גם אני כנ"ל בדיוקאני קניתי מהאתר לפני סוכות והגיע מצוין
גם אני כנ"ל בדיוקאני קניתי מהאתר לפני סוכות והגיע מצוין
הבגדים שלהם מהממים, אין מה לעשות... גם אני מזמינה למרות השירות.אבל עדין הזמנתי לפני סוכות באתר והיה בסדר...
שיעברו קורס שירות ומכירות בקידי שיק
הזמנתי כמה פעמים והיה מצוין יותר קל מבחנות,תוך כמה זמן הבגדים מגיעים?
האם לבסוף אחרי כל הדיונים כדאי להזמין משם?
לכל חנות ורשת תמצאי שביעות רצון לצד חוסר שירותיות, השאלה באיזה מינון...לא תרוץ בכללללל
החזרתי נעליים לזארה השליח הגיע אלי 4 פעמים ופאדיחה הם היו באמוטו ובעלי לא היה בבית
באמת לקוחה גרועה.
השליח כבר נהיה חבר שלי . לא צעק לא התעצבן כלוםםםם ברוא שמזמינה שוב
מבינה מאד את הבעיתיות בשירות במגזר שלנוהזמנתי כמה פעמים והיה מצוין יותר קל מבחנות,
צריך להבין שיש שם עומס מטורף וזו לא רשת כללית אלא "משלנו" ולאט לאט לומדים
הסחורה הגיע מעולה בזמן כולל דיווח על חסרים
גם אני שפטתי בחומרה התנהלויות כנ"ל עד שנוכחתי מקרוב
בהתנהלות נוראית של...לקוחות
שבטוחות שמגיע להן הכל!! כאן!! ועכשיו!!, להחזיר מתי שרוצות (כולל סופי עונה ואחרי כביסה!!!)
זה לא ייאמן התנהגויות מבישות בערב יו"כ ....
(וכמובן מבלי לגרוע בזכויות הפרוגיות החשובות כאן למעלה!!)
כך שתרבות קניה ומכירה זה דבר הדדי ובפרט בציבור שלנו שאמור להיות דוגמא
מצד אחד- לא לנצל את הלקוחות לטרטר ולהתיש אותן , להיות אמינים שירותיים ונחמדים
ומצד שני לדעת שכשמתנהגים לא כהוגן לחנות/מוכרת או מנסים לקמבן וכד'-זה פוגע בכלל הלקוחות.
ועוד משהו: החנויות הגדולות במגזר שלנו זה לא כמו במגזר הכללי
הכמויות שרצות אצלנו, היקף הקניה, הסטים הנדרשים-בנים בנות
והכל בזמן קצר של ערבי חגים, עונות של שמחות וכד' (השנה בפרט)
זו התמודדות שאין לזארה וכד'
ואם כבר הזכרנו לא ראיתי שהשירות שם יותר נחמד או מועיל אפילו להיפך.
אה ואין לי שום מושג מי בעלת העסק/החנות ואין לי רווחים כלל...סתם מבט צרכני.
בחנויות במגזר שלנו יש יותר לקוחות שצריך לשרת... והלקוחות חושבים שמגיע להם ה-כ-ל!לכל חנות ורשת תמצאי שביעות רצון לצד חוסר שירותיות, השאלה באיזה מינון...
באותה מידה יספרו לך כאן ובאשכולות נוספים על שירות מינימלי שלא קבלו.
אישית חשוב לי מאד לתת משוב מעריך לשירותיות מתי שאפשר
זה דורש השקעה אבל שווה-לגשת, להחמיא, לשלוח מייל, לכתוב משוב
זה גם קידוש ה' ומחבר לבבות
ובמגזר שלנו-מחזק יהודים ויהודיות בעסק שלהם ומעודד להשתפר.
זו לא טענה.בחנויות במגזר שלנו יש יותר לקוחות שצריך לשרת... והלקוחות חושבים שמגיע להם ה-כ-ל!
סה"כ זו חנות רגילה ואם רוצים אפשר לסבול כדי לקבל בסוף בגד שמאד רוצים
זה מה שעשיתי כשנאבדתי שם בהמון הדגמים הנשים והעגלות...מבינה מאד את הבעיתיות בשירות במגזר שלנו
ואני האחרונה שתתלונן.
אבל אם זו התנהלות שחוזרת על עצמה בכל כניסה לחנות,
יש רק דבר אחד שאני יכולה לעשות.
(פשוט לא להיכנס לשם, על אף הסחורה היפה. ואני מדברת על סניף ספציפי, לא הייתי בשאר החנויות ולא הזמנתי באתר)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: