חישוקים
מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אשמח לשמוע כל כיוון או רעיון:
מדובר באברך בגילאי ה-30+,
עם גישה נדירה ויוצאת דופן לתחום הטיפול.
בחורים מתמגנטים אליו ברגע, שופכים את ליבם ממש כבר בהיכרות הראשונה ובונים איתו קשרים אמיצים.
כיום הוא לומד עם בחורים כחונך פרטי בישיבה,
ומצליח במסגרת הלימוד להעצים אותם ולקדם מבחינה רגשית בצורה לא רגילה.
בלי שום רקע מקצועי, פשוט גישה מולדת... התוצאות ניכרות בשטח גם לדברי ההורים וגם לדברי הצוות החינוכי.
השאלה היא לאן אפשר להתקדם מכאן.
הוא לא מעוניין לפנות ללימודים אקדמיים מסיבות ערכיות,
אבל גם לא לקורסים של מומחים מטעם עצמם שצצים כפטריות אחרי הגשם...
השאלה מה כן אפשר לעשות עם היכולות המיוחדות האלו,
ואיך אפשר לנצל אותן לתועלת.
מדגישה שהוא לא מתכנן לטפל מבלי ללמוד, ולא להציג את עצמו כמטפל בשום שלב.
כן רוצה למצוא דרך לעשות טוב עם מתנת השמיים שקיבל,
בצורה יותר ממוסדת ומסודרת מאשר לימוד כחונך פרטי.
מדובר באברך בגילאי ה-30+,
עם גישה נדירה ויוצאת דופן לתחום הטיפול.
בחורים מתמגנטים אליו ברגע, שופכים את ליבם ממש כבר בהיכרות הראשונה ובונים איתו קשרים אמיצים.
כיום הוא לומד עם בחורים כחונך פרטי בישיבה,
ומצליח במסגרת הלימוד להעצים אותם ולקדם מבחינה רגשית בצורה לא רגילה.
בלי שום רקע מקצועי, פשוט גישה מולדת... התוצאות ניכרות בשטח גם לדברי ההורים וגם לדברי הצוות החינוכי.
השאלה היא לאן אפשר להתקדם מכאן.
הוא לא מעוניין לפנות ללימודים אקדמיים מסיבות ערכיות,
אבל גם לא לקורסים של מומחים מטעם עצמם שצצים כפטריות אחרי הגשם...
השאלה מה כן אפשר לעשות עם היכולות המיוחדות האלו,
ואיך אפשר לנצל אותן לתועלת.
מדגישה שהוא לא מתכנן לטפל מבלי ללמוד, ולא להציג את עצמו כמטפל בשום שלב.
כן רוצה למצוא דרך לעשות טוב עם מתנת השמיים שקיבל,
בצורה יותר ממוסדת ומסודרת מאשר לימוד כחונך פרטי.