שימו לב לסתירה לכאורה:
כידוע הארכי-אמן גדי פולק בספריו הפופולאריים משתדל ליצור בנלוה לעצם הסיפור כל מיני גימיקים חמודים. ביניהם יש לו תחביב להראות בתוך סיפור אחד קטע מתוך סיפור אחר, המתרחש כביכול, בו זמנית.
בספרו החדש "ממחשבה למעשה" בעמ' 12 בתחתית העמוד ניתן לראות מחלונות בית הכנסת את מכבי האש ממהרים למקום כלשהו, שזהו בעצם קטע מהסיפור בעמ' 34.
הסתירה היא שבעמ' 34 מכבי האש ממהרים לחלץ את "גיבור הסיפור" מיודענו פישל, ממגדל השעון עליו טיפס. ואם כן איך יתכן שבעמ' 12 נמצא פישל בתוך בית הכנסת באותה שעה, וצ"ע.
מישהו יכול להביא את תגובתו של הארכי-אמן ברוך הכשרונות?
כידוע הארכי-אמן גדי פולק בספריו הפופולאריים משתדל ליצור בנלוה לעצם הסיפור כל מיני גימיקים חמודים. ביניהם יש לו תחביב להראות בתוך סיפור אחד קטע מתוך סיפור אחר, המתרחש כביכול, בו זמנית.
בספרו החדש "ממחשבה למעשה" בעמ' 12 בתחתית העמוד ניתן לראות מחלונות בית הכנסת את מכבי האש ממהרים למקום כלשהו, שזהו בעצם קטע מהסיפור בעמ' 34.
הסתירה היא שבעמ' 34 מכבי האש ממהרים לחלץ את "גיבור הסיפור" מיודענו פישל, ממגדל השעון עליו טיפס. ואם כן איך יתכן שבעמ' 12 נמצא פישל בתוך בית הכנסת באותה שעה, וצ"ע.
מישהו יכול להביא את תגובתו של הארכי-אמן ברוך הכשרונות?