קודם כל-בן אדם.
משתמש פעיל
החברה טוענת שהיה פתוח, ונכנסנו מהמקום הלא נכון' ולכן לא מוכנים להחזיר את הכסף....
(בדקנו, המקום כולו היה שמם. לא היה מענה טלפוני.....).
שלחתי להם הסרטה שהגענו, (למזלי הסרטתי, כשהגעתי) והראנו שהשער נעול... טוענים שהיינו צריכים לחכות עד שיפתחו.
חיכינו עד רבע שעה אחרי השעה שנקבעה, ואז הלכנו....
הגיוני?
אפשר לבטל את החיוב באשראי? או שיכול לסבך אותי? איך מבטלים?
יש פתרון אחר? למי פונים?
(בדקנו, המקום כולו היה שמם. לא היה מענה טלפוני.....).
שלחתי להם הסרטה שהגענו, (למזלי הסרטתי, כשהגעתי) והראנו שהשער נעול... טוענים שהיינו צריכים לחכות עד שיפתחו.
חיכינו עד רבע שעה אחרי השעה שנקבעה, ואז הלכנו....
הגיוני?
אפשר לבטל את החיוב באשראי? או שיכול לסבך אותי? איך מבטלים?
יש פתרון אחר? למי פונים?