דרוש מידע האם עיתון בקהילה / משפחה כבר הגיעו לחנויות?

י. שלמה כהן

משתמש מקצוען
לגבי הפרסומות.

א. אני חושב שהמפרסמים לא זורקים כסף איפה שבא, אלא איפה שיש קהל. וזה קצת נותן לנו אינדיקציה איפה רוב הציבור וכנראה שרוב הציבור יודע מה הוא עושה.
ב. ארליך אמר בזמנו שבשבוע רגיל הם מקפידים שהפרסומות לא יעברו את ה 30% ובעיתוני חג זה גודל כי אין ברירה. גם לחץ מפרסמים וגם עלויות ההפקה שלו הרבה הרבה יותר משבוע רגיל.
 

י. שלמה כהן

משתמש מקצוען
וזה השערים של בקהילה

GZuJaHEWAA0tjoY.jpgGZwcNZ0WAAAPolz.jpgGZwcNZyW4AAD5GJ.jpg
 

הקומפיוטר

משתמש פעיל
יש ראיון של ינון מגל למשפחה...
נדוש.
היה כבר פעם איתו (ועם פתחי וזימרי) איזה חצי ראיון בכתבה על עובדים לומדי תורה או משהו כזה..
רוצה לומר משהו מנקודת מבט אישית - אני עצמי גם אוהב לקרוא כתבות על דמויות מוערצות וכוכבי רשת וכו', אבל גם יודע לסייג את זה בזה שהם מה שהם ואני מה שאני, למשפחה יש קטע כזה שהם כמעט "מחזירים בתשובה" את המרואיינים וזה נהיה סוג של אובססיה. למשל לפני כמה שנים היה ראיון עם אביחי מנדלבליט וכתבו בכותרת שהוא חסיד אשלג, שע"פ הוראת רבו לשלב תורה עם דרך ארץ, הוא עמל לפרנסתו חלק מהיום...
 

BIZZARC- עשירה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
ראשית אקדים, עיתון משפחה הוא איכותי מרהיב ותמיד מעניין, חסרונו הבולט על פני כל מתחריו הוא כמות הפרסומות ההזויה שלו, שהנפח לא יטעה אותך ללא גוזמא להערכתי 50 % לפחות אם לא יותר מורכב מפרסומות, משהו קיצוני ומוגזם, (ישנם כאלו שנהנים גם מהפרסומות שללא ספק מושקעות גם :)
כמה פעמים ספרתי תוכן לעומת פרסומות בעיתונים השונים
חוץ מהמבשר שלאט ובטוח מתקדם לממוצע, אצל כולם היה אותה יחסיות של פרסומות לעומת תוכן.
(משפחה, בקהילה, יתד, המודיע, המבשר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יי לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה