שיתוף דאווענען בביצוע פסנתר

Srool

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הסולו וגם ההרמוניה. אם היה מדובר בטעויות קטנות הייתי מתייחס נקודתית, אבל יש טעויות לכל אורך הקטע. יש המון צלילים שלא היו אמורים להיכנס שם ובכל זאת נכנסו בגלל חוסר תשומת לב או בעיה בטכניקת הנגינה (כמו לדוגמא הרמת שאר האצבעות בזמן שאצבע מסוימת מנגנת, מה שגורם ל"נחיתה" לא מדוייקת על שני קלידים במקום אחד)
 

חדש על המדף

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
הסולו וגם ההרמוניה. אם היה מדובר בטעויות קטנות הייתי מתייחס נקודתית, אבל יש טעויות לכל אורך הקטע. יש המון צלילים שלא היו אמורים להיכנס שם ובכל זאת נכנסו בגלל חוסר תשומת לב או בעיה בטכניקת הנגינה (כמו לדוגמא הרמת שאר האצבעות בזמן שאצבע מסוימת מנגנת, מה שגורם ל"נחיתה" לא מדוייקת על שני קלידים במקום אחד)
בכל אופן, אפשר לצאת מזה גם עם מחמאה, או רק עם ביקורת ?
 

חדש על המדף

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
ביקורת בונה שווה הרבה יותר ממחמאה
אתה צודק לגמרי, אבל בקצב הזה, אני מתחיל לחשוש, מאיבוד הביטחון העצמי........
אם על כל הקלטה אני חוטף מבול של ביקורות, זה אומר דרשני !
אבל בכל אופן אני נהנה מכל תגובה...
 

קלאסיקה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אתה צודק לגמרי, אבל בקצב הזה, אני מתחיל לחשוש, מאיבוד הביטחון העצמי........
סיפר לי פסנתרן מבוגר שאני מיודד איתו, שבצעירותו הוא זכה במקום ראשון בפסנתר בתחרות בקייב (רוסי, אלא מה). אחרי התחרות הוא החליט לנסוע ללמוד ולהתפתח אצל אחד מגדולי המורים לפסנתר ברוסיה. כשהגיע לאותו מורה, המורה ביקש מהתלמיד שינגן עבורו משהו. כמובן שהפסנתרן הצעיר התלהב והתחיל להרשים. לאחר שסיים אמר לו המורה: "אתה בחור מוכשר, אבל אתה לא יודע לנגן..."

מסקנתו מזה היתה, שתהליך הלמידה אף פעם לא נגמר. אם לוקחים את הביקורת למקום טוב ומתקנים ומשפרים לאורך זמן, בסוף עם סיעתא דשמיא מגיעים לתוצאות גדולות.

(המסקנה שלי מהסיפור היתה: להפסיק לנגן...)
 

Srool

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
בכל אופן, אפשר לצאת מזה גם עם מחמאה, או רק עם ביקורת ?
שים לב שפתחתי במחמאה. כתבתי - נחמד :)
זה נחמד אבל זה פשוט לא טוב. היה לי הכי פשוט להתעלם ולא להגיב, בכל זאת בחרתי להגיב עם מידע שיכול להועיל לך.

נגיד ציירתי ציור והוא לא יצא לי טוב - לא הייתי משתף אותו. הייתי מנסה שוב ושוב עד שהייתי מגיע למשהו שאני יכול לעמוד מאחוריו, או משתף תוך כדי שאלה - זה מה שהצלחתי להגיע אליו, איך אני יכול להתקדם מפה / איך מציירים כך וכך...

נסה ללכת על פשוט ובטוח בתור התחלה. תדאג שהנגינה של המלודיה תהיה מושלמת, ורק אחר כך תוסיף את האקורדים, אפילו בצורת נגינה הכי בסיסית, אבל שיהיה מ-ד-ו-י-ק.
 

רק רוצה לעזור

משתמש רשום
שבוע טוב לכל חברי הפורום הנכבדים והיקרים, אני מצרף כאן הקלטה שלי בפסנתר, בביצוע לשיר "דאווענען", אשמח לשמוע את חוות דעתכם, בתודה מראש !
אני דוקא נהנתי מאד, לא שאני לא מסכים שזה לא ברמה הכי גבוהה שיש..... אבל בהחלט זה רמה מאד טובה, שהלוואי שאני יגיע אליה....
תמשיך לשתף חומרים, בלי לחשוש, בסוף תביא את המוצר המוגמר....
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שבוע טוב לכל חברי הפורום הנכבדים והיקרים, אני מצרף כאן הקלטה שלי בפסנתר, בביצוע לשיר "דאווענען", אשמח לשמוע את חוות דעתכם, בתודה מראש !
מאוד יפה, ממש מצויין!!!
אהבתי את הרעיון של העיבוד!!

יש לי כמה הערות שיכולות לעזור לך להשתפר
אם אתה באמת רוצה וזה יעזור לך - אשמיע אותם
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
אפילו בצורת נגינה הכי בסיסית, אבל שיהיה מ-ד-ו-י-ק.
באמת איך מגיעים למצב שהאצבע לא נופלת בין שני קלידים, ושלא מפספסים את המקום לאורך כל השירים.
זה רק לחזור ולחזור שוב או שיש עוד סוד בזה?
 

שלמה לוי

הפקה מוזיקלית והקלטות
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
באמת איך מגיעים למצב שהאצבע לא נופלת בין שני קלידים, ושלא מפספסים את המקום לאורך כל השירים.
זה רק לחזור ולחזור שוב או שיש עוד סוד בזה?
שאלת וענית כאחד!
 

Srool

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
באמת איך מגיעים למצב שהאצבע לא נופלת בין שני קלידים, ושלא מפספסים את המקום לאורך כל השירים.
זה רק לחזור ולחזור שוב או שיש עוד סוד בזה?
מתרגלים לנגן כשכל האצבעות תמיד על הקלידים ולא רק האצבע שמנגנת באותו רגע בפועל.
חשוב ללמוד טכניקות של החלפת אצבעות. אמור להיות היגיון בבחירת האצבעות שאיתן אנחנו מנגנים כל קטע.
מי שלא למד את זה עם מורה - כדאי לו להשלים את הפערים, לא תמיד אפשר לגלות את זה לבד.
תלמידים שלימדתי אותם מאפס - מנגנים חלק לחלוטין. הכי קשה לי עם תלמידים שבאו עם רקע מקדים - הכל מלא בטעויות וקשקושים שהם סוחבים איתם שנים (והם בדרך כלל אלו שיש להם אורגניות מאוד יקרות. הם חושבים שאורגנית טובה תחפה על רמת הנגינה הנמוכה שלהם. זה לא עובד)
 

דוד בקשייב

משתמש צעיר
מוזיקה ונגינה
אני מתנצל שאני מקפיץ את זה , הייתי חייב להגיב,
לפי דעתי הנגינה מאוד יפה ועם הרבה פוטנציאל,תמיד יש מה להשתפר,אבל עדיין נשמע מאוד מאוד יפה,ולפי דעתי צריך לדעת שלא תמיד הביקורת בונה ,ולפעמים המחמאה בונה
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה