רות בן ממן
משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
אני גם עכשיו באותה בעיה!!!מה שקרה אז, זה שבטעות לחצתי על חיוב "לפי דרישה" שאין לי מושג עד היום מה זה אומר, מה שכן הלך לי 279 ש"ח, ולכן התלוננתי, ועד שהרובוט הבין אותי הוא פיצה אותי בתשלום חוזר, אני לא מצאתי קבלה ע"ז בבנק וע"כ החלטתי לפתוח בסדרת תלונות בצ'אט שלהם, תאמינו או לא הם דיברו אלי מאוד יפה, ואני כמו ישראלי עם כל הסלנגים, מסכן האמריקאי הזה (אח"כ בדקתי שזה היה בקנדה) ביקשתי ממנו שיתקשר אלי, והמחלקה של המטלפנים זה בכלל בגרמניה, היה לו קול גרמני קר, ואני מנסה להסביר לו שאני לא מבין מה הוא מדבר ואני מנסה לעשות ועידה עם אחותי...
בסוף התברר שהם החזירו את הכסף כבר בהתחלה ולא היה בעיות רק שזה נכנס לחיוב האשראי ולא לבנק, כך שבסוף חודש האשראי הוציא לי 279 ש"ח לטובת אדובי וגם החזיר לי 279 ש"ח מאדובי.
למה אני כותב את זה, כי לקח לי כמה שבועים להבין את זה (בין צ'אט לצ'אט חיכיתי 3 ימי עסקים) ואני לא רוצה שמישהו יתבלבל גם.
ואני ממש לחוצה כי הוא מחייב לי כל פעם 300₪
והוא צריך לחייב אותי כבר בפעם השניה ואני לא מצליחה לבטל אם אני רוצה לבטל זה 600₪
כי הוא פשוט החליט שאני רוצה כמה חבילות מוזרות
אפשר לדעת יותר מדויק איך הצלחת לדבר עם נציג בטלפון?
הצ'אט כל הזמן חוזר שוב ושוב על אותן שאלות
זה ממש דחוף!!! תודה
@בן של מלך!
@studio leizer