מוזר שגדולי ישראל מכל העדות שולחים אנשים להוצאת עין הרע בעופרת, כנראה הם לא מעודכנים במה שאתם יודעים...נכתב ע"י post: 6572148:שמים עופרת,שופכים קוקולה, אומרים:
"אברה קדברה, העם עם הגולן" 6 פעמים,
ו......
יצאה העין הרעה!
מוזר שגדולי ישראל מכל העדות שולחים אנשים להוצאת עין הרע בעופרת, כנראה הם לא מעודכנים במה שאתם יודעים...נכתב ע"י post: 6572148:שמים עופרת,שופכים קוקולה, אומרים:
"אברה קדברה, העם עם הגולן" 6 פעמים,
ו......
יצאה העין הרעה!
שהגמ' אומרת שתשעים ותשעה מתים בגלל עין הרע היא סתם צוחקת???נכתב ע"י 3":שמים עופרת,שופכים קוקולה, אומרים:
"אברה קדברה, העם עם הגולן" 6 פעמים,
ו......
יצאה העין הרעה.
סלח לי אבל אין קשר בין תגובתך למה ש'דבוצ'קה' כתב., אף אחד לא חולק שיש מושג של עין הרע, אבל לקטע עם העופרת אין שום מקור, ודרך אגב, הדבר האחרון שר' חיים יעשה זה לשלוח מישהו להוציא עין הרע בעופרת....ודוק'.שהגמ' אומרת שתשעים ותשעה מתים בגלל עין הרע היא סתם צוחקת???
.......................כנ"ל.קצת אחריות למילים שאתה כותב!
בגמ' כתוב ש99% אחוז מתים מהעין הרע. חז"ל תיקנו לומר כל יום בסוף ברכות השחר יה"ר עם בקשה על הרבה דברים שחלק מהרשימה הוא שתצילני מן עין הרע . גם בסוף שמו"ע מבקשים שלא תעלה קנאת אדם עלי שפירושו שלא יעשו לי עין הרע. בנוסף ברש"י על הפסוק 'אודות האשה אשר לקח' מבאר רש"י הק' שכושית זה לשון סגי נהור כמו שאנשים אומרים על הבן שלהם שהוא באמת יפה שהוא מכוער כדי שלא להטיל בו עין הרע אז בהחלט יש לכך בסיס חזק ביותר במקורות. מה שכן בגמרא עצמה כמדומני מובא שמי שלא חושש לזה אז עין הרע לא מזיק לו.נכתב ע"י post: 6572148:שמים עופרת,שופכים קוקולה, אומרים:
"אברה קדברה, העם עם הגולן" 6 פעמים,
ו......
יצאה העין הרעה!
אשמח לקבל גםשולח לכם את הכתובת והמספר באישי.
מה הדרך שלהם להוציא? יש למשהו מושגלצאצאי הרב אריה לוין יש קבלה בדרך להוצאת עין הרע.
מכיר
ב"ה יש תוצאותאני יודעת שיש בירושלים את לוצקין,
הבנתי שהם מוכרים מאד.
אגב בלי קשר, אם מוציאים עין הרע בעופרת, צריך כל תקופה לבוא להוציא שוב? או איך בדיוק זה עובד?
ואכן יש תוצאות?
ואיך יודעים?ואם יש שוב עין הרע צריך להוציא שוב
לצאצאי הרב אריה לוין יש קבלה בדרך להוצאת עין הרע.
לא יודע איך אבל לא עם עופרתמה הדרך שלהם להוציא? יש למשהו מושג
בדרך כלל לא מרגישים טוב וכדו'ואיך יודעים?
זה מובא על זוגות ולא על עין הרע. יש נידון גדול במפרשים אם זה כולל גם עין הרע או לא.. מה שכן בגמרא עצמה כמדומני מובא שמי שלא חושש לזה אז עין הרע לא מזיק לו.
אפשר פרטים? דחוף.בבני ברק יש את הרבנית רוטנר מחליסה - בתה של הרבנית ווייס מירושלים - שהיא בעצם הותיקה ביותר בתחום הוצאת עין הרע בעופרת, ויש לה כמובן המלצות מגדולי הרבנים והאדמורי"ם בעולם - שהם עצמם פונים אליה בענין זה.
שולח לכם את הכתובת והמספר באישי.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קג
א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי: