כללי דרושה מעצבת עם נסיון בעבודה עם עמותות (סקר שווה!)

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
עבדת עם ארגוני צדקה, קהילות, חסידויות, כוללים, ישיבות, מוסדות חינוך..........................?
רוצה לעבוד איתם?
אשמח שתעני על הסקר הזה
https://forms.gle/CfGeydNVTkcYPaL27
כנסי, הפינוקים בפנים :)
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
בעקבות שאלות שקיבלתי באישי לגבי הסקר:
* היתה תקלה בחלק של מילוי מס' טלפון - טופלה. מי שלא הצליחה למלא, יכולה עכשיו למלא.
* הסקר מתייחס לקורס עבור אנשי מקצוע פרופר - מדוייק יותר נשות מקצוע שעובדות עם ארגונים מגייסי תרומות, ולא ללקוחות שלכן: מנהלי ארגונים.
* הקורס הנ"ל לא קשור לאסטרטגיה שיווקית - לעסקים, אלא רק לאסטרטגיה שיווקית לגיוס משאבים - לארגונים. לשאלות לגבי קורסים אחרים - אשמח לענות באישי.
* את הזכיה - ניתן לממש או על עצמך - אשת המקצוע, או על לקוח/ה שלך. או לקוח מתחום גיוס תרומות, אבל אפשרי גם לקוח מן התחום העסקי.

מעריכה את הזמן שאתן מקדישות :)
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
היה פסח וכל זה, עכשיו חוזרים לעניינים
אז בשביל אלה שלא ראו לפני פסח שום דבר על סקר - מקפיצה בפעם האחרונה

ההגרלה בשבוע הבא :cool:
אם יש שאלות - אני כאן!
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
לא כ"כ היה לי ברור האם זה עבור מעצבות שמעוניינות לעבוד עם-- או בעיקר לבעלות נסיון בתחום הזה דווקא.
כתבת את שני הדברים בפתיח כאן אבל בסקר זה מתייחס מאד לבעלות נסיון עם עמותות וכו'.
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
סורי שרק עכשיו עונה
הסקר הזה מיועד לכל מעצבת שיש לה מימשקים עם תחום גיוס תרומות:
עובדת עם לקוחות ישיר, או עם אנשי מקצוע שעובדים עם לקוחות כאלה.
ברור שעדיף לקבל תשובות ממישהי שכבר עבדה עם לקוחות בתחום הרבה.
אבל גם אם מישהי מעוניינת ללמוד יותר ולהרחיב ידיעות, כדי להיות מסוגלת לקבל לקוחות עם רמת ידע מספיקה, או לפחות כדי להמנע מטעויות קריטיות - אז מעניין אותי לשמוע את דעתה.

חשוב להבין, עבודה עם ארגונים, גופים, מוסדות, קהילות שמגייסים תרומות לא חייבת להיות דוקא לעצב עלון התרמה עם הו"ק בקצה או דוכן וקופות צדקה.
זה כולל גם הרבה מאוד חומרים 'תומכי התרמה', לדוגמה:
* לוגואים, ניירת וזהות כללית של ארגונים כאלה - שאמורים להעביר ב'וויש' אחד את החיוניות של הארגון, והסיבה שחייבים חייבים להחזיק אותו כספית
* זה יכול להיות גם חומרי עיצוב וזהות של פרוייקטי גיוס ספציפיים - צ'רידי'ס בפורמטים שונים (מקבלת המון שאלות באישי על הצ'רידי, שבמילא הולך להעלם מעולמנו בקרוב. אז לא, ממש לא!! לפחות ב3-5 שנים הקרובות הוא לא הולך להעלם. הקונספט שלו יתעצב קצת לימין ולשמאל, ילמדו לדייק אותו עוד יותר - בפרט אלה שעשו בו את המליונים. יש לזה הסבר מפורט, שבנוי גם על הטבע האנושי שלנו, ומגובה בהסטוריית הצ'רידי במגזר החרדי ב2-5 שנים האחרונות).
* שילוטים, ניראות חללים - שאת זה פוגשים התורמים כשהם מגיעים למשרדים, ו/או דרך תמונות. וכמו שאומרים תמונה אחת שווה 1,000 מילים, והרבה פעמים עוד לפני שיחת המכירה התת מודע שלהם כבר אמר כן או לא בגלל הניראות.
* פרוספקטים ופולדרים תדמיתיים, ואתרים כמובן - כלומר: תעודות הזהות של הארגון (שואלים אותי הרבה מי קורא אותן, מצד שני ארגונים מגיעים כל פעם נואשים לבנות אותן - כי תורמים אמרו שרוצים לראות 'משו כתוב על הארגון'
מקוה שלא שכחתי שום דבר שקשור לעיצוב.
(יש כמובן את כל הפונקציות שמעבר:
* כתיבה שיווקית מכל הסוגים - קופי, יח"צ גלוי ונסתר, אתרים
* סרטי תדמית - כלליים או ספציפיים לפרוייקט מסוים.
* הפקות מכל הסוגים - לדינרים, אירועי תה קטנים, להפרשות חלה וכו וכו' וכו'
* וכמובן דיגיטל - שהיום הכסף הגדול במימון המונים מגיע ממנו.
וכו' וכו' וכו').

ובקיצור גם מי שלא בנתה עלון התרמה פרופר מימיה, אבל עובדת עם:
ארגונים, קהילות, חסידויות, מכונים טיפוליים שמגייסים משאבים, מוסדות חינוך, כוללים, ישיבות
מוזמנת בחם :)

נ.ב. היום תאריך אחרון למילוי הסקר
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה