האם מוכרח שתמונת המוצר תהיה על האריזה??

again

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
שאלה למומחי המיתוג-
אני באמצע לעצב תוויות לסדרת ליקרים. ממחקר שערכתי בנט איך מעוצבים בקבוקים בינלאומיים לא ראיתי שימוש בתמונות המוצר על המדבקה (למשל שוקולד על ליקר שוקולד ובננה על ליקר בננה).
אחד מהאחראים על השיווק של המוצר מתעקש שחייבת להיות תמונה.
את האמת זה נורא מגביל ומכער וגם מפריע לאחידות המראה של התוויות (כי לשוקולד למשל יש תמונות מהממות שאפשר להשתמש בהם, אבל לא לבננה, לא לשקד ולא לאחרים).

אשמח מאד אם תייעצו לי בעניין.
 

baba

משתמש רשום
הלקוח תמיד צודק ולכן אין מה להתעקש.

אפשר לנסות להתפשר על תמונה ברקע או שימוש בצבעים.
לקוח שלא מבין ומנסה להתווכח עם אנשי מקצוע עושה טעות ומשלם סתם כסף.
מצד שני הלקוח מכיר הכי טוב את הלקוחות שלו ולכן הוא באמת יכול להיות צודק.
האמת כרגיל באמצע...
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
שימוש בתמונת ה"טעם" של הליקר, על המדבקה, יוזיל מאד את המוצר,
אם זה ליקר שמנסה לשדר זול ועממי זה יתאים,
אך אם הוא מנסה לשדר יוקרה זה לא זה...
אולי שימוש בסקלת הגוונים של ה"טעם" על המדבקה, ישלים את האיזון בין רצונו של הלקוח ל"רצונך"....
 

again

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נכתב ע"י baba;903003:
הלקוח תמיד צודק ולכן אין מה להתעקש.

אפשר לנסות להתפשר על תמונה ברקע או שימוש בצבעים.
לקוח שלא מבין ומנסה להתווכח עם אנשי מקצוע עושה טעות ומשלם סתם כסף.
מצד שני הלקוח מכיר הכי טוב את הלקוחות שלו ולכן הוא באמת יכול להיות צודק.
האמת כרגיל באמצע...

זה שהלקוח תמיד צודק לא ממש מעניין...
אם יש לי תשובה חד משמעית שזה טעות לשים תמונה אז אתעקש על זה.
 

גולד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
התשובה היא לא חד משמעית!

יש סוג של.. יוקרתי שזה ללא תמונות כלל
אבל ראינו גם ליקרים יוקרתיים ששוים הרבה, ועדיין מגיעים עם תמונות

יתכן שזה מצריך קצת יותר עבודה, תמונות איכותיות ויפות, אבל אפשר להגיע לרמת ביצוע יפה.
 

baba

משתמש רשום
הלקוח תמיד צודק ולכן אין מה להתעקש.

אפשר לנסות להתפשר על תמונה ברקע או שימוש בצבעים.
לקוח שלא מבין ומנסה להתווכח עם אנשי מקצוע עושה טעות ומשלם סתם כסף.
מצד שני הלקוח מכיר הכי טוב את הלקוחות שלו ולכן הוא באמת יכול להיות צודק.
האמת כרגיל באמצע...
 

בראש מילה

משתמש סופר מקצוען
כדי להשאיר את היוקרה ועדיין לשים את הטעם, הייתי שמה את התמונה של הטעם כרקע של התווית, באופן כזה שלא יהיה בולט ש"או, הנה תמונה של בננה, כנראה זה טעם בננה", אלא התמונה משתלבת עם התוית כולה.
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אפשרי לתת שפריץ מסוים ואז לסווג אותו לפי צבעים ולידו אולי גם לשים את המוצר כלומר : שקד, קובית שוקלד עיגולי בננה , פולי קפה וכד'
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י again;902919:
שאלה למומחי המיתוג-
אני באמצע לעצב תוויות לסדרת ליקרים. ממחקר שערכתי בנט איך מעוצבים בקבוקים בינלאומיים לא ראיתי שימוש בתמונות המוצר על המדבקה (למשל שוקולד על ליקר שוקולד ובננה על ליקר בננה).
אחד מהאחראים על השיווק של המוצר מתעקש שחייבת להיות תמונה.
את האמת זה נורא מגביל ומכער וגם מפריע לאחידות המראה של התוויות (כי לשוקולד למשל יש תמונות מהממות שאפשר להשתמש בהם, אבל לא לבננה, לא לשקד ולא לאחרים).

אשמח מאד אם תייעצו לי בעניין.

אני מבינה את הלקוח,
לי אישית גם היה חסר דוגמא כלשהי לטעם הליקר.
 

Smeshi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
נכתב ע"י again;902919:
את האמת זה נורא מגביל ומכער וגם מפריע לאחידות המראה של התוויות (כי לשוקולד למשל יש תמונות מהממות שאפשר להשתמש בהם, אבל לא לבננה, לא לשקד ולא לאחרים).

תבדקי את העניין, לכל דבר אפשר למצוא תמונה טובה ולעבד אותה באופן אחיד ומעניין, זה האתגר.
 

again

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נכתב ע"י mig;903129:
אני מבינה את הלקוח,
לי אישית גם היה חסר דוגמא כלשהי לטעם הליקר.

אפילו שהבקבוק שקוף ורואים את תכולתו טוב מאד??
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה