שאלה למומחי המיתוג-
אני באמצע לעצב תוויות לסדרת ליקרים. ממחקר שערכתי בנט איך מעוצבים בקבוקים בינלאומיים לא ראיתי שימוש בתמונות המוצר על המדבקה (למשל שוקולד על ליקר שוקולד ובננה על ליקר בננה).
אחד מהאחראים על השיווק של המוצר מתעקש שחייבת להיות תמונה.
את האמת זה נורא מגביל ומכער וגם מפריע לאחידות המראה של התוויות (כי לשוקולד למשל יש תמונות מהממות שאפשר להשתמש בהם, אבל לא לבננה, לא לשקד ולא לאחרים).
אשמח מאד אם תייעצו לי בעניין.
אני באמצע לעצב תוויות לסדרת ליקרים. ממחקר שערכתי בנט איך מעוצבים בקבוקים בינלאומיים לא ראיתי שימוש בתמונות המוצר על המדבקה (למשל שוקולד על ליקר שוקולד ובננה על ליקר בננה).
אחד מהאחראים על השיווק של המוצר מתעקש שחייבת להיות תמונה.
את האמת זה נורא מגביל ומכער וגם מפריע לאחידות המראה של התוויות (כי לשוקולד למשל יש תמונות מהממות שאפשר להשתמש בהם, אבל לא לבננה, לא לשקד ולא לאחרים).
אשמח מאד אם תייעצו לי בעניין.