למסירה הבעת תודה ל'עולים לירושלים'

האם נהניתם בעולים לירושלים וברצונכם לומר תודה למתקצבים ולמארגנים או ש...

  • נהניתי מאד, כל הכבוד לכם. מחכים כבר לשנה הבאה! התשלום ממש סמלי ביחס לתמורה!

    הצבעות: 39 92.9%
  • היה נחמד, לא שווה את ההשקעה והכסף, מקווים לראות שיפור בפעמים הבאות!

    הצבעות: 0 0.0%
  • בכלל לא מתאים לציבור החרדי, מצפה שגדולי ישראל יוציאו קול קורא להימנע מלבוא לפעילות הזו!

    הצבעות: 1 2.4%
  • לא שווה את הכסף, מיזם דפוק מלא באינטרסים, בלגן רעש צפיפות וחוסר יחס אנושי.

    הצבעות: 2 4.8%

  • סה"כ מצביעים
    42

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
המשפחה שלי השתתפה היום בפעילות הייחודית של עיריית ירושלים 'עולים לירושלים',
בדרך כלל אני לא מעלה פוסטים ומשתף את הציבור בחוויות אישיות. הפעם זה שונה ושונה לטובה לשם שינוי..

מתי בפעם האחרונה קיבלנו מתנה מגוף כלשהו מבלי שהתחבא בתוכה אינטרס או מטרת רווח? ברוב הפעמים המתנה התגמדה לעומת המטרה עצמה, התרגלנו כבר שכל אירוע חייב להיות מכוסה בשלטי ענק של נותני החסות + נאומים משמימים של בעלי עניין, כל עיתון גדוש ועמוס בכתבות יח"צ מעייפות ומעצבנות וכל מיזם פעילות של פנאי ('תרבות') מתהדר ברעש וצלצולי רייטינג למול מעט עשיה + רמה נמוכה.

האירוע של עולים לירושלים הביא למגזר החרדי פעילות חווייתית ומהנה לשם שמים. אוקיי, ממש נסחפתי עם הלשם שמים... אבל באמת שלא הייתה כאן מטרה אינטרסנטית מובהקת של קידום יח"צ כלשהו (בינינו עיריית ירושלים לא צריכה שום קידום ושיפור תדמית).
סוף סוף מישהו הבין שאנחנו ציבור גדול שמגיע לו לקבל אירוע ופעילות איכותיים והקציב לשם כך משאבים גדולים, זה משהו שלא היה כאן למגזר שלנו מקום המדינה, לא פחות.

ההפקה הייתה מעל ומעבר, מאות אנשי צוות תוך הקפדה ברורה על הפרדה בין בנים ובנות בכל פעילות שהיא, תכנים מוקפדים שהצליחו לגשר בין כל העולמות הרבגוניים של המגזר החרדי (יותר קשה מללכת בין הטיפות!), ולמרות עשרות אלפי המבקרים ובעיקר ילדים קטנים חסרי אחריות וחוש התמצאות הסדר היה מופתי, הכל היה ברור נהיר וממותג, לא צעקות ודחיפות, לא פעילות סמלית רק בשביל לצאת ידי חובה, אין, אין, באמת שאין דברים כאלה.

כל כך הרבה סוגי פעילויות, למן לונה פארק שוקק ומלא במתקנים, ועד הרעיון הייחודי של הרמת מרפסת על מנוף (חתיכת הברקה שלא מובן איך הצליחה לעבור את משוכות הביורוקרטיה הישראלית...), מופע דרבוקות משובב, פעלולים ולהטוטנים, סיורים במזרח ירושלים (למי נשאר זמן?), מצגת תלת מימדית מרגשת ומפעימה על בית המקדש, וגולת הכותרת: המופע המהממם ברמות על, עם פירוטכניקה מקצועית ברמה, תאורה, הרמוניות קוליות, כוראוגרפיה וכו'

---​

אתם יודעים, תמיד אנחנו אוהבים לקטר על זה שמזלזלים באינטליגנציה של הציבור החרדי, שבטוחים שאנחנו עדר של כבשים שהולך אחרי חליל עץ מיושן או להקת כלבים שמלקקת בחדווה כל עצם שדופה. כעת כשקיבלנו כזה אירוע ממומן ומושקע ברמה הכי גבוהה שניתן, זה הזמן שלנו לומר תודה.

עיריית ירושלים, הממשלה על כל כל שלוחותיה ומשרדיה (ומשרד ההפקות 'אפקט' שמתעלה על עצמו בכל פעם מחדש) שהשקיעו כסף, זמן ומחשבה להתאים את המתחם והפעילות למגזר החרדי ויחד עם זאת לא להתפשר על הרמה הגבוהה - שאפו לכם! אנו מעריכים את זה ואומרים לכם תודה רבה.

---
 

יטל

משתמש פעיל
הייתי אתמול , באמת "אוההו "

מרגש , מפתיע , משמח .

התפעלתי מהאטרקציות הגבוהות מצד אחד ומשמירה על כל גדרי הצניעות והאווירה החרדית השמורה מצד שני.

ברכות לכל העוסקים במלאכה .

"אפקט" שחשבו ממש על כל פרט גם במקצועיות וגם בשנירה על הערכים.

"עיריית ירושלים"

תודה רבה .
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה