !!!!!

שפרה ר.

משתמש פעיל
אני קניתי מהם מקרר לפני שבועיים. הבעיה היחידה הייתה איחור של יום בהובלה עקב טעות במספר טלפון. (לא מוצדק כי היה להם גם מספר נוסף וגם כתובת מייל, אבל עדיין סביר.)
 

שפרה ר.

משתמש פעיל
לדעתי אחת הסיבות לביקורות היא שמי שמרוצה לא כותב ביקורת, רק כשיש תלונות נזכרים לדרג.
קניתי בשבועיים האחרונים במחסני חשמל-מרוצה, וכבר כתבתי ע"כ, וגם בחשמל הקרן-אספקה תוך יום, והכל היה חלק ומושלם, שירות מצוין
 

אבאבאבא

משתמש פעיל
אני קניתי מהם מקרר לפני שבועיים. הבעיה היחידה הייתה איחור של יום בהובלה עקב טעות במספר טלפון. (לא מוצדק כי היה להם גם מספר נוסף וגם כתובת מייל, אבל עדיין סביר.)
זה ממש נכון
ואפילו מצווה מהתורה לשבח מקח של אדם
דירוג חיובי חובה !!!
 

בר אילן

משתמש צעיר
אז שיעמדו מאחורי הלקוח ויחליפו למוצר חדש
כשהמוצר תקול מהרגע הראשון, הם אכן חייבים להחליף את המוצר.
אך אם הוא התקלקל אחר כך, אין להם אפשרות להחליף. הם באים להרויח.
על דעת כן קנית את המוצר, שבמקרה של תקלה פונים לשירות של החברה.
ושוב, אני מבין את התסכול, אך זו לא אשמת החנות.
זה ממש נכון
ואפילו מצווה מהתורה לשבח מקח של אדם
דירוג חיובי חובה !!!
לשבח מקח - היינו לשבח את המוצר בעיני החקוח שכבר קנה.
 

טבריינית

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
אגב הקבוצה של ציפי רוט מישהי כבר קיבלה את הדרימי הביתה?
לגבי הדרימי, בקבוצה של ציפי רוט,
אני ממש דואגת
יש משהי שקיבלה אותו?
גם אני לא קיבלתי עדיין שום עידכון ולחוצה על הכסף
אשמח לשמוע בדחיפות!!!
אנחנו הזמנו דרך הקבוצת רכישה היום התקשרו שנגיע לקחת (זה מה שבקשנו ולא שיגיע לבית)
לגבי מחסני חשמל הזמנו שם שבועיים לפני והיה צריך להגיע תוך 8 ימי עסקים (רביעי שעבר) וכמה פעמים שנסינו לברר מה אם זה אמרו שאין במלאי ולא יודעים מתי יהיה (אז למען ה' למה התחייבתם ל8 ימים?)
ובחמישי התקשרנו לבטל (בטלפון תמיד ענו מהר אבל בערוצים הדיגיטליים או שלא ענו או רק אחרי כמה שעות וגם זה חלקי) וביום ראשון הם התקשרו שפתם הגיע להם ולמכורת זה יגיע אלנו (אחרי שבטלנו כמובן)
וכמובן כשדברנו איתם יומיים לפני התאריך שהם התחייבו מה שהם אמרו זה שיצרו יתנו קשר (דבר שלא קרה) לשידרוג המוצר
 

nhfk

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
עיצוב ואדריכלות פנים
אנחנו הזמנו דרך הקבוצת רכישה היום התקשרו שנגיע לקחת (זה מה שבקשנו ולא שיגיע לבית)
לגבי מחסני חשמל הזמנו שם שבועיים לפני והיה צריך להגיע תוך 8 ימי עסקים (רביעי שעבר) וכמה פעמים שנסינו לברר מה אם זה אמרו שאין במלאי ולא יודעים מתי יהיה (אז למען ה' למה התחייבתם ל8 ימים?)
ובחמישי התקשרנו לבטל (בטלפון תמיד ענו מהר אבל בערוצים הדיגיטליים או שלא ענו או רק אחרי כמה שעות וגם זה חלקי) וביום ראשון הם התקשרו שפתם הגיע להם ולמכורת זה יגיע אלנו (אחרי שבטלנו כמובן)
וכמובן כשדברנו איתם יומיים לפני התאריך שהם התחייבו מה שהם אמרו זה שיצרו יתנו קשר (דבר שלא קרה) לשידרוג המוצר
אמאלה אותו סיפור שלי
אבל אצלי ההזיה שיומיים אחרי שביטלתי ממחסני חשמל והזמנתי מציפי רוט מחסני החשמל שלחו לי לבית
זה עדיין אצלי ועוד לא קיבלתי את הכסף חזרה
פשוט סיוט
 

אבאבאבא

משתמש פעיל
כשהמוצר תקול מהרגע הראשון, הם אכן חייבים להחליף את המוצר.
אך אם הוא התקלקל אחר כך, אין להם אפשרות להחליף. הם באים להרויח.
על דעת כן קנית את המוצר, שבמקרה של תקלה פונים לשירות של החברה.
ושוב, אני מבין את התסכול, אך זו לא אשמת החנות.

לשבח מקח - היינו לשבח את המוצר בעיני החקוח שכבר קנה.
קיבלתי
ואהבת לרעך כמוך, ואידך פירושא הוא
זיל גמור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  67  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה