דרוש מידע דלת תנור שלא נפתחת:(

מאל"ף ועד תג

עריכה | הגהה | עימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים
עריכה תורנית
מניסיון דומה בתנור אלקטרולוקס, רק טכנאי הצליח "לשבור" את הדלת ולהחליפה בחדשה [בתשלום כמובן. זה אחד ממאות הדברים שהאחריות לא חלה עליהם...].
יש בתנור סגירת ביטחון [בדר"כ למצב פירוליטי] וכנראה שזה ננעל ללא אפשרות פתיחה.
הלוואי שזה לא המקרה שלכם.
תנסו בכל זאת לראות בצידי התנור, בין הדלת לתנור, שם נמצאים התופסנים הנ"ל, אולי בעזרת כרטיס מגנטי תוכלו לשחק איתם ולשחררם.
 

טכנאי מכשירי חשמל

משתמש מקצוען
מניסיון דומה בתנור אלקטרולוקס, רק טכנאי הצליח "לשבור" את הדלת ולהחליפה בחדשה [בתשלום כמובן. זה אחד ממאות הדברים שהאחריות לא חלה עליהם...].
יש בתנור סגירת ביטחון [בדר"כ למצב פירוליטי] וכנראה שזה ננעל ללא אפשרות פתיחה.
הסגירת ביטחון של הפירוליטי ממה שיצא לי להתקל היא מלמעלה וזה דבר שאפשר לשחרר
נעילה של הצירים זה כבר דבר בעייתי יותר וזה כנראה קשור לנסינות לא מוצלחים להוציא את הדלת
 

אסתי ק. [קראנצ'ית]

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
הסגירת ביטחון של הפירוליטי ממה שיצא לי להתקל היא מלמעלה וזה דבר שאפשר לשחרר
נעילה של הצירים זה כבר דבר בעייתי יותר וזה כנראה קשור לנסינות לא מוצלחים להוציא את הדלת
זה באמת נסיונות לא מוצלחים להוציא
עכשו ניסינו בשני לראות מה קרה וגם הוא ננעל
האופציה היחידה זה להזמין טכנאי?
 

חני ורדינון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
קרה לי גם כן.
האמת שאחרי הפוסט הזה, ומסקנות הטכנאים ב'מדרג' כמעט והתייאשתי.
אבל אני סקרן גדול, אז הצלחתי בס"ד להתגבר על זה. אשתף.
לי יש תנור אלקטרולוקס.

א. איפה נמצא הנעילה?
התופסן שלו נמצא בפינה השמאלית למעלה. כלומר מעל הידית, הוא יושב מעל הפלסטיק שמכסה את הזכוכיות יש שם איזו מגרעת בפלסטיק ועל זה יורד מלמעלה תופסן כסוף.

ב. איך לפתוח את הדלת.
פשוט להכניס איזה מברג פס, ובין התופסן לפלסטיק, הפלסטיק גמיש וגם התופסן לא קשוח זה נפתח.

ג. איך לפתור את זה שלא ינעל שוב בסגירה.
יש דרך קלה, למי שאין לו ראש לפרק ברגים, פתרון "ערבי". פשוט לגלף את המגרעת הזו של הפלסטיק.

אבל מה שעשיתי, פתחתי את הברגים של המעטפת העליונה 5 ברגים (כוכב.) יש שם את הרכיב של הנעילה, אפשר לפרק אותו עם קליפסים בצד, ואז פשוט להוציא את המנוע לסובב את המנגנון המשולש, כך שיכנס פנימה החלק השחור וחלק הכסוף יוכל לקפוץ למעלה. אני מעריך שהפתרון הזה יאתגר מחדש בשנה הבאה, את התנור בשימוש הפרולטרי הבא, אבל אם הוא יסתובב לנעילה, אולי גם יסתובב לפתיחה. לפחות יש לי שנה שקט.


מבט מלמעלה.jpg
 

קבצים מצורפים

  • במצב פתוח תקין.jpg
    במצב פתוח תקין.jpg
    1.7 MB · צפיות: 117
  • במצב תקוע.jpg
    במצב תקוע.jpg
    1.7 MB · צפיות: 115

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה