גזירת המעונות נדחה בשנה!!!!

חיה בד

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
איפה זה כתוב?????
אשמח לראות מקור
תודה!
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
ניצחון דרמטי לעותרים עורכי דין החרדיים בבג"ץ המעונות: בית המשפט העליון קבע "ההחלטה על ביטול סבסוד מעונות היום לילדי האברכים - תתבטל ולא תחול בשנת הלימודים הנוכחית".
 

לאנגער

משתמש מקצוען
ניצחון דרמטי לעותרים עורכי דין החרדיים בבג"ץ המעונות: בית המשפט העליון קבע "ההחלטה על ביטול סבסוד מעונות היום לילדי האברכים - תתבטל ולא תחול בשנת הלימודים הנוכחית".
המילה "תתבטל" לא נכונה וצ"ל רק "לא תחול בשנת הלימודים הנוכחית".
 

א.ד.מ.

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
ברוך ה'.
יש לציין שלאחר קריאת פסה"ד הם לא ביטלו את הגזרה, למרות שלא הסכימו איתה אבל מכיוון שיש להשאיר כוח בידי השרים לשנות הם לא פוסלים את החחלטה אלא רק דוחים אותה לשנה"ל הבא.
אבל גם זה חצי נחמה.
ועד שנה הבאה...... ה' גדול!
 

אברהם קורניק

משתמש מקצוען
2 הערות על פסק הדין.

א. השופטים מכירים בזכותה של המדינה שלא לסבסד ילדי אברכים, רק שהם כותבים שצריך לתת פרק זמן סביר להיערכות. כך שאין צורך להכביר במילים טובות על בג"ץ

ב. תראו את הרשעות של ליברמן. בסעיף 23 כותבים השופטים כי הם הציעו מתווה מוסכם שהקירטריונים יהיו תקפים עד חופשת הפסח ואז הם ישתנו. אך ליברמן ברשעותו סירב לזה. וזה מה שגרם לשופטים לדחות את זה עד סוף שנה.
ליברמן נפל בבור שהוא כרה לעצמו!

אני מוכן לשלם הרבה כסף לראות את פרצופו ברגעים אלו.
 

סטודיו-CROWN

מיתוג ופרסום עסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
ברוך ד'
בשורה משמחת
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
אוי גלות,
כמה עצוב שכדי שאברך יוכל להמשיך ללמוד ברוגע צריכים לקבל את חסדי הבג"ץ,
כנראה "צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים".
 

אברהם קורניק

משתמש מקצוען
כל הכבוד לשלשת עורכי הדין שהגישו את העתירה.
חבר'ה צעירים ומבריקים.

בלי שום גיבוי מלמעלה
(למרות כל מיני נסיונות קרדיט שעכשיו מנסים חברי כנסת לקחת לעצמם.....)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה