האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 185 16.5%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 294 26.3%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 722 64.5%

  • סה"כ מצביעים
    1,120

יהודה גל

משתמש מקצוען
עמית סגל: ביידן שואב עידוד מסקרים של בלומברג במדינות המפתח שבהן הוא מוביל במישיגן ובויסקונסין, אך גם לפי הסקר הזה הוא בפיגור משמעותי בפנסילבניה ולכן מפסיד באלקטורים.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
דיווח בפוליטיקו: בעלי הברית של ארצות הברית מודאגים מהעימות של ביידן נגד טראמפ וחוששים שהוא לא מסוגל להביס את טראמפ, או להשלים קדנציה נוספת בתפקיד. שר מממשלת השמרנים היוצאת בבריטניה אמר: "מדוע התורמים הדמוקרטים לא יכולים פשוט להתאחד ולסלק אותו ולהציב במקומו מועמד שיש לו סיכוי לנצח?"
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai

ד"ר קווין קנארד, מומחה למחלת פרקינסון במרכז הרפואי וולטר ריד, נפגש עם רופאו הפרטי של הנשיא ביידן,

"סביר מאוד להניח שהם דיברו על ביידן," אמר רוני ג'קסון, חבר הקונגרס האמריקני ל"ניו יורק פוסט". "הוא אמור לטפל באופן קבוע רק בנשיא ובמשפחה".

ד"ר רוב הווארד, פרופסור לפסיכיאטריה של הגיל השלישי אמר ל"ניו יורק פוסט" שהנשיא מציג סימפטומים המעידים על פרקינסון: "התנודות בתפקוד הקשב שלו, מראה פניו והליכתו, הם כולם סימנים לכך שמשהו אינו כשורה".

בסנאטור הרפובליקני רוג'ר מרשל, טען כי "רבים בקהילה הרפואית חשדו במשך שנים שהנשיא עלול לסבול ממחלה נוירולוגית. לצערנו, יותר מ-500 אלף אמריקנים סובלים מהמחלה. אם הנשיא נמנה ביניהם, העם זכאי לדעת זאת לפני ההצבעה בנובמבר".
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
עמיחי שטיין: נייט סילבר, הסוקר כותב: ״התלבטתי אם לכתוב את זה. אבל אין ברירה. ביידן חייב לפרוש״.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
הסוקר כותב: ״התלבטתי אם לכתוב את זה. אבל אין ברירה. ביידן חייב לפרוש״.
המשך:
"אנחנו מתקשים מאוד לייצר דרמות בסקרים נוטים וברורים מידי, חייבים יריב שוויוני בשביל המתח באוויר!
אחרת נתרושש.."
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
נשיא ארה"ב ביידן: "אנחנו לא הולכים לשום מקום. אני לא הולך לשום מקום. לא הייתי מתמודד אם לא הייתי מאמין לחלוטין שאני המועמד הטוב ביותר לנצח את דונלד טראמפ ב-2024".
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
איך אני יודע מכלי ראשון שהממסד הדמוקרטי משקר כבר שנים בנוגע למצבו הבריאותי של ג'ו ביידן ומסתיר את האמת מהציבור? סיפור שמעולם לא סיפרתי, וגם עכשיו אספר ללא פרטים מסגירים.

תמיר מורג

לפני כשנתיים השתתפתי באירוע פרטי כלשהו, עם כ-20 אנשים, כמחציתם אמריקנים והשאר ישראלים, במסעדה נחשבת בת"א (לא, זה לא היה בעזרא ובניו אז כמובן שלא היה לי מה לאכול...)

לפתע, באמצע הערב, נכנסה לחדר האוכל הפרטי במסעדה דמות בכירה למדי בממסד של המפלגה הדמוקרטית, שגם היא ביקרה באותו זמן בארץ בנסיבות אחרות. מסתבר שבינה לבין אחד המשתתפים בארוחה היו קשרי חברות ארוכי שנים.

כמעט מייד השניים החלו לרכל, ונדהמתי כשהחלו ללעוג למצבו הקוגניטיבי של הנשיא ביידן. הם צחקו על כך שביידן לא זוכר את שמות נכדיו (אינני יודע אם זה נכון), שהוא לא מתפקד, שכולם במפלגה יודעים זאת ושהילארי מודעת לכך אבל לא תעז להתמודד נגד נשיא מכהן. אני זוכר שנדהמתי מהחופשיות שבה דיברו על כך.

מאחר שבדיוק עמדתי להתחיל את תפקידי ככתב מדיני של ישראל היום, ושני האנשים לא הכירו אותי ולא ידעו שאני עיתונאי (מדובר היה, כאמור, באירוע פרטי), לא עלה בדעתי אפילו לרגע לחשוף אותם ולפרסם את הסיפור.

לפני כמה דקות סיימתי לצפות בחצי שעה מייסרת של דוברת הבית הלבן מתפתלת ומשקרת בשידור חי מול עיתונאים ששואלים רק דבר אחד: האם ביידן כשיר? התשובה ברורה לכולם אבל השקר ממשיך, כי פרנסתם והשפעתם של יותר מדי אנשים תלויה בו.

תמיד חיבבתי את ביידן, ואפילו כשעצר את החימושים הנחתי שבמידה חלקית לפחות, הוא מופעל על ידי אחרים, אף שברור שהושפע גם משיקולים פוליטיים ציניים שהיה מודע להם היטב (הוא עדיין בעל יכולת קוגניטיבית מספקת לכך). בניגוד לרבים מחבריי, אני מאמין גם היום שבלבו הוא אוהד ישראל אמיתי.

מה שמקורביו מעבירים אותו בשבועות האחרונים הוא התעללות צינית ואכזרית. שחררו אותו.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
בהמשך לסקר שחוזה שיוויון בניו-ג'רזי, גם המרוץ לסנאט נכנס לאזור טעות הדגימה 35-33% לטובת הדמוקרטים.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
הסנאטור הרפובליקני הותיק טד קרוז מטקסס נכנס לטווח טעות הדגימה, בסקר של מכון מנהטן הוא מקבל 46%, כשיריבו הדמוקרטי קולין אלרד מקבל43%.

כזכור ב2018 טראמפ נאלץ לצאת לעזרתו של קרוז כדי לנצח את טקסס..
 

291

משתמש מקצוען
הסנאטור הרפובליקני הותיק טד קרוז מטקסס נכנס לטווח טעות הדגימה, בסקר של מכון מנהטן הוא מקבל 46%, כשיריבו הדמוקרטי קולין אלרד מקבל43%.

כזכור ב2018 טראמפ נאלץ לצאת לעזרתו של קרוז כדי לנצח את טקסס..
??? כלומר שמצבו הורע מאשר קודם?
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
נערך לאחרונה ב:

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אריאל כהנא:
הבחירות בארה"ב - מפת האלקטורים נכון להבוקר, על פי סקרי היממה האחרונה טראמפ מגדיל את הפער עוד יותר, בעיקר בזכות מגמה חיובית במישיגן על 15 הנציגים שלה. ועדיין חשוב להדגיש, שבהרבה מהמדינות המתנדנדות הוא עוד לא חוצה את ה-50 אחוז, אלא רק בפער ניכר מול ביידן.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
סטיבן מילר יועצו של טראמפ, אמר כי "ההכרזה המיוחלת של טראמפ על מי תהיה בחירתו לסגן הנשיא עשויה להתרחש השבוע" ( חדשות ABC )
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צו

א שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ שִׁירוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב שִׁירוּ לַיי בָּרְכוּ שְׁמוֹ בַּשְּׂרוּ מִיּוֹם לְיוֹם יְשׁוּעָתוֹ:ג סַפְּרוּ בַגּוֹיִם כְּבוֹדוֹ בְּכָל הָעַמִּים נִפְלְאוֹתָיו:ד כִּי גָדוֹל יי וּמְהֻלָּל מְאֹד נוֹרָא הוּא עַל כָּל אֱלֹהִים:ה כִּי כָּל אֱלֹהֵי הָעַמִּים אֱלִילִים וַיהוָה שָׁמַיִם עָשָׂה:ו הוֹד וְהָדָר לְפָנָיו עֹז וְתִפְאֶרֶת בְּמִקְדָּשׁוֹ:ז הָבוּ לַיי מִשְׁפְּחוֹת עַמִּים הָבוּ לַיי כָּבוֹד וָעֹז:ח הָבוּ לַיי כְּבוֹד שְׁמוֹ שְׂאוּ מִנְחָה וּבֹאוּ לְחַצְרוֹתָיו:ט הִשְׁתַּחֲווּ לַיי בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ חִילוּ מִפָּנָיו כָּל הָאָרֶץ:י אִמְרוּ בַגּוֹיִם יי מָלָךְ אַף תִּכּוֹן תֵּבֵל בַּל תִּמּוֹט יָדִין עַמִּים בְּמֵישָׁרִים:יא יִשְׂמְחוּ הַשָּׁמַיִם וְתָגֵל הָאָרֶץ יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ:יב יַעֲלֹז שָׂדַי וְכָל אֲשֶׁר בּוֹ אָז יְרַנְּנוּ כָּל עֲצֵי יָעַר:יג לִפְנֵי יי כִּי בָא כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בֶּאֱמוּנָתוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

צור את הרגע • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה