הדבקת מודעות רחוב

בונפיס

משתמש צעיר
יש כמה חברות שמבצעות את העבודה.
זה מאד תלוי בכמות הכסף שאת מעוניינת ויכולה להשקיע, ובאמינות של החברה המבצעת.

כמה אפשרויות:
כלל גלגלי פרסום (דבראל שטראובר) -המדביק והקבלן הותיק של בני ברק ששולט כיום בענף לפחות באזור גוש דן. אמינות יש יכולת יש, המחיר מעט יקר יותר, אין פריסה מלא, אך יש הבטחה וקיום של כל עבודה במלואה.
דיוק - לא מכיר אישית אך יש להם מחיר טוב יחסית ופריסה רחבה יותר.
ויש עוד כמה..
 

איש הקרח

משתמש רשום
אם את לא צריכה קבלה אני יכול להפנות לב"א טוב אחראי ורציני מאוד. שעושה את זה בכל הארץ.
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
יש את גיל פרסום הם מעולים

יש את גיל פרסום הם מעולים ויחסית לא יקרים
 

מורה נבוך

משתמש חדש
האומנם בפירסום גיל המחירים טובים אך לכל דבר יש סיבה, כדאי לבדוק את איכות העבודה ורמת האמינות ולא לקנות חתול בשק. פערי המחיר גבוהים מדי, כך שמשהו שם מעלה חשדות וד"ל.
 

eli_7

משתמש צעיר
מורה נבוך - מנסיון אישי לחשדות שלך יש על מה להתבסס. בקשר לדבראל - גם שם צריך לעקוב (קיבלתי בעבר חשבונית מזוייפת בדרישה לתשלום על כמות כפולה). אין ברירה, צריך להודיע לכל מי שלוקחים מראש שעוקבים אחרי הדבקת המודעות ואף מצלמים את הלוחות. מנסיון זה מרתיע...
 

עפרה שמעוני

משתמש צעיר
הדבקת מודעות בירושלים, ביתר, בית שמש? גם דרך החברות הנ"ל?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה