שלום לכולם,
יש לי שאלה שאולי תיראה למישהו קצת מיותרת, אך אשמח לעזרה. כשמדובר במוצרים מאמזון שכוללים אפשרות החזרה תוך 30 יום – באיזה מצב בדיוק הם צריכים להיות? האם קיימת דרישה שהמוצר יהיה במצב חדש לחלוטין, או איזה דרישה מינימלית? לפי ההיגיון, נראה לי שהמוצר אמור להיות במצב חדש כדי שההחזרה תתקבל, אבל קראתי את תנאי ההחזרה כאן והם כותבים את זה רק לגבי מוצרי תינוקות ו-Luxury Stores. ואילו לגבי שאר המוצרים כולל בגדים אין רמז לתנאים אלו.
אשמח אם מישהו שיודע מניסיון יוכל להאיר את עיניי.
תודה מראש!
יש לי שאלה שאולי תיראה למישהו קצת מיותרת, אך אשמח לעזרה. כשמדובר במוצרים מאמזון שכוללים אפשרות החזרה תוך 30 יום – באיזה מצב בדיוק הם צריכים להיות? האם קיימת דרישה שהמוצר יהיה במצב חדש לחלוטין, או איזה דרישה מינימלית? לפי ההיגיון, נראה לי שהמוצר אמור להיות במצב חדש כדי שההחזרה תתקבל, אבל קראתי את תנאי ההחזרה כאן והם כותבים את זה רק לגבי מוצרי תינוקות ו-Luxury Stores. ואילו לגבי שאר המוצרים כולל בגדים אין רמז לתנאים אלו.
אשמח אם מישהו שיודע מניסיון יוכל להאיר את עיניי.
תודה מראש!