מה אתה אומר בהקלטה?אני עושה זאת לפני כל תחילת השכרה פשוט מקליט הקלטה שלוקח 30 שניות ,שווה מנסיון
מה אתה אומר בהקלטה?אני עושה זאת לפני כל תחילת השכרה פשוט מקליט הקלטה שלוקח 30 שניות ,שווה מנסיון
אתה נדפקת מהם??(אני שוכר מהם הרבה)
לא מתלונן על המוצדקים...אתה נדפקת מהם??
יש אלפי נסיעות ביום,
וכולן נגמרות חלק בלי שום בעיה
למה שיש בעיה אנשים מתעוררים?
אף אחד לא עקץ או שיקר אתכם
ויש המון המון בלאי ונזקים לרכבים משוכרים רשלניים שמשאירים דלתות פתוחות וכו...
ואם לא יעמדו על המשמר כל הרכבים יילכו לפח
שאלתי אותו שוב פרטתי ששמעתי סיפורים שאחד משני החברות מגרדים כרטיס האשראיברור שאסור לגזול אבל גם לא לדווח אל תדווח ותמצא דרך לשלם, תשלח להם מייל אנונימי, ואם באמת אין דרך זה בעיה שלהם, תחשוב שאתה בא לשלם למישהו והוא שולח אליך את הכלב שלו, אתה אמור לחטוף נשיכה בשביל לשלם??
תשאל את הרב שוב אין מצב שככה הוא אמר.
בירוק מקליטים את הנזקים לפני הנסיעה בשלוחה 1 במענה הקולי בסגול זה יותר מסובךמה אתה אומר בהקלטה?
ראשית החברה הראשונה נכנסה לשוק הרבה לפני 3 שנים... למיטב זכרוני מדובר על למעלה מ10 שנים שהיא בשוקהסיפורים השליליים על חברות השכרת רכב
ובפרט השיתופיות הפזורות באיזורים החרדיים
ממשיכים כל העת להיערם..
יש המון המון אברכים יקרים שנקלעו לסיטואציות מולם כאשר החברות הנ''ל נצמדות לחוזה שהשוכר לא ראה ולא קרא מעולם
ומנצלים את האותיות הקטנות כדי לזנב בכיסם של הציבור שלנו שלא תמיד מלא במזומנים מיותרים.
כדאי לקחת עצה פשוט לא לשכור מהם יותר !
להיכנס לאתר שלהם ולדרוש מהם למחוק את המשתמש שלך ופרטי האשראי
ומעתה ואילך לעשות הכל כדי לא להשתמש בשירותים שלהם.
כמו שהציבור שלנו הסתדר עד לפני 3 שנים שהראשונה שבהם נכנסה לשוק
נצליח להסתדר בעז"ה בלעדיהם.
לי אישית ''גנבו'' 2000 ש:ח על נזק שלא היה כלל הרכב לא לפני שהתחלתי לנסוע ולא אחרי שסיימתי נסיעהראשית החברה הראשונה נכנסה לשוק הרבה לפני 3 שנים... למיטב זכרוני מדובר על למעלה מ10 שנים שהיא בשוק
אני שוכר קבוע של אחת החברות (רמז: הותיקה) ומעולם לא היו לי איתה בעיות
יש להם הוראות מאד ברורות מה לעשות במקרה שקורה תאונה, מיד לדווח למוקד, מי שלא מדווח מיד ונותן לרכב הפוגע או לעצמו להמשיך להתנהל הלאה עושה זאת על דעת עצמו והוא יכול לבוא בתלונות אח״כ רק לעצמו.
אני לא מצליח להבין שמשום מה נהיה כזה דבר בציבור שלנו שאנשים מתייחסים לחברת השכרה (ולאו דווקא אלא לכל דבר) כאיזה גוף נעלם, שמא אולי רוחני, שאין מאחוריו אנשים שהם הבעלים, ולכן אפשר לעשות תאונות וכו׳
אם זה היה הרכב שלך והיית עושה נזק מי היה סופג אותו? האם לא אתה?
אז למה כשהרכב שייך למישהו אחר זה בסדר? מה התרגלנו לגנוב? כל אחד נהיה פוסק לעצמו בדיני ממונות, אבל בכל דבר אחר בכל שאלה של ספק ספיקא דרבנן הוא ילך לשאול רב, אבל פתאום כשזה נוגע לדיני ממונות שזה גזל דאורייתא כל אחד פוסק לעצמו והכל בסדר! יציבא בארעא וגיורא בשמי שמיא? היתכן?
ובגלל שיש לא מעט אנשים כאלה שמורים לעצמם התר לא לדווח על נזקים וכו׳ נאלצים חברות ההשכרה לעשות כל מיני כללים ולפעמים אף לגבות את ההשתתפות עצמית ורק אח״כ לבדוק מה קרה...
בסוף בסוף מי שאשם בהתנהלות של חברה כזו או אחרת זה אנחנו בעצמנו והציבור שלנו! אם הציבור היה ישר כסרגל ועל כל נזק שהוא היה מדווח לא היינו מגיעים למצב הזה שאין אמון...
ולגוף העניין, אני אישית היה לי כמה פעמים במשך העשור האחרון שדיווחתי על נזק כזה או אחר שנגרם על ידי, ואף פעם לא ״עשקו״ אותי, ואינני יודע מה קורה בחברות אחרות אני מאמין שיש כזה דבר שחברות עושות כסף מזה, אבל בחברה דנן אני לא סבור שזה העניין שלה, והראיה שהיא לא משכירה לנהגים חדשים רק בתנאים מאד מסוימים...
פעם אחת שהיתה לי איזה בעיה שלחתי מייל וענו לי שם פחות מיום אח״כ, וטיפלו בצורה המיטבית ביותר.
מי שמחפש להשמיץ, יכול לעשות זאת על כל דבר וכל חנות או עסק שה׳ ירחם גנבו אותו בזה או באחר
דרך אגב, לגבי הסיפור שהתפרסם לאחרונה, כולם שומעים את הצד של אותו אדם שפירסם והעלה את זה לרשת וכו׳, אנחנו ממהרים לשפוט ״הנה תראו איזה גנבים״ וכו׳ וכו׳, רגע, האם לא קראנו רק לפני כמה שבועות ״שמוע בין אחיכם״? איך אנחנו שופטים לפני ששומעים את הצד השני? אולי היה פה מקרה של אדם שלקח רכב וכיסח אותו לגמרי? הלא ברור לכולם שאם הביטוח היה מכסה את זה לא היו יכולים לתבוע ממנו סכום כזה, הלא יש השתתפות עצמית מוגבלת! ובוודאי שאם תבעו אותו על סכום כזה בהכרח שאין על זה השתתפות של הביטוח, וזה רק במקרים מאד מסוימים...
אז לפני שאנחנו שופטים, כדאי לשמוע צד שני או לפחות לנסות להבין מה הצד השני חושב...
שבוע טוב לכולם!
כפי שהבטחתי תשובה מהרב... לאחר שקרא את החוזים של שתי החברותשאלתי אותו שוב פרטתי ששמעתי סיפורים שאחד משני החברות מגרדים כרטיס האשראי
הרב אמר לי שאבקש מהם את התקנון שחתמתי אעדכן בעז"ה כשיהיה לי תשובה
משום מה היה לי מאות ! השכרות משני החברות מהירוק אף פעם לא יצאתי מאוכזב...
כל אחד ששוכר יכול לשמוע נ"מ בשירות הלקוחות ...
יש הרבה סעיפים שלא תלויים ב"ביטול השתתפות"העצה הכי פשוטה זה לקחת את הרכב לעוד שעה ולעשות ביטול השתתפות
ואז הם גם יכולים לומר שהתמונות המדוברות הן עוד מאז שלקחת את הרכב, לך תוכיח...וזה ללא הוכחת נזק, וללא יכולת התגוננות מצידך בכל צורה שהיא, למעט אם לקחת (חרדי סטנדרטי שאין לו סמארטפון) איתך מצלמת קנון בכל נסיעה ברכב.
אגב, שים לב, במעבר על החוזה, רוב הסעיפים (אם לא כולם) מגינים ומחפים על החברה. אין כמעט סעיף (או לא בכלל) שנותן איזושהיא זכות ללקוח.ואז הם גם יכולים לומר שהתמונות המדוברות הן עוד מאז שלקחת את הרכב, לך תוכיח...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: