התייעצות האוניברסיטה הפתוחה- לנערה בסיכון עם ראש טוב

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
נערה בסיכון שכרגע מסתובבת במקומות לא טובים ורוצה לעשות תואר ראשון בתקשורת או במדעי המדינה. כדאי מאוד שתהיה עסוקה ותנצל את השכל שלה. השאלה אם באוניברסיטה הפתוחה יש גם מפגשים פרונטליים, אם יש איזושהי אינטראקציה בין הסטודנטים או בין הסטודנטים למרצים, אם בקורס השלמה באנגלית חייבים להגיע פיזית? אם יש עדיפות למדעי המדינה על פני תקשורת או ההיפך? כל מידע יעזור ממש.
 

jump

משתמש פעיל
יש מפגשים פרונטלים מידי פעם למבחנים וכו'
ושם יש אינטראקציה בין הסטודנטים.
 

mklj

משתמש צעיר
זה די תלוי בה. רעיונית האינטרקציה היא אפסית גם במבחנים.
אבל עכשיו שיש חובת נוכחות בשיעורי אנגלית- יתכן שזה משהו אחר אני גמרתי עם האנגלית קודם.
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
נערה בסיכון שכרגע מסתובבת במקומות לא טובים ורוצה לעשות תואר ראשון בתקשורת או במדעי המדינה. כדאי מאוד שתהיה עסוקה ותנצל את השכל שלה. השאלה אם באוניברסיטה הפתוחה יש גם מפגשים פרונטליים, אם יש איזושהי אינטראקציה בין הסטודנטים או בין הסטודנטים למרצים, אם בקורס השלמה באנגלית חייבים להגיע פיזית? אם יש עדיפות למדעי המדינה על פני תקשורת או ההיפך? כל מידע יעזור ממש.
נערה בסיכון צריכה לימודים פרונטליים ש'יתפשו' אותה.
לא נראה לי שהאוניברסיטה הפתוחה מתאימה לכזה דבר.
תתייעצו עם מחלקת רווחה בעירייה, שיש להם כל מיני פתרונות ומשאבים לנוער בסיכון.
 

jump

משתמש פעיל
נערה בסיכון צריכה לימודים פרונטליים ש'יתפשו' אותה.
לא נראה לי שהאוניברסיטה הפתוחה מתאימה לכזה דבר.
תתייעצו עם מחלקת רווחה בעירייה, שיש להם כל מיני פתרונות ומשאבים לנוער בסיכון.
אני גם חושבת כך.
האוניברסיטה הפתוחה דורשת משמעת עצמית גבוהה וראש על הכתפיים.
 

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יש לה משמעת עצמית בקטע הלימודי והיא כבר עשתה מכינה בממןצע ציונים של 95%. היא יודעת בדיוק מה היא רוצה ולבחורה בת 18 אין פתרון במסגרת הרווחה.
 

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
היא רוצה דווקא אחד משני התחומים האלה. לא מצאתי משהו במסגרת אחרת, אולי מישהו ממכם מכיר?
 

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מישהו מכיר את המכללה האקדמאית אשקלון? עד כמה זה דתי? זה נפרד?
 

טורינו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
נערה בסיכון צריכה לימודים פרונטליים ש'יתפשו' אותה.
יש לימודים פרונטליים לנשים של האוניברסיטה הפתוחה בינר ובבית ברכה.
עד כמה שידוע לי יש מדעי המדינה בינר
 

קופיUX

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
יש לה משמעת עצמית בקטע הלימודי והיא כבר עשתה מכינה בממןצע ציונים של 95%. היא יודעת בדיוק מה היא רוצה ולבחורה בת 18 אין פתרון במסגרת הרווחה.
זה לא נערה בסיכון.
אולי בדרך להיות יותר פתוחה מההורים או חוזרת בשאלה.
 

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
זה לא נערה בסיכון.
אולי בדרך להיות יותר פתוחה מההורים או חוזרת בשאלה.
זו אבחנה מעניינת יחסית למי שלא מכיר/ה מקרוב. היא בעצמה אומרת לי- כדאי שאני אלמד מאשר אסתובב במקומות לא טובים. שתינו יודעות מה היא עושה בזמן הבטלה שלה. גם לה לא טוב שם. אבל זה כבר מסיט את נושא האשכול. אני פשוט מחפשת לה מוסד לימודי לא מעורב עם רמה דתית סבירה.זה הכל. מכירה משהו כזה?
 

ייד

משתמש מקצוען
נערה בסיכון שכרגע מסתובבת במקומות לא טובים ורוצה לעשות תואר ראשון בתקשורת או במדעי המדינה. כדאי מאוד שתהיה עסוקה ותנצל את השכל שלה. השאלה אם באוניברסיטה הפתוחה יש גם מפגשים פרונטליים, אם יש איזושהי אינטראקציה בין הסטודנטים או בין הסטודנטים למרצים, אם בקורס השלמה באנגלית חייבים להגיע פיזית? אם יש עדיפות למדעי המדינה על פני תקשורת או ההיפך? כל מידע יעזור ממש.
אין כמעט סיכוי למצוא עבודה מתאימה לנערה בעולם התקשורת,
אני מתאר לעצמי שיהיו לה שאיפות בתחום,
וזה לא יסתדר עם שמירה על רוחניות....
 

יעל לוגן

משתמש פעיל
אני לומדת בפתוחה -הכל תלוי בסטודנט.
לא הייתי במפגש פרונטלי אחד(יש מקומות מיוחדים לפרונטלי אבל הפתוחה מאפשרת לעשות גם את כל הקורסים לתואר בזום) , וגם לא התחברתי אפעם למפגשי זום לייב אלא תמיד ראיתי הקלטות כדי להימנע מאינטרקציה.
אין לי מושג מי בקבוצה שלי וכמה סטודנטים.
את יכולה ממש ללמוד לבד
אבל בשביל להיות סוג כזה צריך לרצות את זה ,ואם היא מחפשת סביבה פתוחה אז יכול להוות בעיה כי היא כן יכולה ליצור אינטרקציה בזום בקבוצות ווטסאפ וכדו' כדי לקבל תמיכה בשאלות .
ומה שכבר נאמר לעיל הלימודים קשים מאוד!!!ודורשים פי כמה וכמה מאוניברסטאות אחרות.
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
יש כאן כמה נושאים נושאים.
א. מה כדאי ללמוד [פרנסה וכו'] ?
ב. היכן?
ג. מה עושים כנגד ה'סיכון' של הנערה, שאין לה מסגרת.
===
הנידון המרכזי הוא 'נוער בסיכון' זה השאלה המרכזית ובה צריך להתמקד.
נערה שנושרת מהדרך ח"ו, ה"י מה אחריתה ברוחניות ובגשמיות...
כאן צריך מסגרת ש'תתפוס' ותעניין אותה ותיתן סיפוק וגם תתן מסגרת חברתית [הכרחית לכל גיל ובמיוחד לנערה ללא מסגרת].
הפתוחה אינו נותן מענה לצורך החברתי וסיכון הנשירה גדול מאוד.
[פתוחה, רלוונטי לאיש/ה נשואים בני/ת שלושים שרוצה לשלב לימודים עם עבודה מהבית וכדומה].

לכן צריך 'להפוך את העולם' ולמצא מסגרת שתתאים חברתית ורוחנית וגם שהלימודים יהיו מעניינים ויתפסו את תשומת לב הנערה ויתנו לה סיפוק.
====
תתמקדו בבעיית הסיכון לנשירה.
נערה בבית זה מצב מסוכן מאוד.
קריטי מסגרת מתאימה.
 

ווילי וונקה

משתמש מקצוען
אם את רוצה מסגרת יותר מסגרתית מהפתוחה מה שאפשר לעשות זה להרשם לתואר אחר במכללה או שלוחה חרדית וללמוד קורסים נניח שנה ואז להכנס לפתוחה או אוניברסיטה אחרת בחוג הרצוי באמצעות אפיק מעבר
אני לא מתמצאת בתחום של תקשורת או מדעי המדינה
אבל לדעתי כל מקום שיש בו מדעי החברה יוכל לספק קורסים שיוכרו אחר כך בפתוחה באפיק מעבר
כמובן לבדוק לפני שמתחילים מה וכמה יוכר...
 

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אם את רוצה מסגרת יותר מסגרתית מהפתוחה מה שאפשר לעשות זה להרשם לתואר אחר במכללה או שלוחה חרדית וללמוד קורסים נניח שנה ואז להכנס לפתוחה או אוניברסיטה אחרת בחוג הרצוי באמצעות אפיק מעבר
אני לא מתמצאת בתחום של תקשורת או מדעי המדינה
אבל לדעתי כל מקום שיש בו מדעי החברה יוכל לספק קורסים שיוכרו אחר כך בפתוחה באפיק מעבר
כמובן לבדוק לפני שמתחילים מה וכמה יוכר...
מה זה אפיק מעבר?
 

ווילי וונקה

משתמש מקצוען
מה זה אפיק מעבר?
האמת זה לא ממש אפיק מעבר אלא בכיוון ההפוך...
אבל עדיין נקרא אפיק מעבר לדעתי ממכללה לאוניברסיטה
אפיק מעבר זה כשרוצים ללמוד מקצוע כלשהו באוניברסיטה כלשהי, ומתחילים ללמוד בפתוחה ללא תנאי קבלה ולאחר שנת לימודים עוברים למוסד הרצוי ללא צורך בתנאי הקבלה המקוריים כי כבר נצברו נז"ים
באופן כללי ניתן להתחיל ללמוד במקום מסוים ואז לעבור מוסד כך שהמוסד החדש מכיר בנזי"ם שנלמדו כבר (עד אחוז מסוים מהתואר)
אבל צריך לבדוק מראש ובזהירות האם ובכמה הם יכירו...
 

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
האמת זה לא ממש אפיק מעבר אלא בכיוון ההפוך...
אבל עדיין נקרא אפיק מעבר לדעתי ממכללה לאוניברסיטה
אפיק מעבר זה כשרוצים ללמוד מקצוע כלשהו באוניברסיטה כלשהי, ומתחילים ללמוד בפתוחה ללא תנאי קבלה ולאחר שנת לימודים עוברים למוסד הרצוי ללא צורך בתנאי הקבלה המקוריים כי כבר נצברו נז"ים
באופן כללי ניתן להתחיל ללמוד במקום מסוים ואז לעבור מוסד כך שהמוסד החדש מכיר בנזי"ם שנלמדו כבר (עד אחוז מסוים מהתואר)
אבל צריך לבדוק מראש ובזהירות האם ובכמה הם יכירו...
היא צריכה לכיוון ההפוך, להתחיל במקום חרדי, לעשות שם קורס אנגלית ואז אולי להמשיך בפתוחה. איפה מבררים דבר כזה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה