דחייה חברתית

ניק 5598

משתמש רשום
לא הצקות,
יותר בקטע של התעלמות, דחייה, אי שיתוף וכו...
 

ניק 5598

משתמש רשום
מדובר במקרה שנעשו מאמצים רבים,
להזמין חברים, לנסות לשוחח, להתקשר..
וכאילו כלום.. ומדובר בילד חכם בוגר ומעניין,
ברוב הזירות הוא ממש בסדר חוץ מקצת ביישנות
 

אש קודש!

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
לפעמים זה נובע מקנאה.
לפעמים זה נובע מדחייה חיצונית (ילד מנוזל, מלוכלך וכיו"ב).
לפעמים זה נובע מהתנהלות לא נעימה של הילד.
לפעמים זה נובע מביש מזל.
הרבה פעמים זה מגיע מילד מסוים שגורם לחרם. דבר ראשון תנסו לבדוק מי זה.
 

גונן

משתמש מקצוען
אולי כדאי לכוון בתפילה (אולי הוא או שאתם עליו) כשאומרים "ותננו היום ובכל יום לחן ולחסד ולרחמים
בעינך ובעיני כל רואינו" שזו תפילה על העניין הזה למצוא חן.
 

גונן

משתמש מקצוען

ויש גם את זה אולי קשור לעניין...
 

סבא ישראל

משתמש מקצוען
אני מבין מהשואלת שדחיה חברתית אין לו (דחיה מלשון מישהו שדוחף אותו ליפול) אלא צריך להקנות לו מיומנות חברתית כמובן שהילד צריך להיות נעים מסודר ומזמין הייתה לי בת שבגיל 4 הייתה לה דחיה חברתית קשה אך מנגד הדיבור שלה לא היה ברור והיא הייתה מפספסת (אמנם יכול להיות שהפספוסים נהיו בגלל הדחיה החברתית אבל לאחר מיכן הדחיה והחוסר חברות רק התגברו)
 

הצינור

משתמש חדש
עריכה תורנית
אם אחת האפשרויות שנכתבו לא קיימות ואתם לא רואים סיבה הנראת לעין, אפשר לנסות ליזום, או להביא משחק קופסא מעניין לכיתה או לדבר עם הרב שלו על איזה תפקיד כיתתית שיתן לו מעמד. המון הצלחה
 

סבא ישראל

משתמש מקצוען
את הבת שלי בגיל 5 העברנו לגן שפה 8 ילדות בגן וגננות מקצועיות יותר ועוד דברים והיא נהייתה מאושרת (פיתחה קשרים טובים עם חברות הפספוסים הפסיקו 99% ועוד שיפורים) שעומדות לי דמעות בעיניים (ואני הייתי בשוק בהתחלה דווקא אשתי פחות)
כמובן זה לא מחייב שהמצב אצלכם דומה
 

מנטור

משתמש פעיל
חסר מידע על הילד ולכן קשה להמליץ על גורם מקצועי .

ברמת הסינון הראשוני מומלץ לבקש את את עזרת היעוץ החינוכי במוסד הלימודים , למעקב וצפיה על התלמיד , ע"מ לקבל מידע על איש המקצוע המתאים לבנכם .
 

ראובן ליבוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
זה מאוד משנה האם הילד בן 15 או 5
זה מאוד משנה אם כבר דברתם עם המלמד\מפקח\מנהל
זה מאוד משנה אם יש עוד ילדים שסובלים מזה
זה מאוד משנה אם ילדים זרים (כלומר, לא מהכיתה, אלא מפגישה אקראית בגינה או בתור למכולת או בכל מקום אחר) כן מסתדרים איתו יפה
זה מאוד משנה אם הילד גורם לזה בעצמו או שהחברים דוחים אותו (ילד שמגיב באימפולסיביות או בצורה לא ראויה גורם לילדים לא לרצות להיות בחברתו)
אי לכך ובהתאם לזאת צריך לברר את כל הנושאים ולראות משם איך מתקדמים.
בהצלחה, והרבה נחת!
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה