א. תודהנחמד, אבל צריך להתאמן עוד הרבה. זה מאוד "מקושקש" (המון קלידים מיותרים שנלחצים) ורחוק מלהיות מדויק.
בכל אופן, אפשר לצאת מזה גם עם מחמאה, או רק עם ביקורת ?הסולו וגם ההרמוניה. אם היה מדובר בטעויות קטנות הייתי מתייחס נקודתית, אבל יש טעויות לכל אורך הקטע. יש המון צלילים שלא היו אמורים להיכנס שם ובכל זאת נכנסו בגלל חוסר תשומת לב או בעיה בטכניקת הנגינה (כמו לדוגמא הרמת שאר האצבעות בזמן שאצבע מסוימת מנגנת, מה שגורם ל"נחיתה" לא מדוייקת על שני קלידים במקום אחד)
ביקורת בונה שווה הרבה יותר ממחמאהבכל אופן, אפשר לצאת מזה גם עם מחמאה, או רק עם ביקורת ?
אתה צודק לגמרי, אבל בקצב הזה, אני מתחיל לחשוש, מאיבוד הביטחון העצמי........ביקורת בונה שווה הרבה יותר ממחמאה
סיפר לי פסנתרן מבוגר שאני מיודד איתו, שבצעירותו הוא זכה במקום ראשון בפסנתר בתחרות בקייב (רוסי, אלא מה). אחרי התחרות הוא החליט לנסוע ללמוד ולהתפתח אצל אחד מגדולי המורים לפסנתר ברוסיה. כשהגיע לאותו מורה, המורה ביקש מהתלמיד שינגן עבורו משהו. כמובן שהפסנתרן הצעיר התלהב והתחיל להרשים. לאחר שסיים אמר לו המורה: "אתה בחור מוכשר, אבל אתה לא יודע לנגן..."אתה צודק לגמרי, אבל בקצב הזה, אני מתחיל לחשוש, מאיבוד הביטחון העצמי........
שים לב שפתחתי במחמאה. כתבתי - נחמדבכל אופן, אפשר לצאת מזה גם עם מחמאה, או רק עם ביקורת ?
אני דוקא נהנתי מאד, לא שאני לא מסכים שזה לא ברמה הכי גבוהה שיש..... אבל בהחלט זה רמה מאד טובה, שהלוואי שאני יגיע אליה....שבוע טוב לכל חברי הפורום הנכבדים והיקרים, אני מצרף כאן הקלטה שלי בפסנתר, בביצוע לשיר "דאווענען", אשמח לשמוע את חוות דעתכם, בתודה מראש !
מאוד יפה, ממש מצויין!!!שבוע טוב לכל חברי הפורום הנכבדים והיקרים, אני מצרף כאן הקלטה שלי בפסנתר, בביצוע לשיר "דאווענען", אשמח לשמוע את חוות דעתכם, בתודה מראש !
באמת איך מגיעים למצב שהאצבע לא נופלת בין שני קלידים, ושלא מפספסים את המקום לאורך כל השירים.אפילו בצורת נגינה הכי בסיסית, אבל שיהיה מ-ד-ו-י-ק.
שאלת וענית כאחד!באמת איך מגיעים למצב שהאצבע לא נופלת בין שני קלידים, ושלא מפספסים את המקום לאורך כל השירים.
זה רק לחזור ולחזור שוב או שיש עוד סוד בזה?
מתרגלים לנגן כשכל האצבעות תמיד על הקלידים ולא רק האצבע שמנגנת באותו רגע בפועל.באמת איך מגיעים למצב שהאצבע לא נופלת בין שני קלידים, ושלא מפספסים את המקום לאורך כל השירים.
זה רק לחזור ולחזור שוב או שיש עוד סוד בזה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: