האווירה והשיח הציבורי על יוקר המחיה, והעלאת מחירים של מוצרים מסוגים למיניהם, והמחאות בעקבותיהם.
כולם כולם מדברים על המחיר שעולה ועולה, ועושים מחאות וקולות, שגורם לחברות להקפיא העלאות, עד יעבור זעם.
אך האויב האמיתי איננו המחיר שעולה, אלא דוקא על מה שיורד.
המוצרים שבזה אחר זה עושים דיאטה, ובלי בושה עוד כותבים לנו על זה 'משקל חדש' או 'אריזה חדשה' וכו', הם הם האויבים האמיתיים שלנו.
כי למחיר יש השוואה ברורה, אבל כשמורידים בכמות העסק יותר סבוך, ורוב האנשים מתנהגים אליו באדישות, כי בסה"כ המוצר בד"כ יותר זול, וקשה לחשבן זאת, ובמציאות הכסף שיוצא מהכיס פחות, אז פחות נוטים לעשות על זה בלאגן.
הענין הוא שהורדת מחיר למוצר שהורידו לו את המשקל היא לפעמים זמנית, וברוב הפעמים אינו באותו יחס, עד שנתרגל אליו במשקל החדש, ושוב נקנה אותו בטיפ טיפ יותר יקר [לא נורא ?!], וככה עובדים עלינו לאט לאט.
גשו לארון / למקרר ותראו באיזו כמות מדובר, זה ממש תופעה,
כמעט כל מוצר עבר דיאטה,
החל בסוגי השמפו למיניהם [700 במקום 750, או 500 במקום 600] נוזלי הכלים [שקיבלו מספרים מוזרים [666 מ"ל] דרך חבילות עוגיות ובייגלך למיניהם [בעבר 400 היום 300] שוקולדים [בעבר 75 גרם והיום 65] וכן על זה הדרך.
אז לפני שעושים פוקוס לענין המחיר, צריך לתת פוקוס ענק לענין המשקל.
הוא הוא האויב האמיתי, השקט ומשום מה הסלחני יותר.
כולם כולם מדברים על המחיר שעולה ועולה, ועושים מחאות וקולות, שגורם לחברות להקפיא העלאות, עד יעבור זעם.
אך האויב האמיתי איננו המחיר שעולה, אלא דוקא על מה שיורד.
המוצרים שבזה אחר זה עושים דיאטה, ובלי בושה עוד כותבים לנו על זה 'משקל חדש' או 'אריזה חדשה' וכו', הם הם האויבים האמיתיים שלנו.
כי למחיר יש השוואה ברורה, אבל כשמורידים בכמות העסק יותר סבוך, ורוב האנשים מתנהגים אליו באדישות, כי בסה"כ המוצר בד"כ יותר זול, וקשה לחשבן זאת, ובמציאות הכסף שיוצא מהכיס פחות, אז פחות נוטים לעשות על זה בלאגן.
הענין הוא שהורדת מחיר למוצר שהורידו לו את המשקל היא לפעמים זמנית, וברוב הפעמים אינו באותו יחס, עד שנתרגל אליו במשקל החדש, ושוב נקנה אותו בטיפ טיפ יותר יקר [לא נורא ?!], וככה עובדים עלינו לאט לאט.
גשו לארון / למקרר ותראו באיזו כמות מדובר, זה ממש תופעה,
כמעט כל מוצר עבר דיאטה,
החל בסוגי השמפו למיניהם [700 במקום 750, או 500 במקום 600] נוזלי הכלים [שקיבלו מספרים מוזרים [666 מ"ל] דרך חבילות עוגיות ובייגלך למיניהם [בעבר 400 היום 300] שוקולדים [בעבר 75 גרם והיום 65] וכן על זה הדרך.
אז לפני שעושים פוקוס לענין המחיר, צריך לתת פוקוס ענק לענין המשקל.
הוא הוא האויב האמיתי, השקט ומשום מה הסלחני יותר.