דחוף!!!! חוות דעת לקישוט כיתה לפני הבאה לדפוס!!!

michal97

משתמש רשום
D I G I T A L
קיר של 7 מטר על 1.2
הרעיון מבוסס על סיפור שסיפרתי לבנות על אדם זקן שניסה לכתוב מה עשה בחייו וכתב "אלה תולדות חיי" אך לא מצא מה לכתוב ונפטר מרוב צער עם דף ריק בידו...
הקיר מחולק ל4. רעיון התינוק שלא נגזר עליו אם יהיה צדיק או רשע וכדאי לנצל הזמן לעשיה, שעות עם מצוות במקום מספרות, אדם שיושב וכותב מה כן עשה בחייו (או במקביל אדם לומד) ועוד משהו יפה על הזמן...
ההתלבטות שלי בין האדם שכותב שיותר מתאים לרעיון לבין אדם שלומד.
ההתלבטות השניה בין רקע חום לרקע של שקיעה שממחיש שעוד רגע שוקעת השמש וצריך להספיק עוד היום...
ההתלבטות השלישית אם להוריד את המגילות ולהשאיר מגילה אחת או לא
בבקשה תתנו עיצה! תודה!!!
(אם יש למישהי תמונה של תינוק בלי שמיכה או תמונת זקן כותב או לומד יותר טובה אשמח מאד)
 

קבצים מצורפים

  • 700X120 D.jpg
    KB 786.6 · צפיות: 27
  • 700X120 B.jpg
    KB 619.2 · צפיות: 24
  • 700X120 C.jpg
    KB 609 · צפיות: 22

קווי מתאר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
"האדם שכותב" -
מדובר בר' אהרן מרגלית, מחבר הספר "אתהלך".

תמונה מפורסמת מדי... וכמובן - לכאורה עם זכויות יוצרים.
 

מרגלית10

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
רקע שקיעה יפה יותר
האדם שלומד, כי כמו שמינה אמרה
להשאיר רק את המגילה הכתובה, כי זה קצת מוזר שרק הראשון על מגילה,
לדעתי גם להוריד את העיטורים בשני הצדדים.
הרעיון הוא אדיר ויש בקישוט המון תוכן!
הרבה הצלחות!
 

michal97

משתמש רשום
D I G I T A L
הוא בעצמו נתן לי את התמונה ואישר את זה!!!!

נכתב ע"י mina;1131433:
"האדם שכותב" -
מדובר בר' אהרן מרגלית, מחבר הספר "אתהלך".

תמונה מפורסמת מדי... וכמובן - לכאורה עם זכויות יוצרים.

אז לא ענית לי איזו סקיצה????
 

אסתי-בראון

להיות אמא מחוברת
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
מצטרפת למחמאות. הרעיון נהדר מתאים לכיתה ו' ומעלה לדעתי. אני צודקת?
גם אני חושבת שהתמונה של מרגלית מפורסמת מידי, אבל התמונה בסקיצה השניה עם השקיעה לא מספיק יפה. יש בשוק תמונות יותר טובות. השקיעה מהממת.
הערה: יש מקומות שהטקסט במגילה הגדולה לא 'עובר' בשלמותו.
לדעתי את המגילה הזו אפשר להוריד ולכתוב את הטקסט על ריבוע לבן/שקוף בסימן מים, או שאיך שקוראים לזה.
 

אפרת 10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מנסיון, 7 מטר ה ענקקק, תוסיפו עוד פרטים אפילו שזה יראה לך עמוס, זה יראה לך אח"כ ריק!!
והכתב שעשית ענקקקקק, תקטיני, יראו את זה גם ככה
 

שמואל גרינשטיין

יותר מעצב מגרפיקאי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
צילום מקצועי
D I G I T A L
חובות הלבבות ולא חובת הלבבות.

יפה מאד.

חני
 

YG&K

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
דוקא אני אהבתי יותר עם הרקע החום
לפי דעצי הרקע של השקעה לא מסתדר עם הצבעים
 

michal97

משתמש רשום
D I G I T A L
מאוחר מדי....

אתמול נכנסתי עד 4 בבוקר כל רגע לראות הערות וחוות דעת...
היום כבר סגרתי...
אני מחנכת כיתה ט'... לא ו'...
אבל הרמה הרוחנית שלהם נמוכה.
יש לי אסיפת הורים והייתי לחוצה לסגור את זה להדפסה היום....
חבל...
תודה על כל העיצות!
פעם הבאה...
זה התוצאה הסופית:
 

קבצים מצורפים

  • 700X120 D (1).jpg
    KB 118.4 · צפיות: 24

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
אם את באמת רוצה להשקיע, אז הנה:
א. הראשון, יותר מקצועי.
ב. את התמונה של האיש הלומד להחליף- לא א. מרגלית ולא התמונה החליפית- להשקיע עוד זמן בחיפוש.
ג. כמו שאמרו מעלי- חובות הלבבות
ד. הציטוט של השיר "סנדלר" אינו יכול לבא בשורה אחת עם "ואברהם זקן"- יש למצוא משפט חילופי ועדיף ציטוט אמיתי מהמקורות על אותה משמעות של ניצול זמן.
ה. יהיה מעניין לשמוע מדוע בחרת ב-3 אלמנטים אלו: תינוק, שעון, איש לומד- חייב להיות מוטיב משותף ביניהם, אולי תינוק, נער, איש זקן כביטוי לשלבים בחיים. אגב, הציטוטים מתחת התמונות אינם מוכרחים כלל, יש מספיק מלל עם התינוק והאיש הלומד.

ו. מה הקשר המידות בתוך השעון? מצוות מתאימות יותר, מידות אינן קשורות לנושא.
ז. כשכותבים ציטוט עדיף לפתוח ספר או קורקודנציה ולבדוק מקור מדוייק. (בראשית- לא מספיק)
אם תרצי חשבתי לך על כמה מובאות שיכולות להיות על מוטיב משותף:

ילד- שבע ועשרים ומאת שנה- בת ק' כבת כ' וכו'.. רש"י פרשת חיי שרה.
נער- "כחיצים ביד גיבור כן בני הנעורים"- אפשר לחפש פרוש בתהילים מקראות גדולות שמזכיר את ניצול הזמן בגיל הנערות.
זקן- ואברהם זקן בא בימים- יפה מאוד!!

כל הנ"ל רק אפשרויות, בחרי לך את הטוב בעינייך...
הצלחות ענקיות!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה