ביידן יפרוש?

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

efrarush

משתמש מקצוען
רשת CNN, שתשדר את העימות בין נשיא ארצות גו ביידן לנשיא לשעבר דונלד טראמפ, אסרה על כניסת כמה עיתונאים, בהם כאלו מתא הכתבים של הבית הלבן לחדר שבו יתקיים העימות. לתא הכתבים, שמורכב מעיתונאים מכמה גופי תקשורת שמלווים את הנשיא ומסקרים את פעילותו, יש בדרך כלל גישה מלאה לאירועים שבהם משתתף הנשיא. "זה נדיר ביותר שנמנעת מהם הגישה לסקר אירוע בארצות הברית", אמרו ברויטרס.
 

Ayala10

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
המועד שנקבע לעימות הלילה – יותר מארבעה חודשים לפני יום הבוחר – הוא המוקדם בתולדות הבחירות לנשיאות ארה"ב: בדרך כלל מתקיימים בין המועמדים לנשיאות שלושה עימותים, כולם בישורת האחרונה של הקמפיין, החל בספטמבר, אולם הפעם ביקשו אנשי ביידן להסתפק בשניים בלבד ולהקדים אותם כדי לאפשר לבוחרים להתרשם ממנו ומטראמפ זמן רב מספיק לפני תחילת ההצבעה המוקדמת, שתצא לדרך שבועות ארוכים לפני 5 בנובמבר. העימות השני בין ביידן לטראמפ נקבע ל-10 בספטמבר.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
השאלה הכי חשובה בעימות נשאלה כעת. בנוגע לזכויות עוברים.

טראמפ לא התבלבל וענה ברהיטות והצליח להביא את הויכוח לשאלה האם המדינות צריכות להחליט לבד או שהמדינה הפדרלית תחליט.
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
4:20
העימות הנשיאותי | טראמפ:
״בעולם אנחנו נתפסים כמדינת עולם שלישית. תראו את הנזק שהוא עושה למדינה שלנו. למה הוא נותן לאנשים שיצאו מהכלא ואחרים ממקומות עם בעיות נפשיות להיכנס למדינה שלנו?


4:30
העימות עובר לנושא הגבול הדרומי. ביידן:
״טראמפ הפריד בין אימהות לילדים שלהם. אני שיניתי את המצב כך ש-40 אחוז פחות אנשים נכנסים דרך הגבול״. טראמפ מלגלג על ביידן ואומר ״אני לא הבנתי מה הוא גימגם בסוף התשובה״.


4:33
טראמפ: ״הרגנו את אל בגדדי וסולימאני, הטרוריסטים הכי גדולים בעולם, שהייתה להם השפעה לא רק על הגבול שלנו אלא על העולם. הם רצחו את האנשים שלנו. המהגרים הורגים את האנשים שלנו בניו יורק, בקליפורניה. בגלל המדיניות המטופשת שלו, אנשים נכנסים לפה והורגים את האנשים שלנו״.
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
4:34
ביידן: ״עשינו למען חיילי המילואים שלנו יותר מכל נשיא בהיסטוריה. אנחנו דואגים שיחזרו בשלום למשפחות שלהם. זה מה שאנחנו עושים, יותר מכל ממשל בהיסטוריה״.


4:36
טראמפ: ״חמאס לא היה פולש לישראל אם הייתי נשיא. יודעים למה? כי אני גרמתי לאיראן להתייבש כלכלית״. ביידן הגיב: ״מעולם לא שמעתי כל כך הרבה שטויות״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה