כותרת היא אחד מן המרכיבים המשמעותיים בהחלטתו של הקורא אם להתחיל בקריאה או לא. אם יש טעם לבדוק את הטקסט הזה או פשוט להמשיך הלאה..אני לא חושב שכותרת צריכה להעביר מסר כל-שהוא
פשוט נראה לי שהיא צריכה להיות נכונה
סיפור צריך להיות מעניין בזכות עצמוכותרת היא אחד מן המרכיבים המשמעותיים בהחלטתו של הקורא אם להתחיל בקריאה או לא. אם יש טעם לבדוק את הטקסט הזה או פשוט להמשיך הלאה..
הכותרת מעוררת את הציפיה של הקורא וככל שהוא מתקדם בעלילה הוא ממשיך לבדוק את עצמו מול הכותרת, מנסה לנחש לאן הטקסט יוביל אותו וכו..
ובקיצור הכותרת חשובה מאוד!
בטח גם אין צורך לשווק ספרים או עיתונים. ירצו - יקנו, לא ירצו - לא יקנו.סיפור צריך להיות מעניין בזכות עצמו
לא בגלל קונטרסט כל-שהוא עם הכותרת
ומי בכלל אמר שצריך לגרום לקורא לקרא את מה שכתוב?
רוצה - יקרא, לא רוצה - לא יקרא.
לכן גם איני מודיע לאנשים על הררי מחברות הכתבים אשר יש לי באמתחתי. כאשר אדם ידפוק על דלתי ויבקש לקוראם אאפשר לו בשמחה.בטח גם אין צורך לשווק ספרים או עיתונים. ירצו - יקנו, לא ירצו - לא יקנו.
אם תהיה כותב מרתק ומבוקש, לא רק שידפקו על דלתך, אלא גם יסכימו לשלם לך עליהם. ומי לא רוצה מעט כסף?לכן גם איני מודיע לאנשים על הררי מחברות הכתבים אשר יש לי באמתחתי. כאשר אדם ידפוק על דלתי ויבקש לקוראם אאפשר לו בשמחה.
מי שרוצה מלא כסף!ומי לא רוצה מעט כסף?
איך השיווק קשור לאומנות עצמה?בטח גם אין צורך לשווק ספרים או עיתונים. ירצו - יקנו, לא ירצו - לא יקנו.
האומנות עצמה כוללת את כל חלקי יצירת היצירה בשלמותה. יצירה מקבלת את משמעותה בעת שהטקסט מנוסח כדבעי, התוכן בעל משמעות וערך והוא מוגש באופן נעים ומשכנע.איך השיווק קשור לאומנות עצמה?
רוצה לשווק? - יש פורום פרסום וקופירייטינג
בע"ה אני עומד להוציא קונטרס על הלכות ברכות השחר.
נראה לי שאני יקרא לו "תמלילי שיחות בין נתניהו ליגאל עמיר ערב רצח רבין"
למה לא?
ישנם כאלו אשר מזלזלים בבחירת השם ונותנים איזה ציטוט אקראי מתוך הטקסט ובכך יוצאים ידי חובה בבחירת השם.
נצרך שם מגרה ומסקרן אך כזה שלא מגלה את הסוף. שם קצר וקליט אשר משקף את הרעיון המרכזי אותו הכותב מנסה להעביר אך שוב בלי לגלות.. וראוי להימנע מכותרת אשר מתחננת לקורא "אנא קרא אותי", לרוב הדבר עלול להעיד על רמת הטקסט.
כפי שציינתי לעיל בנתינת שם אשר לא תואם את הטקסט גם אם הוא מבריק מסיבות אחרות הקורא
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: