בס"ד
שלום לנבחרת המעצבים כאן בפמ"ג,
נעים להכיר,
אני דבורי כהן, קופירייטרית וכותבת תוכן מעל עשור ב"ה,
בשתי מילים- מייצרת באזזז.
חדשה כאן בפמ"ג, ומאד מעוניינת להתייעץ ולשמוע את חוו"ד המלומדת
על רעיון שמזמזם לי באוזזזנים כבר הרבה זזזמן.
ומעשה שהיה כך היה:
בעת הצורך, מעבר לקריאייטיב ולכתיבה אני גם מלווה ונותנת ייעוץ בשלב העיצוב.
עם הזמן הכרתי עוד ועוד מעצבות גראפיות מדהימות שעיצבו טקסטים שכתבתי עבור לקוחות.
יום אחד, פנתה אלי מעצבת חמודה וביקשה שאציץ על המודעה שהיא עיצבה.
הצצתי, אלא מה?
היא עשתה עבודה אלופה, מושקעת ממש.
רק מה? משהו בקופי היה קצת תקוע.
וזה בסדר לגמרי.
סליחה, מי קבע שכל מעצבת צריכה גם להיות קופירייטרית?
אבל אני, מה לעשות, קשה לי לראות דברים לא מושלמים...
אז נתתי לה 'בקטנה';
כמה רעיונות לשיפור ותיקון, ליטוש לניסוח,
משפט חילופי ועוד קנייטש קטן לקינוח…
היא יצאה מבסוטית והלקוח היה מרוצה עד הגג.
בעיקר היא אמרה לי שירד ממנה העול הזה
שכרוך בלמצוא עוד רעיון קריאייטיבי לעוד לקוח, ולעוד לקוח (כשכבר ממש אין עוד כוח...)
וכל זה קורה כשבדיוק 'הראש מתרוקן' ברגע הלא נכון והדד ליין נושף בעורף...
פתאום גם היה לה יותר זמן ואנרגיות לעשות את מה שהיא אוהבת באמת, שזה לעצב.
מאז עבדנו בשיתוף פעולה מקסים.
עם הזמן והפרויקטים,
הצטרפו למעגל המרוצות עוד ועוד מעצבות גראפיות
שקפצו על ההזדמנות והעבירו לכוורת הוירטואלית שלי
רעיונות, סקיצות ושלדים של מודעות וחומרים, שעברו 'מתיחת פנים' מקצועית.
קראתי לשירות הזה "באזזיליקום", על שם הבאזז וההד התקשורתי שמודעה טובה יוצרת.
ואזזז,
כשראיתי את ההתלהבות מהרעיונות ומההברקות שעשו את הוואו,
ואיך הפרטים והניאנסים הדקים עושים הבדל כל כך משמעותי,
חשבתי לעצמי,
אולי יש מקום לקדם את הרעיון הזה הלאה?
ניסיתי לבדוק אם יש עוד מעצבות שהיו מעוניינות להקל מעל עצמן
וזה הנושא שרציתי להעלות כאן לדיון,
האם נראה לכם כמעצבים שיש מקום לכזה שירות שמציע משוב מקצועי, ליווי, דיוק והמלצות
לשדרוג הקופי והקריאיטיביות של הקמפיין / המודעה / הפרוספקט שעל הפרק?
מניסיונכם בשטח, יוכל להיות לשירות כזה ביקוש?
המטרה היא להקל על המעצבות שנמאס להן להיתקע בניסוח סלוגנים או מודעות
וגם לתת להן כיוון שבמשך הזמן כבר יוכלו להסתדר לבד ולהיות מרוצות מהתוצאה.
כמעצבים- הרגשתם אולי פעם שליווי וליטוש 'יעשו לכם את זה'?
כמה הייתם מוכנים להשקיע במינוי חודשי (שמאפשר למשל ליטוש של 8 מודעות בחודש, כלומר פעמיים בשבוע?)
חשבתי אולי להציע גם אופציה של כרטיסיה שאפשר לנצל לפי הצורך (אם למשל לא מתעסקים כל היום רק בעיצוב מודעות אלא בעוד נישות בתחום)
נראה לכם שבגלל שמעצבת תפרגן לעצמה כזה שירות היא תייקר את המחירים שהיא גובה מהלקוחות? לדעתי זה לא מוכרח,
הרי זה סוג של מינוי, כמו שמנויים למשל על שאטרסטוק ומקבלים גישה לתמונות, הלקוח לא צריך לשלם על כל תמונה שהמעצבת הורידה, (אא"כ הוא ביקש משהו סופר יקר ונדיר.)
עוד משהו, מניסיונכם, האם יכול לעזור למעצבת גם ייעוץ בשלב האסטרטגיה או שזה כבר טו מאצ'?
אשמח לשמוע מה דעתכם המלומדת ואודה לכל תגובה / עצה / הערה / הארה / רעיון בנושא.
שלום לנבחרת המעצבים כאן בפמ"ג,
נעים להכיר,
אני דבורי כהן, קופירייטרית וכותבת תוכן מעל עשור ב"ה,
בשתי מילים- מייצרת באזזז.
חדשה כאן בפמ"ג, ומאד מעוניינת להתייעץ ולשמוע את חוו"ד המלומדת
על רעיון שמזמזם לי באוזזזנים כבר הרבה זזזמן.
ומעשה שהיה כך היה:
בעת הצורך, מעבר לקריאייטיב ולכתיבה אני גם מלווה ונותנת ייעוץ בשלב העיצוב.
עם הזמן הכרתי עוד ועוד מעצבות גראפיות מדהימות שעיצבו טקסטים שכתבתי עבור לקוחות.
יום אחד, פנתה אלי מעצבת חמודה וביקשה שאציץ על המודעה שהיא עיצבה.
הצצתי, אלא מה?
היא עשתה עבודה אלופה, מושקעת ממש.
רק מה? משהו בקופי היה קצת תקוע.
וזה בסדר לגמרי.
סליחה, מי קבע שכל מעצבת צריכה גם להיות קופירייטרית?
אבל אני, מה לעשות, קשה לי לראות דברים לא מושלמים...
אז נתתי לה 'בקטנה';
כמה רעיונות לשיפור ותיקון, ליטוש לניסוח,
משפט חילופי ועוד קנייטש קטן לקינוח…
היא יצאה מבסוטית והלקוח היה מרוצה עד הגג.
בעיקר היא אמרה לי שירד ממנה העול הזה
שכרוך בלמצוא עוד רעיון קריאייטיבי לעוד לקוח, ולעוד לקוח (כשכבר ממש אין עוד כוח...)
וכל זה קורה כשבדיוק 'הראש מתרוקן' ברגע הלא נכון והדד ליין נושף בעורף...
פתאום גם היה לה יותר זמן ואנרגיות לעשות את מה שהיא אוהבת באמת, שזה לעצב.
מאז עבדנו בשיתוף פעולה מקסים.
עם הזמן והפרויקטים,
הצטרפו למעגל המרוצות עוד ועוד מעצבות גראפיות
שקפצו על ההזדמנות והעבירו לכוורת הוירטואלית שלי
רעיונות, סקיצות ושלדים של מודעות וחומרים, שעברו 'מתיחת פנים' מקצועית.
קראתי לשירות הזה "באזזיליקום", על שם הבאזז וההד התקשורתי שמודעה טובה יוצרת.
ואזזז,
כשראיתי את ההתלהבות מהרעיונות ומההברקות שעשו את הוואו,
ואיך הפרטים והניאנסים הדקים עושים הבדל כל כך משמעותי,
חשבתי לעצמי,
אולי יש מקום לקדם את הרעיון הזה הלאה?
ניסיתי לבדוק אם יש עוד מעצבות שהיו מעוניינות להקל מעל עצמן
וזה הנושא שרציתי להעלות כאן לדיון,
האם נראה לכם כמעצבים שיש מקום לכזה שירות שמציע משוב מקצועי, ליווי, דיוק והמלצות
לשדרוג הקופי והקריאיטיביות של הקמפיין / המודעה / הפרוספקט שעל הפרק?
מניסיונכם בשטח, יוכל להיות לשירות כזה ביקוש?
המטרה היא להקל על המעצבות שנמאס להן להיתקע בניסוח סלוגנים או מודעות
וגם לתת להן כיוון שבמשך הזמן כבר יוכלו להסתדר לבד ולהיות מרוצות מהתוצאה.
כמעצבים- הרגשתם אולי פעם שליווי וליטוש 'יעשו לכם את זה'?
כמה הייתם מוכנים להשקיע במינוי חודשי (שמאפשר למשל ליטוש של 8 מודעות בחודש, כלומר פעמיים בשבוע?)
חשבתי אולי להציע גם אופציה של כרטיסיה שאפשר לנצל לפי הצורך (אם למשל לא מתעסקים כל היום רק בעיצוב מודעות אלא בעוד נישות בתחום)
נראה לכם שבגלל שמעצבת תפרגן לעצמה כזה שירות היא תייקר את המחירים שהיא גובה מהלקוחות? לדעתי זה לא מוכרח,
הרי זה סוג של מינוי, כמו שמנויים למשל על שאטרסטוק ומקבלים גישה לתמונות, הלקוח לא צריך לשלם על כל תמונה שהמעצבת הורידה, (אא"כ הוא ביקש משהו סופר יקר ונדיר.)
עוד משהו, מניסיונכם, האם יכול לעזור למעצבת גם ייעוץ בשלב האסטרטגיה או שזה כבר טו מאצ'?
אשמח לשמוע מה דעתכם המלומדת ואודה לכל תגובה / עצה / הערה / הארה / רעיון בנושא.