ביידן יפרוש?

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
4:39
אוקראינה & רוסיה

טראמפ: ״עוד לפני שאכנס לבית הלבן אביא את המלחמה בין אוקראינה לרוסיה לסיומה״.

ביידן: ״פוטין הוא פושע מלחמה. הוא רוצה להקים מחדש את ברית המועצות ואת חושבת שהוא יעצור שם?״
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
5:01
ביידן פותח את החלק השני של העימות, עונה על תשובה ומרבה לגמגם: ״נעשה יותר למען משפחות אפרו אמריקניות. אני לא מאשים אותם שהם מאוכזבים מאיתנו״.


5:03
טראמפ: ״מחיר האוכל הרקיע. הוא גרם לאינפלציה הזו. נתתי לו מדינה בלי אינפלציה והוא הרס את זה עם כל ההונאה של האנרגיה הירוקה. מיליוני אנשים נכנסים דרך הגבול ולוקחים את העבודה מאותם משפחות אפרו אמריקניות ומהיספנים״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה