דרוש מידע הונדה איייסנט ברמה של פיראוס?

אלישבע ד

משתמש צעיר
הונדה איייסנט במחיר היא הרבה פחות מפריאוס ושניהם היברידי,
אפשר לקבל חוות דעת על הרכב הזה?
תודה רבה.
 

לייבובוש

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
התכוונט לאינסייט?
נכון משכ' שהבטריה עובד אחרת
כן אמרו לי שיש לו פחות כושר שחיבה כך שאם גרים בירושלים בהחלט לא מומלץ
והוא גם רכב מאוד נמוך וקצת צפוף (לדעתי)
 

מ הלוי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
זה רכב מעולה ומומלץ ממש אבל בכל זאת זה לא כמו טויוטה, אין תחליף לאמינות של טויוטה.
יש פה ושם תקלות כי הרכב חשמלי בהמון חלקים ומקומות.
הסחיבה באמת לא משהו, אבל לא אמור להפריע למי שלא דחוף לו להיות הראשון ברמזור....
 

א.ש.א.

משתמש פעיל
לא דומה בכלל לפריוס
חוץ מזה שזה רכב נמוך יותר וחלש מאוד
גם ההיברדי זה לא אותו היברדי בכלל
צריכת הדלק באינסייט היא בערך 1 ל 15
ובפריוס 1 ל20
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
לא דומה בכלל לפריוס
חוץ מזה שזה רכב נמוך יותר וחלש מאוד
גם ההיברדי זה לא אותו היברדי בכלל
צריכת הדלק באינסייט היא בערך 1 ל 15
ובפריוס 1 ל20
לא נכון על שניהם.
ההפרש לפי היצרן הוא של 1 קילומטר לליטר.
ולפי אנשים שמבינים בשוק יד 2 אינסייט הרבה יותר אמין מפריוס.
אני עם אינסייט וממש מרוצה.
 

נחליאלי(ת)

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
לא נכון על שניהם.
ההפרש לפי היצרן הוא של 1 קילומטר לליטר.
ולפי אנשים שמבינים בשוק יד 2 אינסייט הרבה יותר אמין מפריוס.
אני עם אינסייט וממש מרוצה.
מצטרפת
צריכת הדלק של האינסייט ממש נמוכה ואני נוסעת בהרבה סוגי כבישים
גם הסחיבה לא רעה בכלל

המחיר של הפריוס זה מחיר מותג, לא הרבה מעבר
קבלנו הרבה מאוד המלצות על האינסייט לפני הקנייה ואנחנו לא מתחרטים לרגע

מה שכן, כמו שכתבו הוא די צפוף, אנחנו צריכים להנדס כל פעם כסא רכב+דונה+בוסטר רחב
אבל לפי מה שבדקתי ההבדל ברכבים אחרים זה 3-5 ס״מ ברוחב אז בכל מקרה הפאזל הזה היה מורכב (הפריוס זה 5 ס״מ יותר)
 

מ הלוי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מצטרפת
צריכת הדלק של האינסייט ממש נמוכה ואני נוסעת בהרבה סוגי כבישים
גם הסחיבה לא רעה בכלל

המחיר של הפריוס זה מחיר מותג, לא הרבה מעבר
קבלנו הרבה מאוד המלצות על האינסייט לפני הקנייה ואנחנו לא מתחרטים לרגע

מה שכן, כמו שכתבו הוא די צפוף, אנחנו צריכים להנדס כל פעם כסא רכב+דונה+בוסטר רחב
אבל לפי מה שבדקתי ההבדל ברכבים אחרים זה 3-5 ס״מ ברוחב אז בכל מקרה הפאזל הזה היה מורכב (הפריוס זה 5 ס״מ יותר)
זה נכון מאד, אבל נקודה אחת צריך לדעת....
באינסייט הסיבה שצריך ל"הנדס" זה לא רק בגלל הרוחב שהוא צר, אלא יש לו "כנפיים" בצדדים, כלומר המושב עולה בשני הקצוות כלפי מעלה, וקשה מאד לנצל שם את כל השטח בכיסאות תינוק, כי זה לא יושב טוב בצדדים, לכן הפריוס תכלס במושב האחורי מרגיש כמו הבדל של 15 ס"מ, למרות שההבדל באמת קטן.
 

ק'סניק

משתמש מקצוען
אינסייט רכב שנחשב לרכב יותר אמין מבחינת הבטריה שאינה נגמרת כל כמה שנים בשונה מהפריוס, אבל מצד שני זה רכב עם מנוע 1400 סמ"ק לא מושך ולא כזה חוסך בדלק (סביבות 1 ל14 -15)...
בנוסף הוא רכב מאד קטן וצפוף...
הגה קטן ובניה משחקית קצת...
לאילו שמחזיקים אותו אל תנסו לחוות דעה בשביל לרצות את עצמכם שהרכב שלכם פצצה כל אחד מתרגל לרכב שלו והוא חושב שהוא הכי טוב... אז הדעה הכי נכונה היא כשאתה לא מחזיק את הרכב הזה...
כן ולמי שלא הבין לי אין פריוס..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה