האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 185 16.5%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 294 26.3%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 722 64.5%

  • סה"כ מצביעים
    1,120

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
ממלכתי | מנהיג הדמוקרטים בסנאט צק שומר תוקף בחריפות את החלטת בית המשפט לבטל את משפט טראמפ: "זו פסיקה מוטעית באופן עוצר נשימה שמנוגדת לתקדים המשפטי. הפסיקה שגויה ויש לערער עליה. זו עדות נוספת לכך שהשופטת קאנון לא יכולה לנהל את המשפט הזה"
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
לפי סקרים של ה׳ניו יורק טיימס׳ שנערכו לפני ניסיון ההתנקשות בטראמפ, ביידן מפגר אחרי טראמפ בפנסילבניה, ומוביל בשני אחוזים בלבד בווירג'יניה, מדינה בה ניצח ב-10 אחוז ב-2020.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
אריאל כהנא: דונלד טראמפ צפוי בשעות הקרובות להודיע מי יהיה סגן שלו. ההימור המוביל הוא על הסנטור מאוהיו ג׳י די וונס, שנמנה על הצד הבדלני במפלגה הרפובליקנית. עם זאת, מקורות במפלגה שמכירים את וונס אומרים כי הוא אוהד ישראל ואין סיבה לחשש.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
אריאל כהנא: יומיים אחרי ניסיון ההתנקשות, שני סקרים מפנסילבניה - המדינה שבה נורה - מעניקים לטראמפ יתרון של שלושה אחוזים על ביידן. גם במישיגן ובפנסילבניה, טראמפ מוביל בשלושה אחוזים.
 

יוסי בר

משתמש פעיל
עמית סגל על סגן הנשיא המיועד: צעיר, סופר מצליח, לוחם בצבא ארה״ב, מחגורת החלודה שתכריע את הבחירות, כתב ספר שהגדיר את עליית טראמפ. מבחינה אלקטורלית, איפה הוא ואיפה קמלה האריס.
למתעניינים: אשתקד צייץ בעד הרפורמה המשפטית בישראל. כתב נגד ביידן: אלה שמתגאים באהבת הדמוקרטיה לוחצים על ישראל לוותר עליה לטובת עליונות משפטית.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
דיווח בפוליטיקו:

טראמפ נפגש היום עם המועמד העצמאי רוברט קנדי גוניור וביקש ממנו לפרוש מהמרוץ ולהביע בו תמיכה.
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
פרבר ב'בחדרי': ג'יימס דייוויד ואנס סנאטור מאוהיו, מועמד לסגן הנשיא של טראמפ, הוא ידיד גדול של החרדים והעם היהודי. לפני חצי שנה הוא השתתף בשמחת שבע ברכות של העסקן החסידי הרב משה מורגרטן מניו יורק ושיבח את המשתתפים.
 

291

משתמש מקצוען
המרתי שביידן יפרוש.
זה מתחיל להיות מאוחר מדי.
הם כבר מתחילים להבין שאחרי הירי גם מועמדים אחרים יתקשו לנצח. מי יהיה מוכן להקריב את עצמו עבור מזעור נזקים של המפלגה כמפלגה?

וגם נוסף לי שיקול שלא נלקח בחשבון מההתחלה. למועמדי הדמוקרטים ב- 2028 יש אינטרס שביידן לא יוחלף.
אם יוחלף הם לא יוכלו להיות מועמדים אז, כיוון שהנוהג אומר שהנשיא המכהן ממשיך להיות מועמד המפלגה לכהונה נוספת.

(או שאולי ביידן יתאזר עוז כטראמפ בשעתו ויחזור להתמודד ב-2028 ואז אין להם סיכוי מולו... :ROFLMAO:).
 
נערך לאחרונה ב:

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דיווח:
כדי לקבור סופית את האופציה להחלפת ביידן (או כמעט סופית) במפלגה הדמוקרטית מתכננים להקדים את ההצבעה שתאשר באופן רשמי את מועמדותו של ביידן. התכנון שזה יערך מתי שהוא עד ה-5 באוגוסט
(עמיחי שטיין)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צו

א שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ שִׁירוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב שִׁירוּ לַיי בָּרְכוּ שְׁמוֹ בַּשְּׂרוּ מִיּוֹם לְיוֹם יְשׁוּעָתוֹ:ג סַפְּרוּ בַגּוֹיִם כְּבוֹדוֹ בְּכָל הָעַמִּים נִפְלְאוֹתָיו:ד כִּי גָדוֹל יי וּמְהֻלָּל מְאֹד נוֹרָא הוּא עַל כָּל אֱלֹהִים:ה כִּי כָּל אֱלֹהֵי הָעַמִּים אֱלִילִים וַיהוָה שָׁמַיִם עָשָׂה:ו הוֹד וְהָדָר לְפָנָיו עֹז וְתִפְאֶרֶת בְּמִקְדָּשׁוֹ:ז הָבוּ לַיי מִשְׁפְּחוֹת עַמִּים הָבוּ לַיי כָּבוֹד וָעֹז:ח הָבוּ לַיי כְּבוֹד שְׁמוֹ שְׂאוּ מִנְחָה וּבֹאוּ לְחַצְרוֹתָיו:ט הִשְׁתַּחֲווּ לַיי בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ חִילוּ מִפָּנָיו כָּל הָאָרֶץ:י אִמְרוּ בַגּוֹיִם יי מָלָךְ אַף תִּכּוֹן תֵּבֵל בַּל תִּמּוֹט יָדִין עַמִּים בְּמֵישָׁרִים:יא יִשְׂמְחוּ הַשָּׁמַיִם וְתָגֵל הָאָרֶץ יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ:יב יַעֲלֹז שָׂדַי וְכָל אֲשֶׁר בּוֹ אָז יְרַנְּנוּ כָּל עֲצֵי יָעַר:יג לִפְנֵי יי כִּי בָא כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בֶּאֱמוּנָתוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

צור את הרגע • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה