ביידן יפרוש?

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
5:15
טראמפ: ״ביידן לא פיטר אף אחד. הוא לא יודע לפטר. אני פיטרתי הרבה אנשים. זה לא קל ויש מחיר לשלם על זה. הוא צריך לפטר כל איש צבא שהיה אחראי על הנסיגה מאפגניסטן. על מי ששומר על הגבולות שלנו שמשם נכנסו 18 מהגרים בלתי חוקיים. ג׳ו, המדינה שלנו נהרסת בזמן שאנחנו בעימות פה. הוא מנסה להראות קשוח בנושא הגבול, אבל הוא רוצה מדינה עם גבולות פתוחים. אנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות.״
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
5:17
ביידן: ״אין משהו מעל ליכולת שלנו. אף אחד לא רוצה להתעסק איתנו. 159 חוקרים מכובדים טענו כי טראמפ הוא הנשיא הכושל בהיסטוריה, זו עובדה״.


ביידן על סוגיית הגיל: "אני האדם השני הצעיר ביותר שנבחר לסנאט, ועכשיו אני המבוגר ביותר. טראמפ צעיר ממני בשלוש שנים, והוא לא כשיר"

טראמפ: "אני במצב בריאותי מעולה, הצטיינתי בבדיקות הרפואיות, לא ראו כדבר. אני זכיתי בטורנירי גולף – רגילים, לא של זקנים"

5:32
ביידן על גילו המבוגר: ״מרבית הקריירה שלי ספגתי ביקורות על זה שהייתי צעיר בתפקידים בכירים. תראו את הרקורד שלי כנשיא. איך אפשר להגיד על ארה״ב שהיא מדינה נכשלת? מי אומר כזה דבר? אנחנו המדינה הכי חזקה בעולם. כל בנות הברית שלנו סומכות עלינו״.

5:33
טראמפ: ״עשיתי שתי בדיקות קוגניטיביות, והייתי רוצה לראות את ביידן עושה את זה. הוא בקושי יכול לענות על השאלה הראשונה. אני במצב בריאותי טוב, מאשר הייתי לפני שנים רבות. אני מוכן לעשות עוד מבחן קוגניטיבי״.

ביידן מציע לשחק גולף עם טראמפ ולסחוב את תיק הגולף שלו.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
הפאנל פרשנים של cnn- הפאניקה שאני שומעת במפלגה הדמוקרטית לא דומה לשום דבר שזכור לנו. ביידן היה נשמע לא רהוט, לא היה מסוגל לענות באופן חזק, מרשים. זה היה ערב הרסני לביידן. (טל שניידר)
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
ביידן בסיכום:
ממשיך לגמגם בתשובתו ומתמקד בסוגיה הכלכלית: ״האדם הזה יעלה את האינפלציה והמיסים״.

טראמפ בסיכום:
״הוא רק מדבר ולא עושה כלום. מאפשר למיליונים להיכנס למדינה. אם אני הייתי בתפקיד איראן הייתה קורסת כלכלית. כל מי שהיה עושה עסקים עם איראן לא היה עושה עסקים איתנו, ולא היה כסף לטרור של חמאס וחיזבאללה״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה