סורי שרק עכשיו עונה
הסקר הזה מיועד לכל מעצבת שיש לה מימשקים עם תחום גיוס תרומות:
עובדת עם לקוחות ישיר, או עם אנשי מקצוע שעובדים עם לקוחות כאלה.
ברור שעדיף לקבל תשובות ממישהי שכבר עבדה עם לקוחות בתחום הרבה.
אבל גם אם מישהי מעוניינת ללמוד יותר ולהרחיב ידיעות, כדי להיות מסוגלת לקבל לקוחות עם רמת ידע מספיקה, או לפחות כדי להמנע מטעויות קריטיות - אז מעניין אותי לשמוע את דעתה.
חשוב להבין, עבודה עם ארגונים, גופים, מוסדות, קהילות שמגייסים תרומות לא חייבת להיות דוקא לעצב עלון התרמה עם הו"ק בקצה או דוכן וקופות צדקה.
זה כולל גם הרבה מאוד חומרים '
תומכי התרמה', לדוגמה:
*
לוגואים, ניירת וזהות כללית של ארגונים כאלה - שאמורים להעביר ב'וויש' אחד את החיוניות של הארגון, והסיבה שחייבים חייבים להחזיק אותו כספית
*
זה יכול להיות גם חומרי עיצוב וזהות של פרוייקטי גיוס ספציפיים - צ'רידי'ס בפורמטים שונים (מקבלת המון שאלות באישי על הצ'רידי, שבמילא הולך להעלם מעולמנו בקרוב. אז לא, ממש לא!! לפחות ב3-5 שנים הקרובות הוא לא הולך להעלם. הקונספט שלו יתעצב קצת לימין ולשמאל, ילמדו לדייק אותו עוד יותר - בפרט אלה שעשו בו את המליונים. יש לזה הסבר מפורט, שבנוי גם על הטבע האנושי שלנו, ומגובה בהסטוריית הצ'רידי במגזר החרדי ב2-5 שנים האחרונות).
*
שילוטים, ניראות חללים - שאת זה פוגשים התורמים כשהם מגיעים למשרדים, ו/או דרך תמונות. וכמו שאומרים תמונה אחת שווה 1,000 מילים, והרבה פעמים עוד לפני שיחת המכירה התת מודע שלהם כבר אמר כן או לא בגלל הניראות.
*
פרוספקטים ופולדרים תדמיתיים, ואתרים כמובן - כלומר: תעודות הזהות של הארגון (שואלים אותי הרבה מי קורא אותן, מצד שני ארגונים מגיעים כל פעם נואשים לבנות אותן - כי תורמים אמרו שרוצים לראות 'משו כתוב על הארגון'
מקוה שלא שכחתי שום דבר שקשור לעיצוב.
(יש כמובן את כל הפונקציות שמעבר:
*
כתיבה שיווקית מכל הסוגים - קופי, יח"צ גלוי ונסתר, אתרים
*
סרטי תדמית - כלליים או ספציפיים לפרוייקט מסוים.
*
הפקות מכל הסוגים - לדינרים, אירועי תה קטנים, להפרשות חלה וכו וכו' וכו'
*
וכמובן דיגיטל - שהיום הכסף הגדול במימון המונים מגיע ממנו.
וכו' וכו' וכו').
ובקיצור גם מי שלא בנתה עלון התרמה פרופר מימיה, אבל עובדת עם:
ארגונים, קהילות, חסידויות, מכונים טיפוליים שמגייסים משאבים, מוסדות חינוך, כוללים, ישיבות
מוזמנת בחם
נ.ב. היום תאריך אחרון למילוי הסקר