הרגיעו רוחות.
המודעות אכן משקפות את סגנון העיצוב האמריקאי החסידי כללי, אבל לא את השקפת עולמם.
עניין ההשקפה המשתקף מהמודעות זה כבר משהו של אינדיבידואלי.
הסגנון שלהם מעניין מאד ויש לנו ללמוד הרבה מהם.
אכן הם נסחפים לפעמים במובן המקצועי ולפעמים יוצאים מפרופורציות יהודיות אבל אפשר לאכול את תוכו.
בלי להיכנס לרעיונות הפרסום והקופירייטינג שלהם שזה ממש עולם בפני עצמו. בואו נתייחס רק לצורת ההגשה העיצובית של הגרפיקאי בפועל. אחרי שהוא קיבל את ההברקה הפרסומית.
פחות שטח מנוצל - יותר שטח נקי
פחות מימדי - יותר ויקטורי
פחות עיטורי - יותר מופשט
פחות מעברי צבע - יותר שילובי צבע נועזים
פחות מלל - יותר טיפוגרפיה
פחות טקסט מסוגנן - יותר טקסט פשוט וטיפוגרפי
המודעות אכן משקפות את סגנון העיצוב האמריקאי החסידי כללי, אבל לא את השקפת עולמם.
עניין ההשקפה המשתקף מהמודעות זה כבר משהו של אינדיבידואלי.
הסגנון שלהם מעניין מאד ויש לנו ללמוד הרבה מהם.
אכן הם נסחפים לפעמים במובן המקצועי ולפעמים יוצאים מפרופורציות יהודיות אבל אפשר לאכול את תוכו.
בלי להיכנס לרעיונות הפרסום והקופירייטינג שלהם שזה ממש עולם בפני עצמו. בואו נתייחס רק לצורת ההגשה העיצובית של הגרפיקאי בפועל. אחרי שהוא קיבל את ההברקה הפרסומית.
פחות שטח מנוצל - יותר שטח נקי
פחות מימדי - יותר ויקטורי
פחות עיטורי - יותר מופשט
פחות מעברי צבע - יותר שילובי צבע נועזים
פחות מלל - יותר טיפוגרפיה
פחות טקסט מסוגנן - יותר טקסט פשוט וטיפוגרפי