דרוש רעיון לשם לחברה לתלת מימד

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עם סיום הקורס (בפרוג) להדמיה בתלת מימד, אני מחפש רעיון לשם שימתג אותי באתר שבו אציג את גלריית העבודות שלי וישווק אותי. עדיף שם עם מילה אחת כמו "פוזה" או "מטרנה" וכדומה. על המתנדבים תבוא הברכה.
 

יהונתן אברהם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
אולי זה

מימדים
 

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
השם צריך לבטא את הצד האומנותי. כלומר לא סתם הדמיות בתלת מימד, כמו שכולם עושים, אלא הדמיות אומנותיות. בכל מקרה תודה על הנסיון.
 

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
השם צריך להיות מכובד. השוק הזה מאוד מאוד רציני. אבל צריך להיות שם יצירתי.

ההצעה "דמיונות", מתקרבת. קצת יותר יצירתי, ועם קצת יותר מעוף.

תודה לכל המנסים.
 

גרפולוג

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
'מוחשי'
'נגיעה'
'טיפה'
'דימימד' (דמיון+מימד)
'תלת+'
'Dמיונות' (לעצב את ה'די' בתלת מימד)
'דמיותר' (דמיון+יותר)

צריך עוד?
 

spich

משתמש פעיל
ש(ו)ם דבר

זה נשמע שיש כאן עסק עם מישהו שמבין במקצועיות ובערך שלה לגבי המיתוג הנכון.
בעלי המקצוע האמיתיים, מתקשים מאד לראות פניות מהסוג הזה,
מסיבת הערך הירוד שהם נותנים לעבודת המיתוג והקופי המקצועית.
יש להבין, כי בחירת שם, אינה "הברקה" בעלמא,
למרות שהמשיכה הראשונית של הקופירייטים, יוצאת משם.
העבודה המקצועית מלמדת, כי יש להעמיק במחקר שוק,
לראות את הקיים, לבחון את היכולות הספציפיות של הלקוח המדובר,
להבין את הצרכים של מזמיני העבודה - וכך לבחור שם, שלא תמיד הוא נשמע הברקת העולם,
אבל וודאי הוא נכון ועושה את העבודה כמו שצריך.
ברור ששילוב מוצלח בין הברקה איכותית למיתוג נכון - זה מה שהופך קופירייטר טוב לקופירייטר מוצלח, בס"ד.
אני מקווה שכל המבקשים כאן בקשות מסוג זה, יפנימו את המסר,
ואם הם בכל זאת מחפשים מתנות חינם,
שיקחו את סוג התגובות בחשבון,
ולא יעבירו את מורת רוחם מהתוצאות הצפויות.
אשמח לעמוד לשרותכם ולתת שירות מקצועי ומקיף, שייתן לכם כלי עבודה מהותי, הרבה מעבר לשם ולסלוגן.
 

גרפולוג

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
נכתב ע"י spich;1613241:
זה נשמע שיש כאן עסק עם מישהו שמבין במקצועיות ובערך שלה לגבי המיתוג הנכון.
בעלי המקצוע האמיתיים, מתקשים מאד לראות פניות מהסוג הזה,
מסיבת הערך הירוד שהם נותנים לעבודת המיתוג והקופי המקצועית.
יש להבין, כי בחירת שם, אינה "הברקה" בעלמא,
למרות שהמשיכה הראשונית של הקופירייטים, יוצאת משם.
העבודה המקצועית מלמדת, כי יש להעמיק במחקר שוק,
לראות את הקיים, לבחון את היכולות הספציפיות של הלקוח המדובר,
להבין את הצרכים של מזמיני העבודה - וכך לבחור שם, שלא תמיד הוא נשמע הברקת העולם,
אבל וודאי הוא נכון ועושה את העבודה כמו שצריך.
מסכים.
לתשומת לבך, הא חיפש שם לגלריית עבודות, לא הקמת עסק... נראה שיש קצת הבדל.
 

spich

משתמש פעיל
נכתב ע"י גרפולוג;1613247:
מסכים.
לתשומת לבך, הא חיפש שם לגלריית עבודות, לא הקמת עסק... נראה שיש קצת הבדל.
זה היינו הך.
ברגע שאתה עובר תהליך מיתוג, כל פרט יקבל התייחסות מותאמת.
כשעושים דברים בצורה פרוביזורית, כל פרט ישא אופי אחר ומשמעות שונה.
חשוב לדעת שתהליך המיתוג, חשוב קודם כל ללקוח.
ברגע שאיש המקצוע יודע מה יש לו לתת, מה מייחד את העבודה שלו, מה מבדל אותו בשוק, מה הדברים עליהם הוא לא יתפשר בתהליך העבודה וכו',
כל הפניה שלו ללקוחות - נראית שונה,
כל האופן בו הוא בוחר להציג את עבודותיו - מקבל סגנון ייחודי,
ובעיקר - הוא לא מסתבך עם סוגי עבודות ועקרונות מנוגדים.
הוא לא מוצא את עצמו נענה להצעות עבודה בתחומים בהם הוא חלש, או במחירים שלא מכסים את ההשקעה וכו'.
כך שהשקעה במיתוג מבוסס ומקצועי - זה לא רק השם שיהיה רשום על כרטיס הביקור,
זה כלי העבודה הכי בסיסיים של בעל מקצוע.
 

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
קיים גבול ברור בין עסק קיים, או עסק שעומד להפתח עם תזרים מזומנים גדול, שיש באפשרותו להקצות חלק מהתקציב לתהליך המיתוג, לבין מי שסיים כרגע קורס בפרוג, ועומד להתחיל את דרכו עם כיסים ריקים.
בפורום של פרוג יש מקום לאחוה מסויימת.
ובכל מקרה האתגר עומד לפתחכם. ואולי יום אחד תוכלו להוסיף לרזומה שלכם את הדבר הבא בעולם התלת מימד.
 

spich

משתמש פעיל
באמת קיים הבדל גדול בין עסק קיים לעסק מתחיל.
עסק קיים (שכבר יש לו תזרים מזומנים גדול...), יש לו כבר שם בציבור.
אם השם הזה לא נתפס בצורה מחמיאה וברורה,
הצורך בשינוי התפיסה הציבורית, מורכב בהרבה, ודורש משאבים משמעותיים.
כשמדובר בעסק מתחיל, זה הזמן הנכון ביותר, להכנס לעבודה בראש נכון ובמיתוג איכותי ותואם.
ותתפלאו אולי לשמוע, לא מדובר בהוצאות גדולות מידי, וודאי לא ביחס לתוצאה, אבל המשמעות שלהם לעסק - היא גדולה לאין ערוך.
זכותו של כל אחד לפתוח אשכול לבקשת עזרה בפרוג, אבל זה די מזכיר את האשכול של אחד, שביקש 700,000 ש"ח לחבר שצריך לרכוש דירה...
הוא יכול לבקש - השאלה אם יקבל ומה יקבל...
ולעניננו - כמו שכולם מבינים שאי אפשר לפתוח עסק של תלת מימד, בלי להשקיע בלימודי המקצוע, צריך גם להכיר בערך המקצועיות המעשית של מיתוג העסק,
לא פחות, ואולי אף יותר, שהשקעה בלימוד ובהתמקצעות.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י צבי גרינוולד;1613493:
קיים גבול ברור בין עסק קיים, או עסק שעומד להפתח עם תזרים מזומנים גדול, שיש באפשרותו להקצות חלק מהתקציב לתהליך המיתוג, לבין מי שסיים כרגע קורס בפרוג, ועומד להתחיל את דרכו עם כיסים ריקים.
בפורום של פרוג יש מקום לאחוה מסויימת.
ובכל מקרה האתגר עומד לפתחכם. ואולי יום אחד תוכלו להוסיף לרזומה שלכם את הדבר הבא בעולם התלת מימד.

אם אין לך כלל תקציב עדיף לא לנסות לבצע "מיתוג" בחינם, זה יכול להיות יותר גרוע מאשר שם סתמי ורציני שתבחר לך.
זו טעות נפוצה כאן בפורום

אחרי שתתבסס (ע"י עבודת שטח והשקעה רבה בשיווק, זו הדרך הבטוחה להתחיל ללא תקציב) חשוב לבצע תהליך של מיתוג מדוייק שיעזור לך לבנות תדמית נכונה וישרת את המטרות השיווקיות שלך.

יש הרבה עסקים מצליחים שהתחילו מאפס תקציב, אבל צריך לעשות זאת בחוכמה.
(יש גם הרבה-הרבה יותר עסקים שהתחילו ונפלו. גם כאלה שהיה להם שם מפוצץ ולוגו מדהים - בסטטיסטיקה - 5% בערך מצליחים).
 

זהבה גרין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י גרפולוג;1613222:
'מוחשי'
'נגיעה'
'טיפה'
'דימימד' (דמיון+מימד)
'תלת+'
'Dמיונות' (לעצב את ה'די' בתלת מימד)
'דמיותר' (דמיון+יותר)

צריך עוד?
יש כאן משהו עם רעיונות מדהימים:)
 

מילה שלי

משתמש פעיל
נא להבחין!

יש הבדל מהותי בין המצב האידיאלי לבין מה שיש באפשרותו של כל אחד לעשות.
נכון, חשוב וממש הכרחי לעבור מיתוג מקצועי.
ומי שאין לו אפשרות-
שלא יפתח בכלל עסק?
בשביל מה להוציא רוח מהמפרשים?
 

spich

משתמש פעיל
נכתב ע"י מילה שלי;1613956:
יש הבדל מהותי בין המצב האידיאלי לבין מה שיש באפשרותו של כל אחד לעשות.
נכון, חשוב וממש הכרחי לעבור מיתוג מקצועי.
ומי שאין לו אפשרות-
שלא יפתח בכלל עסק?
בשביל מה להוציא רוח מהמפרשים?
זה וודאי שיש לדעת עד כמה להשקיע בכל דבר.
אבל מי שרוצה לפתוח עסק, צריך להכיר את התהליכים הקשורים בכך,
על מנת לא להכנס לסטטיסטיקת 95% הנסגרים,
שאז יש לנו באמת השקעה שהולכת לאיבוד.
התהליך הנכון, כפי שהעלה הניק מלמעלה,
הוא פשוט להתחיל לעבוד, בלי שם ובלי מיתוג.
לייצר תיק עבודות, לגבש סגנון עבודה ולפתח כיוון התמחות מדויק.
ואז, כשיש את המשאבים הבסיסיים מחד,
ואת הניסיון הבסיסי והחיוני מאידך,
לצאת לתהליך מיתוג קולע ולא בהכרח ארוך.
אני ליויתי הרבה עסקים קטנים בתהליך הזה,
זה גם לא היה יקר וגם לא מייגע.
אבל בסיעתא דשמיא, זה מיקד אותם בעבודה, יצר להם עניין וכיוון משמעותי מול הלקוחות,
ובסופו של דבר מנע מהם,ב"ה, להוציא כסף מיותר או להפסיד רווח אפשרי במקום הלא נכון.
כך שהכל עניין של הבחנה ומטרות.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מילה שלי;1613956:
יש הבדל מהותי בין המצב האידיאלי לבין מה שיש באפשרותו של כל אחד לעשות.
נכון, חשוב וממש הכרחי לעבור מיתוג מקצועי.
ומי שאין לו אפשרות-
שלא יפתח בכלל עסק?
בשביל מה להוציא רוח מהמפרשים?

השאלה שלך מצויינת
והתשובה של "ספיץ'" מדוייקת.
לבנות מיתוג לא נכון זה דבר מזיק
ויכול לעלות הרבה יותר יקר לתקן את הנזק בהמשך הדרך.

האם אני ממליצה להימנע מפתיחת עסק?
לא.
אני ממליצה לפתוח עסק בצורה נכונה, חכמה, להבין מה הפרמטרים להצלחה
ומה גורם לכשלון של רובם המכריע של העסקים הקטנים.
(95% זה הסטטיסטיקה של אלה שלא מוגדרים כ"הצלחה", לאו דווקא שנסגרו)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  56  פעמים

לוח מודעות

למעלה