אני אישית חושב שזה משתלם.
בעיקר העניין של החופשי חודשי.
(לדוגמה - חופשי חודשי ארצי לנוער - 112.5 ש"ח.)
למה להתלוננן?
אדרבה. מי שרוצה שיעלה לכאן למה הרפורמה מזיקה לו.
שיכתוב את נסיעותיו הממוצעות, ובל"נ אוכל להראות לו כי הרפורמה מועילה לו.
עניין אותי לראות עד כמה אנשים משתמשים בתחבורה ציבורית.
אני אישית בתקופה האחרונה הייתי צריך לנסוע בערך 4 פעמים בשבוע 40 ש"ח כל יום.
שזה יוצא כ - 650 ש"ח בחודש. לא כולל נסיעות אקראיות פנימיות, רכבת קלה, ובינעירוניות.
סתם בשביל שתבינו מה זה נקרא 'לשפוך כסף' על תחבורה ציבורית.
הרפורמה החדשה נותנת לי אפשרות לעשות חופשי חודשי ב225 שקל.
ככה שמי שמפסיד, מפסיד כמה עשרות שקלים. מי שמרוויח, זה עניין של כמה מאות.
(כמובן שאני לא מזלזל בעשרות שקלים, אבל תחשבו מה זה מישהו שמשלם 700 ש"ח בחודש, וזה יורד ל225)
כמובן שזה חוצפה מצדם שהם מבטלים את האפשרות לעשות חופשי חודשי לפי אזורים.
(אגב, הייתי בטוח שאנשים משתמשים הרבה יותר בתחבורה ציבורית...)