טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

שולט במפלגה? סקר חדש: טראמפ מגדיל את הפער על מושל פלורידה...​

1280px-Donald_Trump_%2852250930782%29.jpg

By Gage Skidmore from Surprise, AZ, United States of America - Donald Trump, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=121268843

שולט במפלגה? סקר חדש: טראמפ מגדיל את הפער על מושל פלורידה​

סקר חדש של רשת פוקס ניוז על המועמד לנשיאות מעלה כי למרות השערוריות הרבות, מצבו הפנים מפלגתי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נראה טוב, הרבה יותר מכל מועמד אחר במפלגה • טראמפ עם 43% תמיכה, דה-סנטיס עם 28% והיילי עם 7%
הפריימריז ב-2024 לראשות המפלגה הרפובליקנית מתחממים, ככל שהולכים וקרבים למועד הבחירות הפנימיות במפלגה.

סקר חדש של רשת פוקס ניוז על המועמד לנשיאות מעלה כי למרות השערוריות הרבות, מצבו הפנים מפלגתי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נראה טוב, הרבה יותר מכל מועמד אחר במפלגה, תוך שהוא מצליח להגדיל את הפער בינו לבין מושל פלורידה רון דה-סנטיס, שטרם הודיע על החלטתו להתמודד במרוץ.

מצביעי הפריימריז הרפובליקנים הצביעו לרשימה של 15 מועמדים שהוכרזו כמועמדים פוטנציאליים למועמדות לשנת 2024. טראמפ בראש הרשימה עם 43%, אחריו מושל פלורידה רון דסנטיס ב-28%, ניקי היילי ומייק פנס ב-7% כל אחד, וגרג אבוט וליז צ'ייני ב-2% כל אחד. כל השאר מקבלים 1% או פחות. יצויין כי למרות שמדובר בשלב מוקדם, רק 3% אינם בטוחים בבחירתם.



בקרב מצביעי הפריימריז הרפובליקנים, גברים, נשים, אלה מתחת לגיל 45 ומעלה, ואלה ללא תואר אקדמי, כולם שמו את טראמפ במקום הראשון ואת דה סנטיס במקום השני. מושל פלורידה נמצא בראש בין בעלי תואר אקדמי ואלו שחושבים שביידן נבחר באופן לגיטימי.

בשבוע שעבר הכריזה השגרירה באו"ם לשעבר על מועמדותה לראשות המפלגה הרפובליקנית, במטרה להתמודד מטעמה לנשיאות. על פי הסקר, נקודת ההתחלה שלה לא רעה, אולם כאמור, ישנו פער גדול בין המועמדים המובילים טראמפ ודה-סנטיס לבינה.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ג'ו ביידן ממשיך להרחיק עצמו מכהונה נוספת...

"הנשיא ביידן סיפר על מצבו הבריאות והביך את האמריקאים":rolleyes:...​

הנשיא ביידן סיפר על מצבו הבריאות והביך את האמריקאים​

הנשיא ביידן מסר פרטים על הטיפול הרפואי שלו כשדיבר על מדיניות הבריאות בווירג'יניה. הוא סיפר פרטים מביכים שגרמו לחברי קונגרס לבדוק עם ביידן כשיר להנהיג את ארה"ב. "איך הקבינט צופה בזה ולא מפעיל את התיקון ה-25?"​

2236f3dfce1f3b11b719.jpg
הנשיא ביידן | צילום: הבית הלבן
לאחר שהנשיא ביידן סיפר בביקור בוורג'יניה על תוכנית רפואית של המדינה, וסיפר פרטים על הטיפול הרפואי שעבר בעבר והביך את האומה האמריקאית, התגובות לא אחרו לבוא. רבים הביעו את סלידתם מהסיפור האחרון על האנקדוטה הזו מהנשיא. מגישת הרדיו הפופולרית ג'נה אליס שאלה, "איך הקבינט צופה בזה ולא מפעיל את התיקון ה-25?". התיקון ה-25 לחוקת ארצות הברית בא לפתור את הסוגיה של מינוי סגן נשיא במקרה שמשרה זו התפנתה באמצע הקדנציה, וכן העברת סמכויות הנשיא לסגנו במקרה שנבצר ממנו, למלא את תפקידו.
היא לא הייתה היחידה שהטילה ספק בבריאות הנפש של ביידן. "האיש הזה איבד את שפיותו. טוב שהוא לא אחראי על ארסנל גרעיני או משהו כזה", כתב הפרשן השמרני ג'סטין הסקינס.
מגיש החדשות של רשת KCEN, קריס רדקליף, הגיב: "איזה דבר מוזר אומר נשיא ארצות הברית".
"הנשיא ג'ו ביידן עושה את זה מוזר לכולם", אמר יועץ התקשורת של הסנאטור טד קרוז, סטיב גסט. מגיש הפודקאסט מייק קריספי צייץ בטוויטר: "ג'ו ביידן הצליח להתעלות על הדברים שאמר בעבר 'אני אולי ילד לבן אבל אני לא טיפש'. לקח לו רק 24 שעות. מרשים מאוד".
ריטה פנה, בעלת טור דעה אוסטרלית מוכרת, תהתה: "איפה הגברים במעילים לבנים?" (הכוונה לרופאים). הנשיא שיבח את בית החולים על הכנסת האורחים כלפיו וכלפי בנו המנוח, בו, שנלחם בעיראק ומת מאוחר יותר מסרטן המוח. הוא כינה את מקצוע האחיות הכי "לא מוערך בעולם".
בחדרי חרדים
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
כלי תקשורת בארה״ב: בעקבות הדיווחים כי יגישו כתב אישום נגד טראמפ על הפרת החוק לאחר שלקח לאחוזתו ניירות רשמיים - טראמפ הודיע הלילה כי ימשיך בקמפיין שלו לנשיאות ארה״ב.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
׳כאן 11׳: לפי הסקרים בארה״ב טראמפ מוביל בפער קטן על יריבו רון דה סנטיס.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

בעצרת בחירות​

טראמפ בהצהרה: "זה הזמן שיקח לי לסיים את המלחמה באוקראינה"​

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ התבטא במהלך נאום עצרת בחירות באיווה כי "לסיים את המלחמה באוקראינה זה ענין של יממה אחת ואולי אפילו פחות". עוד אמר: " כי "זה יקרה בשיחת טלפון עם פוטין".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

טראמפ טוען: "אני אעצר ביום שלישי"​

נשיא ארה"ב לשעבר שרץ בימים אלו לקדנציה נוספת, דונלד טראמפ, כתב ברשת החברתית שהקים, כי לפי מסמכים שהגיעו לידיו, ביום שלישי הקרוב הוא ייעצר בשל חשד לעבירה פלילית. "יש סימנים שיעצרו אותי. תמחו, תחזירו לנו את המדינה", כתב​

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, העלה פוסט ברשת החברתית Truth Social שבבעלותו, ובו כתב כי לפי מידע שהגיע לידיו הוא צפוי להיעצר ביום שלישי הקרוב בחשד לעבירה פלילית.

הנשיא לשעבר טען בפוסט שהעלה כי "הדלפות בלתי חוקיות" ממשרד התובע המחוזי במנהטן מצביעות על כך ש"המועמד הרפובליקני המוביל והנשיא לשעבר ייעצר ביום שלישי הקרוב". דובר פרקליטות המחוז סירב להגיב.

עוד כתב טראמפ: "האומה שלנו הפכה למדינת עולם שלישי והיא גוססת. החלום האמריקני מת! האנרכיסטים של השמאל הרדיקלי גנבו את הבחירות שלנו לנשיאות, ויחד איתם את הלב של ארצנו. פטריוטים אמריקנים נעצרים ומוחזקים בשבי כמו חיות, בעוד שפושעים ובריונים שמאלנים מורשים להסתובב ברחובות להרוג ולשרוף ללא גמול".

בימים אלו מתמודד טראמפ לכהונה שנייה כנשיא, אחרי שהפסיד לפני כשלוש שנים לג'ו ביידן. המועמד העיקרי הרץ מולו הוא רון דה-סנטיס, שהולך וצובר אהדה בשורות המפלגה הרפובליקנית, ומדאיג מאוד את טראמפ ואנשיו.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
בומרנג?
׳ערוץ 12׳: סקר חדש של רויטרס בארה״ב: 48% ממצביעי המפלגה הרפובליקנית מעוניינים לראות את טראמפ הנשיא הבא - עלייה 4% מהסקר הקודם לפני שבועיים. רק 19% רוצים לראות את מושל פלורידה דסנטיס בתור הנשיא הבא.
׳ווינט׳ על טראמפ:
הדיון ייפתח ב-14.15 שעון מקומי, טראמפ ישמע את האישומים נגדו וכמובן יגיד שהוא כופר בהכל. לאחר מכן השופט ישחררו, ייתכן ויטיל עליו תנאים מגבילים. טראמפ יטוס מיד לאחר הדיון לפלורידה וינאם בפני תומכיו. הלילה כתב טראמפ: ״ציד מכשפות! המדינה שלנו שפעם הייתה נהדרת הולכת לעזאזל״. לקראת הדיון הדרמטי - משטרת ניו יורק נמצאת בכוננות גבוהה מחשש למהומות של תומכיו. גדרות ומחסומים רבים נפרסו הלילה ליד ביתו של טראמפ ומחוץ לביהמ״ש.
עוד מ׳ווינט׳: טראמפ יסגיר את עצמו בבוקר לרשויות ויגיע למשרד התובע המחוזי בניו יורק. המשרד שוכן באותו מבנה שבו פועל גם ביהמ״ש. לפני הדיון יעבור טראמפ הליך שעובר כל נאשם, אולם כנשיא לשעבר הוא יקבל יחס מועדף. טראמפ יידרש לתת תביעות אצבע וצילום פנים, הוא יהיה מוקף במאבטחים ולא ייאזק. בשעות של ההמתנה לדיון הוא לא יוחזק בתא מעצר אלא בחדר המתנה.
הדרמה בארה״ב! ׳ווינט׳: היום יוגש כתב אישום נגד טראמפ. זוהי פעם הראשונה אי פעם שנשיא מכהן או לשעבר, עומד לדין פלילי. טראמפ מקיים הלילה התייעצויות עם עורכי דינו במגדל טראמפ בניו יורק, ביממה האחרונה הוא שכר עו״ד בכיר נוסף בשם טוד בלאנש ומינה אותו לעמוד בראש צוות ההגנה. מדובר בעו״ד מוכר מאוד בארה״ב.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן הודיע שירוץ לכהונה שנייה.
׳ערוץ 12׳: מייק פומפאו מזכיר המדינה האמריקני בתקופת כהונתו של טראמפ, הודיע שהחליט שלא להתמודד לנשיאות ארה״ב ב-2024.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
טרישה קוטהאם, אחת הנציגות של המפלגה הדמוקרטית בבית הנבחרים של מדינת צפון קרוליינה הודיעה כי היא עוזבת את המפלגה הדמוקרטית ועוברת למפלגה הרפובליקנית...
בכך היא נותנת רוב לרפובליקנים בבית המחוקקים של קרולינה הצפונית,
שעד כה היו צריכים לשאת ולתת עם המושל הדמוקרטי על כל הצבעה...
 
נערך לאחרונה ב:

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הנשיא ביידן הודיע אתמול כי ירוץ לנשיאות ב2024, יחד עם סגניתו...
טראמפ בתגובה "הוא הרס כמו שלא הרסו 5 נשיאים...",
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

סקר: טראמפ מנצח ברוב גדול את יריביו מתוך המפלגה הרפובליקנית​

1280px-President_Trump_visit_to_Israel%2C_May_2017_DSC_3663ODS_%2834696721601%29.jpg

שגרירות ארה"ב בישראל​

סקר: טראמפ מנצח ברוב גדול את יריביו מתוך המפלגה הרפובליקנית​

הנשיא לשעבר מוביל בפער עצום על דה סנטיס במירוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית. שאר המתמודדים – הרחק מאחור • "מצביעים פוטנציאליים בפריימריז הרפובליקני אומרים כי לטראמפ יש את הסיכוי הטוב ביותר להביס את ביידן בבחירות"
סקר חדש של מכון מחקרי דעת הקהל Morning Consult מעלה כי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מוביל בבטחה במירוץ לזכיה בהתמודדות נוספת מטעם המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית.

על פי הסקר החודש טראמפ זוכה ל-58 אחוזי תמיכה לעומת 21 אחוזים בלבד למושל פלורידה רון דה-סנטיס. סגן הנשיא לשעבר מייק פנס עם 7 אחוזים בלבד ושגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי עם 3 אחוזים בלבד.

קמרון איסלי, אנליסט של חברת Morning Consult התייחס לתוצאות הסקר החדש ואמר כי "בהפרש גדול, מצביעים פוטנציאליים בפריימריז הרפובליקני אומרים כי לטראמפ יש את הסיכוי הטוב ביותר להביס את הנשיא ג'ו ביידן בבחירות הכלליות".

"האמון בבחירתו של טראמפ בולט יותר בקרב המצביעים שהיו אחראים בעיקר להצלחתו ב-2016, ואלו מצביעים לבנים ללא תואר אקדמי, המהווים את עיקר ציבור הבוחרים של המפלגה הרפובליקנית".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
גם אחרי ההכרזה ביידן ממשיך להביך...
רשת ב׳: מבוכה לביידן: במהלך המסע״ת עם נשיא קוריאה הדרומית ביידן נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מחזיק בשאלה הצפוייה של אחת העיתונאיות - כלומר: קיבל הכנה מוקדמת.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דיווח ברשת NBC האמריקנית: מושל פלורידה רון דה סנטיס צפוי להכריז על ריצה לנשיאות 2024 בחודש הבא - ולהצטרף לטראמפ, ביידן וניקי היילי.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
רון דה סנטיס שצפוי להודיע על ריצתו בבחירות 2024,
נחת בישראל ונפגש עם ראה"מ נתניהו,
בהצהרה עקץ את ביידן והבהיר שישראל יכולה לפתור את ענייניה הפנימיים...
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עיתונאי ששאל את טראמפ לגבי כסף שלכאורה שילם בצורה לא חוקית, במהלך מסיבת עיתונאים על סיפון המטוס הפרטי של טראמפ, הועף ממנו על ידי טראמפ:rolleyes:
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עיתונאי ששאל את טראמפ לגבי כסף שלכאורה שילם בצורה לא חוקית, במהלך מסיבת עיתונאים על סיפון המטוס הפרטי של טראמפ, הועף ממנו על ידי טראמפ:rolleyes:
כתב חדשות NBC שאל את נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ לגבי חקירתו של התובע אלווין בראג, במנהטן, לגבי כסף שלכאורה שילם ב-2016 בצורה לא חוקית, גורש מהמקום. טראמפ קיים מסיבת עיתונאים על סיפון המטוס הפרטי שלו, וזעם על הכתב.

הכתב ווהן היליארד, אמר לטראמפ שהוא נראה "מתוסכל" מהחקירה. טראמפ רתח מזעם, ואמר לכתב של הערוץ השמאלני לא לשאול עוד שאלות. "אני לא מתוסכל מכלום", אמר טראמפ. "מה אני, מתוסכל? בדיוק נאמתי במשך שעתיים. אני לא מתוסכל מזה. זו חקירה מזויפת. לא עשינו שום דבר רע. אמרתי לך שזה בדיוק ההפך, אלה חדשות מזויפות, ו-NBC היא אחת הגרועים בזה. אל תשאל אותי יותר שאלות".

"שמעתי שאתה בחור נחמד מ-NBC, אבל אתה לא", הוסיף טראמפ. הכתב היליארד כנראה לא הבין את מה שהנשיא לשעבר אמר, כי מאוחר יותר ניסה לשאול שאלה נוספת.

"אני לא רוצה לדבר איתך. אתה לא בחור נחמד", ענה טראמפ. כשהכתב התעלם מטראמפ והמשיך לשאול שאלות, הנשיא לשעבר תפס את הטלפונים של הכתב והשליך אותם הצידה:oops: והורה לעוזרים להעיף את הכתב ממטוסו. "תוציאו אותו מכאן", אמר טראמפ.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מהפך!
עמיחי שטיין: סקר הוושינגטון פוסט: 54% מהאמריקנים אומרים שטראמפ עשה עבודה טובה יותר בניהול הכלכלה כשהיה נשיא לעומת 36% בלבד שחושבים שהטיפול בכלכלה של ביידן טוב יותר.
כידוע שבארה"ב ענייני הכלכלה תופסים מקום מרכזי,
ולדעת רבים אף הם מכריעים את הבחירות,
סקר זה נותן רוח גבית עצומה לטראמפ לקראת הבחירות המקדימות 7 חודשים (נובמבר).
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
תגובתו האופיינית של טראמפ- סרטון של ריקוד!
צפה בקובץ המצורף Snapinsta.app_video_344245838_1445410052874725_7759886329025366767_n.mp4
המירוץ לנשיאות ארה"ב 2024, מקבל תפנית מפתיעה שעד כה לא הייתה צפויה. סקר דרמטי ביותר של כלי התקשורת הגדולים "הוושינגטון פוסט" וה-"ABC", שהתפרסם היום (ראשון), מנבא תוצאה שלישית עבור הנשיא המכהן ג'ו ביידן, שלפי הסקר יפסיד בבחירות ליריבו המושבע דונלד טראמפ. טראמפ, שמתמודד הפעם על תקן "הנשיא לשעבר", הגיב בסרטון ריקוד משלו.

לפי הסקר, טראמפ מוביל על ביידן בפער של 4%, בבחירות 2024. הסקר בחן אפשרות שהמועמדים הסופיים של המפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית יהיו למעשה טראמפ וביידן, כך במידה והם אלו שיתמודד אחד מול השני אז 36% מהבוחרים האמריקנים תומכים בטראמפ ו-32% בביידן. מדובר במהפך מאחר ועד כה ביידן ניצח את טראמפ, ולא ההיפך.

תוצאה רעה נוספת לביידן בסקר, היא ש-63% מאזרחי ארה"ב מטילים ספק ב"חדות המנטלית" של ביידן. נתון שלילי נוסף לביידן מול טראמפ הוא בשאלה מי יודע לטפל טוב יותר בכלכלה, כאשר 54% סבורים שטראמפ לעומת 36% בלבד סבורים שביידן יטפל טוב יותר בכלכלה האמריקנית. פרשנים בכירים בארה"ב מעריכים שטראמפ עלול היה לנצח את הבחירות הקודמות מול ביידן, לאור התוצאות החיוביות שהביא לכלכלה האמריקנית, אילולא משבר הקורונה טרף את הקלפים.
 

קבצים מצורפים

  • Snapinsta.app_video_344245838_1445410052874725_7759886329025366767_n.rar
    4.9 MB · צפיות: 44

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  22  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה