תח"צ האם מתקיימת היום 31.08.23 - הפגנת תמיכה בבני ברק???

ynf

משתמש פעיל
במידה ויש לכם מושג
האם מתקיימת היום יום ה' 31.08.23 - הפגנה תמיכה בבני ברק עבור החרדים
אנא עדכנו לתועלת כולם!!!

בשבוע שעבר רבים לא קבלו מידע - במשרד התחבורה כנראה לא עודכנו ע"כ...
ונוסעים רבים המשתמשים בתח''צ נאלצו ללכת מרחקים לכיוונים שונים בכדי להשיג אוטובוס לצאת מהעיר
 

גונן

משתמש מקצוען
זה כנראה מתקיים היום אבל שווה להציץ שנייה בכתבה - זה נראה שלא הולכים לשבש את התנועה

 

ynf

משתמש פעיל
מי שיש לו כל מידע בעניין
בבקשה שיעדכן עבור אלו שלא מעודכנים
 

ynf

משתמש פעיל
זה כנראה מתקיים היום אבל שווה להציץ שנייה בכתבה - זה נראה שלא הולכים לשבש את התנועה

בבקשה במידה וניתן להעתיק את התוכן לתועלת אלו שחסום להם
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען
בבקשה במידה וניתן להעתיק את התוכן לתועלת אלו שחסום להם

מארגני הפגנת הימין בבני ברק: "התושבים לא ייפגעו"​

בשעה זאת מתקיימת פגישה בין מטה תקומה 2023 לבין משטרת ישראל על מנת לוודא שהצעדה ביום חמישי הקרוב לא תשבש שוב את תנועת התושבים • המארגנים: "הציבור החרדי הוא ציבור יקר מאד ואנו מעוניינים להרבות שלום ואהבה"

בשעה זאת מתקיימת פגישה בין מטה תקומה 2023 לבין משטרת ישראל על מנת לוודא שהצעדה ביום חמישי הקרוב לא תשבש שוב את תנועת התושבים. "הציבור החרדי הוא ציבור יקר מאד ואנו מעוניינים להרבות שלום ואהבה"

לקראת צעדת הימין שתתקיים ביום חמישי הקרוב בעיר בני ברק, מבהירים המארגנים כי לא תהיה כל פגיעה או הפרעה לתנועת התושבים בשל הצעדה. ההבהרה מגיעה לאחר חשש שעולה מצד תושבי העיר כי ההפגנה שוב תשבש את התנועה, כפי שקרה בשבוע שעבר.

לכן, בשעה זאת נפגשים המארגנים עם המשטרה על מנת לוודא שקיום הצעדה, שמטרתה להתחבר עם התושבים, לא יביא לתוצאה הפוכה. בנוסף, מבהירים המארגנים כי ישנו שיתוף פעולה מלא בארגון יחד עם גורמים בעירייה שאף הם מטפלים בנושא.

נזכיר כי מאות אנשים צפויים לצעוד ביום חמישי הקרוב בבני ברק בצעדת תמיכה והזדהות עם התושבים תחת הכותרת "צעדת האהבה". הצעדה מגיעה בתגובה לצעדת נשות השמאל שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בעיר וכללה בין היתר הצקות ואלמנטים לא צנועים שפגעו ברגשותיהם של תושבי העיר והמתגוררים באזור. את הצעדה מארגנים מטה תקומה 2023 ותנועת אם תרצו, שמובילים את התמיכה ברפורמה המשפטית.

יו"ר מטה תקומה 2023, ברל'ה קרומבי אומר: "כשאנחנו נדברים על אזרחים סוג ב', אנחנו מדברים על אחינו החרדים, שתורמים למדינה במאות ארגוני חברה אזרחית מופלאים. אותו ציבור מופלא שחרט על דגלו את "עולם חסד יבנה". רבבות מתנדבים ומתנדבות שהתגייסו לכל החיים, בארגוני חסד שקשה לתאר איך היתה נראית מדינת ישראל בלעדיהם. זק"א, איחוד הצלה, ידידים, יד שרה, עזר מציון, מתנת חיים ועוד ועוד. אבל מבחינת התקשורת הם "טפילים", "פרזיטים", אזרחים סוג ב', שנגדם מותר להסית ולטנף. לכן, אנחנו נגיע לבני ברק כדי להגיד די להסתה נגד הציבור החרדי".

ח"כ אביחי בוארון ממובילי תקומה 23 ועצרות התמיכה ברפורמה הוסיף: "המראות והקולות של פילוג והסתה כלפי הציבור החרדי מזעזעים אותי. הציבור החרדי הוא ציבור יקר מאד ואנו מעוניינים להרבות שלום ואהבה. ברור לכולנו שהציבור החרדי מותקף בשל היותו חלק מהמחנה הלאומי. לא נאפשר לרדיפה הזאת להימשך".
 
  • תודה
Reactions: ynf

ynf

משתמש פעיל
זה כנראה מתקיים היום אבל שווה להציץ שנייה בכתבה - זה נראה שלא הולכים לשבש את התנועה

מהכתבה מובן שהם מקווים שלא יפגע
אבל תכלס' היום יום ה' האם יש מידע מעודכן לגבי האם הולך להיות חסימות וא"כ איפה ומתי?
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה