הורדת עובש מספרים

avi11

משתמש פעיל
אחסנתי את ספרי הקודש שלי בארגז ובקיר ליד נהיה רטיבות. גילתי זאת לאחר הרבה זמן וחלק גדול מהספרים קיבלו עובש בדפים. הורדתי באופן ידני את העובש רק שנשאר ריח חריף של עובש למרות ששמתי לאוורור להרבה זמן מה שאומר לכאורה שהעובש עדיין קיים מה ניתן לעשות כדי לטפל בזה?
אגב מדובר בטור שולחן ערוך שזה אומר שזה שווה הרבה כסף... וחוץ מזה צריך לקחת בחשבון בטיפול שיש בנייר בצדדים צבע דוגמא כזו כמו שיש בחלק מספרי הקודש כך שיכול להיות שאקונמיקה חוץ מהבעיה של הרטיבות יכול גם להוריד את הצבע.
בגלל העוב ש ירד קצת הצבע הזה יש פתרון לזה?
תודה רבה
 

avi11

משתמש פעיל
שוב פעם הקפצה!! לאף אחד אין ידע? או שפשוט בגלל השידרוג לא כולם חזרו לפרוג?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה