דחוף-בעיה בהבאה לדפוס

  • פותח הנושא נפ
  • פורסם בתאריך

נפ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
סגרתי כריכה של ספר שנעשתה באנדזיין לדפוס , ובאקרובט ראיתי קוים דקיקים מסביב לשם הספר, הייתי בטוחה שזה תצוגה אבל עכשיו הודיעו לי בדפוס שיראו את זה גם בהדפסה. הפכתי את הטקסט לעקומות וזה לא עוזר. אנא עזרו לי!!
 

מעיינות21

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
זה עבר דיסטול והכל?
לאינדזיין יש בעיה עם האפקטים של עצמו!
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
לא קשור לטקסט, זה קשור לשקיפות.
אם מה שעשית עכשיו זה סגירה לפוסטסקריפט ולדסטל, תנסה עכשיו הדפסה או ייצוא לפ.די.אף, גירסה 4 (ככה הארבס כתב שבוע שעבר(?)).
 

Ayelet Maimon

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
פיתרון מסורבל מאוד לבתי דפוס עם ריפ שאינו תומך בשקיפויות (סגירה לפוסטסקריפט+דיסטול): לייצא את כל העסק לPSD. זה מסדר הכל ואין שום פסים. (כן, פיתרון נואש אבל מה לעשות שהוא מציל לעיתים?)
הפיתרון המתקדם יותר הוא שמירה (אילוס') או ייצוא (אינד') ל PDF, לגירסא 5 ומעלה ושם הוא לא משטח שקיפות ועל כן לא נוצרים הבלגאנים הללו (פסים דקיקים, הילות משונות וכד').
מה שכן יש צורך לברר עם בית הדפוס מה סוג הריפ ובאיזו גירסת אקרובט הוא תומך.
בהצלחה!!
 

נפ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
תודה רבה לכולכם, זה באמת היה טקסט עם צל שנעשה באינדיזיין אז המרתי אותו לטקסט עם צל מפוטושופ וגם נסיתי לייצא ישר לפידיאף ולאקרובט 5 ועדיין נשאר קצת קוים.
מימון-איך מיצאים מאינדזיין לפוטושופ? יש לי cs רגיל
 

Ayelet Maimon

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
cs רגיל אין לי כך שאין באפשרותי לבדוק.
אפשר לייצא לPDF, ולהעלות בפוטושופ ולשמור כ-PSD, ולשתול שוב באינדזיין ולסגור.
זה מסורבל וצריך לעשות נסיונות מה הדרך האופטימלית לפתור את הבעיה. (גם אותי היא הטרידה תקופה ארוכה עד שגיליתי את עניין השיטוח שקיפות-קרדיט לזאפ- שהסברתי לעיל)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ג

א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי:ג רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה:ד וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי:ה קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה:ו אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי:ז לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי:ח קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ:ט לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה