מי לדעתך ינצח בבחירות לנשיאות ארה"ב 2024 ?

  • דונלד טראמפ & ג'י די וואנס

  • קאמלה האריס & טים וולץ

  • תיקו 269-269


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

החסידים

משתמש פעיל
הנשיא ג'ו ביידן הגיע לקלפי המקומית ליד ביתו, מלווה בצוות עוזרים, אנשי השירות החשאי ועיתונאים. ביידן המתין בתור יחד עם מצביעים אחרים כמעט 40 דקות לפני שנכנס להצביע. כשנשאל אם הוא חש תחושות מעורבות כי זהו תהליך שלא הוא מתמודד בו, השיב בחיוך, "זה פשוט מתוק." ביידן אף חזר על תמיכתו בסגניתו, קמלה האריס, ואמר כי היא תנצח בבחירות.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
התובע הכללי בפנסילבניה הגיש תביעה נגד אילון מאסק, שמגריל מיליון דולר למצביעים רפובליקנים רשומים בשבע מדינות המפתח בתמורה לחתימה על עצומה לתמיכה בטראמפ. בתביעה נכתב כי מדובר ב"תוכנית הגרלה בלתי חוקית שנועדה להשפיע על הבוחרים" (אסף רוזנצווייג)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט מ'

צז מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי:צח מֵאֹיְבַי תְּחַכְּמֵנִי מִצְוֹתֶךָ כִּי לְעוֹלָם הִיא לִי:צט מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִֿי:ק מִזְּקֵנִים אֶתְבּוֹנָן כִּי פִקּוּדֶיךָ נָצָרְתִּי:קא מִכָּל אֹרַח רָע כָּלִאתִי רַגְלָי לְמַעַן אֶשְׁמֹר דְּבָרֶךָ:קב מִמִּשְׁפָּטֶיךָ לֹא סָרְתִּי כִּי אַתָּה הוֹרֵתָנִי:קג מַה נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי:קד מִפִּקּוּדֶיךָ אֶתְבּוֹנָן עַל כֵּן שָׂנֵאתִי כָּל אֹרַח שָׁקֶר:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

משיב הרוח • אתגר 129

לוח מודעות

למעלה