כללי דוגמא לפונטים מנוקדים

  • פותח הנושא אליהו פריד
  • פורסם בתאריך
א

אליהו פריד

אורח
יניב, אין מה למהר, בע"ה יבואו עוד מבצעים
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
גם אני...
לפני שנה בערך התקשרתי לאליהו פריד, שאז הוא עוד היה אליהו פריד, ולא פונטייפ, וביקשתי לדעת כמה יעלה פונט מנוקד אצלו. קיבלתי עבודה לעמד ספר מנוקד, ולא היה ברשותי שום פונט אופן טייפ. גם לא יכולתי לעמוד במחיר של פונט כזה.
אליהו פריד הציע לי להשתמש בפונטים שלו ללא תשלום, לפרוייקט הזה. בנוסף, קיבלתי ממנו שרות שגם חברה אדיבה במיוחד לא הייתה נותנת ללקוחה, גם לא ללקוחה ששלמה במיטב כספה. הוא הסביר לי איך משתמשים בפונטים והעניק תמיכה טכנית גם בשעות מקובלות פחות, והכל ללא תשלום. אמרתי לו שבע"ה כשיעשה מבצע אקנה ממנו את הפונטים, אבל הוא: אני לא רוצה שתקני בגלל שלא נעים לך, תקני רק אם את צריכה...
קיבלתי תגובות חמות מאוד על העימוד והפונטים. מצרפת פה דוגמה:
 

LMNT

משתמש פעיל
אמנם המפורסמות אינן צריכות ראיה, אבל כמה מילים בכ"א רציתי.

לפני כשנה נכנס למשרדינו לקוח גדול אשר היה בתהליך היפרדות מחברת האם אליה היה מקושר. כחלק משינוי השפה הפרסומית המלצנו על שינוי פונט לפונט דומה אך שונה, הלקוח סבר וקיבל ואכן פניתי לר' אלי היקר שיסייע לי בנושא ויכין את הפונט. התוצר המוגמר, עולה על המקור בהרבה מובנים, אבל לא זה העיקר.

המיוחד היה שאני הרגשתי חלק מהליך היצירה של הפונט, וכל דבר נעשה בדיוק כפי שהייתי זקוק לו עבור הלקוח. למותר לציין שהלקוח נהנה במיוחד מהפונט ובחר בו.

החלק החשוב בעצם העבודה היה היחס המיוחד שאיפשר לי להגיע לתוצאה הרצויה במהירות ובמקצועיות.

מאז כבר עבדנו על עוד כמה לקוחות בשיתוף פעולה עד כדי כך שבמקרים מסויימים אפילו שלחתי אל ר' אלי היקר את המודעה ע"מ שיראה איך משתלב הפונט בתוכה וייעץ לי מה כדאי לשפר.

אז אם אתם רוצים אותיות יפות, אתם מוזמנים לפונטביט. אבל אם אתם רוצים בנוסף גם יחס מדהים שווה לכם לקפוץ לפונטייפ.

אני נהנה מכל יום, וגם הלקוחות שלי.
 

start

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פש... לא חלמתי שכ"כ הרבה הספיקו להנות מאליהו פריד והתוצרת שלו.
 

כינור דוד

משתמש חדש
גם אני לאחרונה נצרכתי בשביל איזהשהוא פרוייקט בתחום החינוך המיוחד, פונט שיעשה דברים ספיציפיים שלא נמצאים בתחום הסטנדרט, כמו למקם סימן כזה > מעל אותיות על מנת לתת להם הדגשת הברה. ועוד כמה כאלו שלא ניתן לעשות באופן טיבעי באינדזיין.
באוקצור, ניגשתי לפונטייפ לברר מה הוא אומר? הוא ישב על זה ותכנת פונט במיוחד בשבילי שהתאימו לכל הצרכים שהייתי צריך, התענוג בעבודה עם הפונט המתוכנת זה משהו שאי אפשר לתאר. עזבו אתכם השירות, כח החידוש של פונטייפ זה משהו מדהים
אין כמו האופנטייפ'ים של פונטייפ.
 

רותי12

מהמשתמשים המובילים!
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
האם יש לאליהו פריד

פונט לספר חשבון?
אני חיברתי ספר חשבון לתיכון (הכל בוורד- לא תאמינו) ומעוניינת לשדרג ולמצוא גופן שיאפשר לי (בצורה יותר פשוטה מהword equation שבו נעזרתי עד הלום, ) לכתוב ולערך משוואות מתמטיות עם חזקות, מספרים אותיות לועזיות ,קו שבר לא אלכסוני, ובעצם כל הסימונים המתמטיים שמשמשים במתמטיקה תיכונית.

חוץ מזה מחפשת תוכנה מתאימה לשידרוג השרטוטים שלי בגיאומטריה, סטראומטריה ואנליטית.
אם מישהו מבין בזה אשמח מאד מאד מאד .(אני מחפשת הרבה זמן)
 

דורון רונן

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
מבצע גדול

30 משקלים אופן טייפ ב800 ש"ח, אליהו יקירי, אתה שובר את השוק, בזכותך אולי גם שאר החברות ירדו למחירים יותר ריאלים. בכל מקרה מבצע כזה לדעתי צריך לפרסם גם בקרב הגרפקאים והמעמדים הלא דתיים, הם בטוח לא רגילים למחירים כאלו.
 

כינור דוד

משתמש חדש
רכשתי מפונטייפ חבילה והזמנתי מס' פונטים מנוקדים, אין אפס, הם מקצועיים והניקוד עובדים חבל"ז.
ממה שהבנתי מפונטייפ, מבצע כזה לא הולך לחזור על עצמו, אז חבל שתפספסו.
30 פונטים מנוקדים בחברות אחרות גם במבצעים הכי טובים יכולות להסתכם באלפי שקלים (לפי חשבון שלי איזה 5000 ש"ח)
בגלל המבצע הצטרפתי לזהב, קיבלתי חבילת מנוקדים + מנוי זהב לשנה ב800 ש"ח.
אז כל מי שחושב שהוא יצטרך פונטים מנוקדים, עכשיו זה הזמן לתפוס את הגל
באוקצור ממליץ בחום
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  0  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה