הגברת זרם מים בדוש

אני הוא

משתמש פעיל
בכל הבניין שלנו יש זרם לא משהו בעיקר בער"ש
אןדה אם למישהו יש פיתרון או רעיון לתחושת הגברת המים והזרם
 

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
בעיה לא פשוטה, וקורה הרבה בבנינים שהוסיפו להם הרבה יחידות דיור מעבר למספר המקורי המתוכנן. מכירה כבר כמה בנינים כאלו- שהלכו להתלונן בעיריה על התופעה. אבל נדחו. הבנין נבנה עם תשתית שמתאימה ל20 דיירים, ולא ל35. עלויות הרחבת התשתיות מגיעות לעשרות אלפי ש"ח.
 

mali

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לא תמיד קשור בהוספת יחידות, בעיה מוכרת כבר שנים. גם בבנין שהתשתית נבנתה בהתאמה ל-12, 16 ו-20 דיירים. היא לרוב לא מתאימה לכך שכולם עושים אמבטיות, כלים ובישולים בו זמנית. מה שיוצר זרימה חלשה שהולכת ונחלשת עם כל קומה. ובימי שישי הקצרים לפני שבת יכול להיות זרם כזה חלש שבקושי אפשר להוריד איתו סבון.
הפתרון הכי זול שמצאנו, להתארגן מוקדם. בסביבות אחת, שתיים הזרם עדיין סביר..
ישנו פתרון נוסף מכירה שניים שעשו אותו, רק שאני לא יודעת פרטים מדויקים, זה חיבור חיצוני מהברז הראשי של הבנין לקומות העליונות. צריך בעל מקצוע טוב, גם בשביל שייעשה מקצועית, גם בשביל שהמים יימנו על חשבון המשתמש, גם שהם יעברו דרך הדוד. אבל זה היה פתרון מקסים.
 

userit

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הבעיה עשויה לנבוע מריבוי דיירים לא מתוכננים, מבנין גבוה שהקבלן לא התקין בו משאבה או מחיסכון של הדיירים שהחליטו שלא להפעיל את המשאבה (כבר שמעתי מקבלן על מקרים כאלה... המשאבות עלו לו הון והדיירים החליטו לחסוך בחשמל ולסבול).

אין פתרון של ממש.
 

מלי

משתמש מקצוען
אותה בעיה אצל חמותי נפתרה ע"י דוש מיוחד משהו עם אבנים מעניינות בפנים
וכך כשפותחים את הברז האבנים נלחצות בזרם לקידמה וכך הזרם ממש חזק , לא האמנתי כשניסיתי
(הזרם שם היה ממש ממש חלש...)
 

אני הוא

משתמש פעיל
אשמח לקבל רעיונות ומידע נוסף
מדובר בבנין ישן עם תשתיות לא משהו
 

במבי.

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
אצלינו בבנין ישן
לאחר החלפת הצנרת הפרטית שלנו - מהשעון למטה לכל הבית
הזרם הכפיל את עוצמתו,
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה