דרוש מידע הדרך הכי טובה ללימוד אנגלית

שושי ב

משתמש רשום
הי,
אני רוצה לקדם את האנגלית שלי לרמה גבוהה
אשמח לשמוע מה הדרך שאתם ממליצים עליה במיוחד
מה הכי עזר לכם

תודה
 

הטעם המושלם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
לדבר אנגלית כמה שיותר ולבקש שיתקנו אותך
 

HennyS

משתמש מקצוען
להקשיב למוזיקה באנגלית- יש מלא של אברהם פריד, אייבי רוטנברג ועוד. להדפיס לך את המילים של השירים, לתרגם לעצמך ולהקשיב לשיר שוב ושוב, לאט לאט תזכרי את המילים החדשות והתרגום שלהן.
ולקרוא באנגלית, כמה שיותר. הכי טוב להתחיל עם ספר שאת מכירה בעברית, ולקרוא את הגירסה באנגלית, זה הרבה יותר קל מאשר טקסט חדש לגמרי.
 

סולידית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
ספרים זה טוב להוסיף אוצר מילים רחב יותר . אבל לא ראיתי למידה רק מתוך קריאה כן זה חשוב לאוצר מילים, כתיבה נכונה ועוד.. אבל לא מספיק.

מוזיקה פחות מלמדת כי הרבה פע' המילים מליציות לא ממש שפה יומיומית.. [וגם הרבה פע' משמיטים חלקים ממבנה המשפט מבחינה דיקדוקית כדי שיהיה תואם למקצב ..]

פודקאסטים בנושאים שמענינים אותך יש לך בספוטיפיי או ביוטיוב.
וולוגים ביוטיוב של אנשים , בישול אפיה נקיון טיפים ועוד.. כך שהשפה היא בעיקר בתחום היומיומי והשימושי.

לי מרגיש שלמידה מתוך שמיעה קל יותר לקלוט מבנה של משפט והגיה נכונה.
וגם אם לא הבנת מילה מסוימת אל תרוצי לתרגם מיד את המילה אלא תנסי להבין מתוך התוכן.
[אם חשוב לך להבין את המילה תבדקי אותה בחיפוש במילון אנגלי ולא עברי. כך שתקבלי הסבר למילה במילים אחרות וכן הקשרים למילה או שימושים נוספים שלה וכך גם את מוסיפה יותר ידע על המילה עצמה]

בכללי יש לך ביוטיוב כמויות של מורים לאנגלית. אמריקאית / בריטית / אוסטרלית רק תבחרי.

והדבר הכי קריטי זה לדבר , לדבר לדבר .. ברגע שאת מדברת עם מישהי שזה שפת האם שלה .. אז השיחה תהיה פחות באנגלית בסיסית ותוכלי יותר לשמוע ולהשתמש בניבים וביטויים שמעשירים יותר את השפה .
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה