א. לאנכתב ע"י חולדי 2;1067131:הנימוק היחיד שWORD לא מסמן את זה כטעות.
ונראה לי שזה נימוק. לא?
או בצירהנכתב ע"י שמואל גרינשטיין;1067296:הט' מנוקדת בחיריק, לא?
נכתב ע"י אפכא מסתברא;1067279:נסית לכתוב "הטיינו"? (זו הטיה המופיעה רק בפועל ולא בש"ע, לא יעבור לך בשקט בוורד...)
נכתב ע"י אפכא מסתברא;1067630:ספרי הדקדוק שלי עתיקי יומין. מי יודע, אולי האקדמיה מחקה את הכלל ש-י' שוואית משמטת את הדגש אחרי ה' הידיעה, אבל זה מופיע גם במילון אבן שושן (המהדורה שבידי משנת תשמ"ט) בכרך האחרון בפרק "תקציר הדקדוק העברי".
נכתב ע"י אפכא מסתברא;1068939:לי ידועים 5 יוצאים מן הכלל לי' שוואית שאחרי ה' הידיעה (זה נידון באשכול אחר לאחרונה).
אגב, האקדמיה מואילה שלא לשלול ניקוד על פי כללי התנ"ך כשזה נעשה מתוך ידיעה. כך עכ"פ הבנתי מהאתר שלהם.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיג
א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ: