???<גניבה לאור יום>???

  • פותח הנושא ahnh
  • פורסם בתאריך

ahnh

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
שלום
קיבלתי חשבונית מאחת החברות הסולאולר, ובאחת השורות מופיע תשלום של עשרה שקלים על ביטוח המכשיר,
התקשרתי לשאול על ולמה הביטוח, הם ענו לי שכבר מהחודש השמיני 2012 יורד לי כל חודש על הביטוח של המכשיר כפי שביקשתי,
אני זוכר שהם התקשרו אלי בתקופה ההיא ואמרתי להם בפירוש שאני לא צריך ביטוח מכיון שהמכשיר שלי כבר בפח אשפה מזמן.
הם הסכימו לבטל את הביטוח אבל לא רוצים לתת זיכוי על חודשים קודמים???
מוזר לא????
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אצל חברות הסלולרי שום דבר לא מוזר....
תנסה לכתוב מכתב למשרד התקשורת עם העתק לחברת התקשורת שלך
 

צבעוני

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אורנג'?
 

סטאזרית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כשתמצאו פתרון- אנא עדכנו כי לנו קרה אותו דבר בסלקום...
 

ahnh

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י חויד;952311:
אצל חברות הסלולרי שום דבר לא מוזר....
תנסה לכתוב מכתב למשרד התקשורת עם העתק לחברת התקשורת שלך

וכך זה אמור לעבוד,
מישהו מכאן ניסה כבר והצליח?
דרך אגב סיפר לו עוד מישהו את אותו הסיפור עם אותה חברה.
 

כוכב מאיר

משתמש פעיל
קוראים לזה שיטת 'מצליח' :) אם לא שמת לב הצליח להם, ואם תפסת, מתנצלים וכו'
 

TK

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ahnh;952675:
וכך זה אמור לעבוד,
מישהו מכאן ניסה כבר והצליח?
דרך אגב סיפר לו עוד מישהו את אותו הסיפור עם אותה חברה.
גם אצלנו היה פעם סיפור עם אחת החברות כתבו מכתב ומיד הסתדרו העינינים
 

bekki

משתמש מקצוען
נכתב ע"י חויד;952311:
אצל חברות הסלולרי שום דבר לא מוזר....
תנסה לכתוב מכתב למשרד התקשורת עם העתק לחברת התקשורת שלך

אתם מחזירים אותי לימים [טובים?]שישבתי שם על הכסא המסתובב עם האוזניה והפומית, באוזן אחת מאזינה לא מאזינה ללקוח העצבני ובשניה משתיקה אותו ואותי ומסננת כמה מילים לזו שלצדי, מתכננת את התגובה הבאה למבול השוצף והקפריזאי[והצודק:)] של הלקוח.
תמיד אמרתי שאין מצב ובטוח סגרו איתו על זה.
תמיד אמרתי שתפקידו לעקוב חודש חודש אחר החשבונית.
תמיד[לא מדוייק] אמרתי שמנהל יתן לו את אותה תשובה.:p

היום מהעבר השני למדתי גם לדבר...
אבל מה לעשות אין ממש למי.
פניתי למשרד התקשורת במכתב חריף לאחר שאין מענה בהוט מובייל כולה בשביל לבטל 200 ד' שהודבקו לי ב10 ש"ח .ועוד ועוד,יש בשפע...
את אף אחד באמת זה לא מעניין.

עד שלא נקום לתביעה ייצוגית לא יהיה לזה סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!
ולמי ששאל אם זה אורנג'?
דווקא אני חשבתי שזה פלאפון.אז אם כולם חושבים אחרת,מסתבר שכל החברות בטווח.
 

שקדן

משתמש רשום
הייתי ממליץ אם כבר יש ביטוח, ללכת לחברה ולומר שהמכשיר אבד (זו האמת הרי) ולקבל מכשיר חדש בהשתתפות עצמית של 150 ש"ח
 

sh12

משתמש מקצוען
נכתב ע"י שקדן;952762:
הייתי ממליץ אם כבר יש ביטוח, ללכת לחברה ולומר שהמכשיר אבד (זו האמת הרי) ולקבל מכשיר חדש בהשתתפות עצמית של 150 ש"ח

לא תמיד זה הסכום.
לי [בעבודה] לוקחים כל פעם 490 ש"ח על מכשיר שאבד...
אבל לתיקון מכשיר, זה משתלם - ממש מחדשים לי את המכשיר ב40 ש"ח...

[אני עובדת בחברה ויש לעובדים טלפונים ניידים שנשברים/נאבדים בקצב יומיומי...]
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה